Post de Costa d'Ivori
-
AQUEST POST ES MOLT
-
@Levante1909:
AQUEST POST ES MOLT
Per a Friki veste'n al de l'espanyola i voràs…
-
Increïble arbitratge que hem patit. Encara no està tot perdut.
-
Drogba amb problemes físics
-
Com és possible??? ¡¡¡¡¡¡
Heu vist el partit?, amb eixe futbol com es pot anar una selecció a casa en la primera ronda?
I l'arbitratge? INCREÏBLE ¡¡¡¡¡.
Jo he contat 5 penals clars. La patada de Vam Bommel de roja ¡¡¡ i les faltetes que xiulaven a favor dels holandesos vergonyoses…
3 minuts només de descompte ¡¡¡¡.
-
El poble exigeix dimissions!!!
TXÈQUIA I ARGENTINA (si juga Messi, clar, si no, no) POWER!!!
-
De moment em queda amb Txèquia.
Quina poca vergonya, amb un àrbitre com el que va xiular a espanya, hagueren guanyat 4 o 5 a 1
-
Yo para el año que viene no dejaria que jugaran en el mundial equipos africanos…se estan desperdiciando muchas plazas para selecciones con mas potencial, va en contra del espectaculo.
-
Tu no has vist el partit, segur. Si l'hagueres vist et faries del Costa d'Ivori en uns segons.
-
Tu no has vist el partit, segur. Si l'hagueres vist et faries del Costa d'Ivori en uns segons.
Si lo he visto si, y por eso lo digo, la verdad es que al menos dos penaltis les pudieron pitar clarisimos, pero estos no marcan ni al arco iris, todo hay que decir que el gol de ellos es un golazo, pero con el tiempo que han pasado en el area contraria hubieran podido crear muchisimas mas ocasiones de gol, por no hablar del portero….si lo ven por aqui lo fichan fijo y por no hablar tampoco de la estrategia...ultimos segundos, falta peligrosa en el vertice del area y donde la pone?? la madre que lo pario patapalo!! parecia Sandro pero en negro.
-
Yo para el año que viene no dejaria que jugaran en el mundial equipos africanos…se estan desperdiciando muchas plazas para selecciones con mas potencial, va en contra del espectaculo.
França jo crec que arribarà lluny…
PD: copyright d'Independent. All rights reserved.
-
@Lineker:
Francia hoy dia es equiparable a Angola… osea, que para el proximo mundial fuera tb.
-
@Lineker:
-
@Lineker:
Francia hoy dia es equiparable a Angola… osea, que para el proximo mundial fuera tb.
Home, no sigues tan dur amb Zidane. Sé que és un fracassat i que està acabat, però t'estàs excedint.
-
@Lineker:
@Lineker:
Home, no sigues tan dur amb Zidane. Sé que és un fracassat i que està acabat, però t'estàs excedint.
Tu por lo visto sabes demasiado, Zidane precisamente es el unico que se salvo en el primer partido, no dicho por mi, sino por los periodistas