EL BARÇA DE FUTBOL SALA A LA DIVISIÓ D'HONOR!!!
-
FELICITATS CAMPIONS!!!
I els xotos un anyet més a primera…
-
-
Miau.
-
ke baix has caigut gary,celebrant un miser ascens,jo ke pensava ke soles celebrabes titols,per cert has vist alguna vegada algun partit de futbol sala???
-
Jo crec que el sol fet de tenir una secció d'este pseudoesport és una vergonya per a qualsevol club.
-
A mi el Barça FS me la bufa (i no me la costipa), però en lo que no estic d'acord es en la paraula que utilitza l'amic Cullerot per a referir-se al fubol-sala: pseudoesport.
Jo crec que es un esport tan digne com un altre, i, per a més inri, en pobles com el meu on no es pot practicar el futbol com Déu mana, tenim que matar el "mono" amb una pista tancada…
-
Per jugar-te un partidet amb els col·legues està bé, però no més.
És un esport infumable ja siga en directe o per la televisió. A l'alçada de la equitació i l'hoquei herba.Jugueu a pilota, que això sí que és collonut.
-
ke baix has caigut gary,celebrant un miser ascens,jo ke pensava ke soles celebrabes titols,per cert has vist alguna vegada algun partit de futbol sala???
Sí home, clar que sí. Enguany he vist el Xotència Vijusa contra el Barça.
La gent diguent-li a un brasiler del Barça: "Métete el estatut por el culo, catalán de mierda!!!"
-
No digues això que al pas que aneu serà l'única cosa que podreu celebrar algun dia els del madrid…