El Orsay
-
Ací tots molt amiguets del Guasch però resulta que este element ens està deixant a l'altura de la merda en programes com el Larguero. Jo deixaria de riure-li les gracietes(que per cert gràcia en tenen poca) i passaria d'ell, que és com tots, alhora de la veritat van a saco contra el Llevant.
-
no te enfades con guash mandrake,es tan cachondo,que a veces se hace pa jas mentales
-
Ahir el paiaso este va dir que pobret el Llorca, que sempre te primats als seus rivals per part del Llevant (3 milions per barba va dir que tenia el Eibar). Que son un club humil i noseque mes pollaes.
Que li donen per on amarguen…. -
Guash es un dios