========>EL POST DE LA MÚSICA<========
-
-
@Lineker:
otia, tom jones, que bueno!!
Tom Jones és només una bírria d'acompanyant…
yeeahh!!
a ver si me ponen el video de the cult que grabe anoche que lo he subido esta tarde a las 5 y aun no me lo han puesto
-
l'orgull d'orriols
Ets decà al cap i casal simbol de simpatia i humiltat acostumat a viure a l'infern,
quilometres d'il.lusió i calor mai han segut impediment per estar de nou al teu costat,Al meu cor roig pasió i sang, blau del cel barres blaugranes del teu classic jersei,
Foc i or mesclat amb blau i grana passió desmesurada fidelitat il.limitada.
Al meu cor roig pasió i sang, blau del cel barres blaugranes del teu classic jersei,
Foc i or mesclat amb blau i grana passió desmesurada fidelitat il.limitada.I al setembre il.lusionat anire a vore't lluitar defentsant els colors que un dia em van enganxar,
tu dona-ho tot al terreny de joc que a la grada tot esta preparat,
cantitcs ensaordidors, festa lluita i color!!
marquen que una altra setmana mor,
Força Llevant!!! orgull i honor!!
pasió d'un club forjat en l'adversitat, adversitat.by prisoners of war (morvedre streetpunk heros)
merda no ix, algun moderador si o pot editar k o edite i sino entreu aci…http://www.myspace.com/powmorvedre que esta el video de youtobe.
-
solucionat
-
-
-
I una bomba planetària, dedicada al meu cunyat, gran fan de la banda de Granada.
Play it loud!
-
I tanque per ara la meua trilogia amb esta canya clashica!
-
Es una lastima que sea un video friki,pero es lo unico potable en cuanto sonido que hay en youtube.
-
-
Vinga, una de les meves cançons preferides "ever". Abans que Yann Tiersen avorris i abans que Dominique A. fos el millor chansonier francès del segle XXI.
Disfruteu de "Monochrome"
-
-
-
ahi os dejo el video que grabe el sabado en benidorm en el concierto de the cult,la cancion rain
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-