========>EL POST DE LA MÚSICA<========
-
-
sip:) pero no firmo como pandoro jeje ademas no lo buskeis por valencia …k no esta aki
Eso es tuyo? ,con que nombre firmas?
-
Esta cançó emocionarà a més d'un/a
-
La peça principal de la banda sonora de Local Hero, anomenada Going Home, en una versió en directe molt especial.
-
Versió anterior amb saxo per part d'uns xavals sevillans.
-
Dos mestres (Chet Atkins i Mark Knopfler) amb una peça d'un altre gran mestre (Imagine de John Lennon).
-
Per acabar (de moment) i dedicat al meu germà Dejan, gran admirador de Mark Knopfler i els Dire Straits, ahí va està peça moderna digna de travessar l'eternitat.
-
Ja era hora de que penjareu videos, a vore si la gent s'anima més!
Dire Straits mola. A la meua germana li agraden molt!
-
Hay un invento mejor que el Youtube para el tema de la música en internet: http://www.pandora.com. Le dices tus gustos y tienes un hilo musical personalizado con una calidad y variedad bastante más que aceptable. Seguro que más de un friki lo conocía, pero dicho queda.
-
Hay un invento mejor que el Youtube para el tema de la música en internet: http://www.pandora.com. Le dices tus gustos y tienes un hilo musical personalizado con una calidad y variedad bastante más que aceptable. Seguro que más de un friki lo conocía, pero dicho queda.
Jo no el coneixia, la veritat és que està molt bé. Però a mi els videoclips o videos musicals m'agraden molt!
-
@Local Hero:
Per acabar (de moment) i dedicat al meu germà Dejan, gran admirador de Mark Knopfler i els Dire Straits, ahí va està peça moderna digna de travessar l'eternitat.
Gràcies Brother "in arms".
-
destroy all nations
-
-
un poc d rap gavacho!!
i des de Madrid…
-
-
-
-
Directes:
-
-
En primer lloc felicitar a Mandrake per la idea tan bona que ha tingut amb aquest forum i a tots els demés pels vídeos que m'han fet descubrir.
No sé si l'haveu ficat ja, però no pot faltar OBRINT PAS!!!!!
Salut i visca la terra .....LLIUREEEE!!!!
QUE TINGAM TOTS I TOTES UN BON ANY 2007
-
Un poquet de Drum&Bass
-
-
-
-
-
-
-
-
-