Valdés es el més gran!!!!
-
Vale que ayer estuvo bien, pero es que cada vez que leo que "es el més gran" es que me parto.
-
Vale que ayer estuvo bien, pero es que cada vez que leo que "es el més gran" es que me parto.
En quina part de PER A MI t'has perdut?????
A tu te pot agradar Sandro i jo pense que junt a Raul i MArxena es lo pitjor que ha donat el futbol mundial…
-
@Xota:
A tu te pot agradar Sandro i jo pense que junt a Raul i MArxena es lo pitjor que ha donat el futbol mundial…
Ya te enseñaré el tatuaje de Sandro que me he hecho en el brazo.
En el título del post no pone "per a mi". Y es lo que leo cuando entro al foro.
-
@Xota:
Ya te enseñaré el tatuaje de Sandro que me he hecho en el brazo.
En el título del post no pone "per a mi". Y es lo que leo cuando entro al foro.
Crec que lo mínim que s'ha de fer per a contestar un post es haver llegit els comentaris de qui han escrit abans, al menys del que crea el primer post que es del que va a tratar el post, ja que després es pot desviar…
@Xota:
Per a tots els que m'haveu taxat poc menys que de "loco" per dir que PER A MI VALDÉS ES EL MILLOR PORTER DEL MON QUE POT TINDRE EL BARÇA.
-
Pues edita el título del post y pon entre paréntesis (PER A MI). Si no la hilaridad continuará hasta que este post se pierda junto con los hermanamientos de Lancastrian.
-
El tio Suick va criticant, però el seu fanatisme per Sandro va camí de preocupar-nos a la seua familia i amics.
-
Pues edita el título del post y pon entre paréntesis (PER A MI). Si no la hilaridad continuará hasta que este post se pierda junto con los hermanamientos de Lancastrian.
No crec que siga necesari, sempre i quan la gent llisca abans de parlar…
-
Raul lo peor? Vaya tela! Osea el maximo goleador de la liga en activo es lo peor. Y el maximo goleador de la Champions también lo peor. Podras decir que no te gusta, pero que sea lo peor…
-
valdes pami es una caca, pero bueno…
-
Raul lo peor? Vaya tela! Osea el maximo goleador de la liga en activo es lo peor. Y el maximo goleador de la Champions también lo peor. Podras decir que no te gusta, pero que sea lo peor…
A fecha de hoy el maximo goleador ya es Shevchenko man que me pese.
-
Valdés oeoeooeeoeoeo
-
Jo des que em vaig assabentar que el Valdés es relaxava tocant el piano, em cau un poc millor (però no molt més, eh¡¡¡)
-
Pues Romario és el màxim golejador mundial en actiu! I no per això va a disputar el Mundial amb Brasil…
-
@maulet78:
Pues Romario és el màxim golejador mundial en actiu! I no per això va a disputar el Mundial amb Brasil…
Tu cavron a mi no me cites que yo no he dicho nada, y por si acaso…me cago en toda la familia de Valdés, le tengo un asco que no lo puedo ni ver....Esa cara de payaso tendria que estar penada con prision.
-
@maulet78:
Tu cavron a mi no me cites que yo no he dicho nada, y por si acaso…me cago en toda la familia de Valdés, le tengo un asco que no lo puedo ni ver....Esa cara de payaso tendria que estar penada con prision.
Si que Rigga es molt més guapo que ell… I no per això jo demane la pena de mort per a d'ell...Per a vore modelets al Bernabeu, no al camp Nou, que allí si que van a desfilar, en Barcelona es dediquen a jugar al fútbol ( i molt bé per cert).