Post de la Selecció Espanyola.
-
Reconozco el buen partido, pero Ejpaña sigue sin darme ni frío ni calor.
-
Encara que siga de robo, m'alegra que guanye EjpaÑa. Aixina més gran serà la caiguda…
-
@Lineker:
Encara que siga de robo, m'alegra que guanye EjpaÑa.
me kedo kon esto
lineker es el nuevo embajador de españa
-
@Lineker:
Encara que siga de robo, m'alegra que guanye EjpaÑa.
me kedo kon esto
lineker es el nuevo embajador de españa
-
Catalufos a mamarla!!!
-
-
4-0 en el marcador, juego por momentos espectacular, dominio absoluto del balón… y los renegados hablan de que se ganó por robo... flipante.
-
Dicen los gitanos,o decian,que no querian hijos con buenos principios.
No se si es bueno empezar tan bien.Al final habituamente los campeonatos los ganan equipos que racanean los partidos y que ganan con apuros.
Al menos ves un partido y te gusta,que ya es bastante.Que luego en cuartos pierdas como siempre,es lo previsible.
-
Como ha quedado Cataluña??
4-0 y que pase el siguiente
-
-
Enhorabona als seguidors de la selecció espanyola!
La veritat és que va ser un bon partit d'espanya, gràcis en part a la nulitat futbolistica de la selecció d'Ukraina.
-
-
Continue pensant el mateix, EjpaÑa sense Luis Garcia, Puyol i Xavi = Panamà.
-
@Xota:
Totalment d'acord. EjpaÑa és mediocre i a la primera que es trobe una selecció i no una banda, vorem com fan el ridícul.
Ahir, penalty inventat per no desmoralitzar al ninyato eixe que és més roïn que la carn de coll i de passada expulsió.
I després la manada se creu que EjpaÑa ha guanyat 4-0...
MIAUUUU
-
@Levante1909:
Vaya partidazo de España (le recuerdo a alguno que España se escribe con S después de la E, no con J.)
@Levante1909:
Que no hi ha forums del farça per a parlar del vostre equip més q un club???? a mi el farça em dona fástic.
-
@Lineker:
@Xota:
Totalment d'acord. EjpaÑa és mediocre i a la primera que es trobe una selecció i no una banda, vorem com fan el ridícul.
Ahir, penalty inventat per no desmoralitzar al ninyato eixe que és més roïn que la carn de coll i de passada expulsió.
I després la manada se creu que EjpaÑa ha guanyat 4-0...
MIAUUUU
Home algú que fa menció al penal i l'expulsió… aiii Al Gandur, amb tu el resultat no haguera estat el mateix. Si ens xiulen així al Llevant UE ens pugem a la parra.
-
Que mala es la envidia…
ESPAÑA 4 - UCRANIA O
-
@pedro1909:
Que mala es la envidia…
ESPAÑA 4 - UCRANIA O
Enveja?
No se de qui?
De tu? que quants gols marcares ahir?Lo millor de no ser espanyoliste es poder riuret després quan es peguen l'òstia…
-
Xota nos dedica esta cancion
-
Ha sido un partidazo. Pero no nos emocionemos que solo hemos ganado 3 puntos.
-
-
Posiblemente envidia de que nosotros, los españoles tengamos una seleccion en una competicion como un mundial.
Ale seguir diciendo tonterias referidas a mi seleccion…
-
@pedro1909:
Posiblemente envidia de que nosotros, los españoles tengamos una seleccion en una competicion como un mundial.
Ale seguir diciendo tonterias referidas a mi seleccion…Posiblement com visc a un País on no hi ha selecció, no tinc cap sentiment en un mundial i/o Eurocopa. Per això puc disfrutar quan la selecció espanyola perd, per tota la gent com tu. Per que a mi me la pela.
-
@Xota:
Catalonian football sense Espanya = Malta
I Anglaterra sense Gerrard, Owen i Lampard = Faeroe Islands no et fot.
-
@Xota:
@pedro1909:
Que mala es la envidia…
ESPAÑA 4 - UCRANIA O
Enveja?
No se de qui?
De tu? que quants gols marcares ahir?Lo millor de no ser espanyoliste es poder riuret després quan es peguen l'òstia…
-
@Levante1909:
@Xota:
@pedro1909:
Que mala es la envidia…
ESPAÑA 4 - UCRANIA O
Enveja?
No se de qui?
En un dels gaiatos trobe a faltar una bandereta espanyola.
-
i en el altre la dels PAIaSSOS CATALANS
-
@Levante1909:
i en el altre la dels PAIaSSOS CATALANS
eiiii que jo no he dit ejjjjpanya.
Tendries raó si l'emoticó duguera barretina, però boina?, no hi ha dubte, són espanyols.
-
Ya veremos como juega los otros dos partidos… pero si juega como contra Ucrania , LA FURIA llegará lejos...
-
@Levante1909:
@Xota:
@pedro1909:
Que mala es la envidia…
ESPAÑA 4 - UCRANIA O
Enveja?
No se de qui?
Estàs prou afavorit, però qui ets el de la dreta o el de la esquerra?
Un tu i l'altre el cunyao.