FORÇA LLEVANT ON TOUR!!! (SUSPES)
-
Ánim a tota la gent que vaja, siga de la penya que siga. Per a mi te molt de merit este viatge.
Animeu a saco i porteu-se els 3 punts
-
yo voy!
-
Quina enveja em doneu. Molta sort amb el viatje i a veure si porteu els 3 punts cap a la nostra terra
FORÇA LLEVANT!!!
-
Sou una colla de cabrons. Quina enveja…
Caseto: fes-te mirar el privat
-
Molt al nostre pesar i per problemes majors s'ha suspes el viatge
-
pues vaya putada macho….na pa lleida.
-
a vore si els que van animen per ells!
P.D: Quina pvtada, ho sent.
-
al final no se si ha pujat un cotxe, perque ahir a les 3 o 4 del matí me trucaren dient-me que estaven pujant a eibar, en el que parlí me deia que esperava que fora una cosa de borratxos i feren mitja volta pero bó sapiguent qui conduia staran ja a eibar.
-
A mi me han llamado a las 9 de la mañana to ciegos, me han pillado en el parking de la discoteca pirandome a casa
-
al final no se si ha pujat un cotxe, perque ahir a les 3 o 4 del matí me trucaren dient-me que estaven pujant a eibar, en el que parlí me deia que esperava que fora una cosa de borratxos i feren mitja volta pero bó sapiguent qui conduia staran ja a eibar.
Si que estaven si
-
Si que estaven si
ja els he vist….jejejeje, si no som uns som uns altres pero la pancarta viatja...
-
Doncs si, al final si que anarem quatre persones. M'acave d'alçar i encara no estic recuperat… La veritat és que el divendres ni tan sols volia ixir per la nit per que tenia que estudiar, de fet avui tenia un examen, i al final m'acavaren convencet per a pujar a eibar.
Al final ha valgut la pena, ja que el partit, encara que no m'agradà com es va jugar, ens ha posat un pel més prop de primera.
Salutacions a tots els qui es van desplaçar, com diria un que jo em se: SOLO LOS FUERTES!!!!
-
@valència blaugrana:
Doncs si, al final si que anarem quatre persones. M'acave d'alçar i encara no estic recuperat… La veritat és que el divendres ni tan sols volia ixir per la nit per que tenia que estudiar, de fet avui tenia un examen, i al final m'acavaren convencet per a pujar a eibar.
Al final ha valgut la pena, ja que el partit, encara que no m'agradà com es va jugar, ens ha posat un pel més prop de primera.
Salutacions a tots els qui es van desplaçar, com diria un que jo em se: SOLO LOS FUERTES!!!!M'han dit que us confongueren amb aficionats de l'Eibar, je,je.
-
@valència blaugrana:
Salutacions a tots els qui es van desplaçar, com diria un que jo em se: SOLO LOS FUERTES!!!!M'han dit que us confongueren amb aficionats de l'Eibar, je,je.
jajaja, si, és cert, però es perdona tenint en compte que la nit anterior havieu estat de farra per allà..
-
A les tres del mati en valencia, a les nou del mati en burgos…. SOLO LOS FUERTES!!!!
força llevant on tour.