FORÇA NÀSTIC!!!
-
@Lineker:
Las victorias del Nàstic… digamos que como que no nos benefician.
Jo crec que no. Pense que és bo que el Recre i el Nàstic pugen quan abans millor. Bo per al Llevant, clar. Supose que hi haurà gent que pensarà diferent, inclús gent que simplement odie al Recre o al Nàstic i per això vulga que no pugen.
Però jo crec que és bo que cada vegada queden menys opcions per a pujar, i així el millor colocat tindrà un avantatge moral.
Per a tots els que simplement tenen odi irracional ho sent molt, però el Nàstic és carn de primera…
jo odi no, pero si perd 2 partits doncs millor
Jo és una qüestió lògica i matemàtica. Quantes menys opcions té un equip menys motivat està i menys rendiment trau. Si en lloc d'haver tres llocs d'ascens, n'hi ha un, els que estiguen en quart i cinqué lloc, menys opcions tindran, i per tant, més minvada la moral.
I, a banda, Força Nàstic, per suposat.
-
Ya puestos…força lorca, ciudad de murcia, almeria...
Prefiero pelearme el 2º puesto que pelearme el 3º xo weno...xa ideas y colores hay según los gustos.
-
yo tampoco comparto tu mensaje lineker
-
Fins que no pujem no vaig a donar-li ànims a un rival directe.
-
@Konsul:
yo tampoco comparto tu mensaje lineker
Clar, tots no pensem igual. Jo pense que que hi haja només un lloc en joc és bo per al Llevant i tu creus el contrari. Tots busquem en definitiva el millor per al Llevant.
-
Prefiero pelearme el 2º puesto que pelearme el 3º xo weno...xa ideas y colores hay según los gustos.
Clar, i tant de bo quedem primers. Però està complicat, almenys, que siguem els primers en celebrar l'ascens.
-
@Lineker:
Clar, i tant de bo quedem primers. Però està complicat, almenys, que siguem els primers en celebrar l'ascens.
si el levante fuera 4º y el fastic 3º dirias lo mismo ??????
-
Tenemos posibilidades matamaticas de pasarlos,alguien tiene que comprar 20 camisetas del nastic,que te regale una,porque esta clarisimo que te va lo catalan….y por mucho que lo seas es un poco indigno para nuestro foro y aficion ver FORÇ NASTIC,yo no me meto pero tu veras....
-
@Gavilan o Granota:
Tenemos posibilidades matamaticas de pasarlos,alguien tiene que comprar 20 camisetas del nastic,que te regale una,porque esta clarisimo que te va lo catalan….y por mucho que lo seas es un poco indigno para nuestro foro y aficion ver FORÇ NASTIC,yo no me meto pero tu veras....
Discrepar no està malament, el que està malament és insultar a la gent per no pensar com tu. Afortunadament, tu no ho has fet.
I podeu estar d'acord o no amb els meus arguments, però d'ahí a començar a faltar com fan alguns se'n va prou. Però cadascú sabrà…
-
Felicitats novament Nàstic!!!
Felicitats a tots els catalans del fòrum!!!
Ens veiem a primera!!!
-
Si todavia no han subido…
Falta q mañana el Lorca pierda...
De momento están a 7puntos y al Lorca le quedan 9 puntos x jugar. Matematico todavia no es...y toda la vida los ascensos se celebran cuando es matematico...
El Fastic tendrá q esperar unas horitas o unos dias...
-
Si todavia no han subido…
Falta q mañana el Lorca pierda...
De momento están a 7puntos y al Lorca le quedan 9 puntos x jugar. Matematico todavia no es...y toda la vida los ascensos se celebran cuando es matematico...
El Fastic tendrá q esperar unas horitas o unos dias...MIAUUUUU
-
Perdone ud señor listo del foro…
A lo mejor tendriamos q hacer 1 encuesta xa ver kien es el + listo
-
FELICITATS LINEKER
-