Comentaris de l'aficio del nastik….
-
Estava seguint les celebracions amb cert entusiasme fins que despres de sorgir la frase Reus cabron saluda al campeon, he sentit Llevant cabro saluda al campio.
Això provinent desde'l jugador valencià del nastik, i a ki tothom a seguit la frase.Un any que el Llevant no es fot amb ningu i ja veieu.
-
RUTZ XOTO DE MIERDA!!! PUDRETE EN 3ª CN EL VIOLENCIA B
-
@LordNightmareII:
Estava seguint les celebracions amb cert entusiasme fins que despres de sorgir la frase Reus ***** saluda al campeon, he sentit Llevant ***** saluda al campio.
Això provinent desde'l jugador valencià del nastik, i a ki tothom a seguit la frase.Un any que el Llevant no es fot amb ningu i ja veieu.
Yo le recomendaria al xoto este que deje las drogas de una vez por todas.
-
La frase de Levante cabron saluda al campeon la a dixo Llera, y la de Reus cabron saluda al campeon.. a sido este si David Garcia valenciano y ex-levantinista
-
Perdo per l'error ,pero en tot kas sa faltat una aficio que en gran part inclus se sentia proxima al Nastik, sincerament no ho entenc.
-
Yo tampoco entiendo ese cantico pero weno ya se han ganado un enemigo.. creo yo
-
Ruz = CHOTOOOOOOOO
-
Pues a mi no me importa que sean campeones.Si le ganan al Murcia City.Yo hasta lo cantaria tambien.
-
Seguro q Lineker tiene una buena respuesta para esto
-
De les coses que no sé, preferisc no parlar. Per a parlar sense saber ja n'hi ha d'altres…
-
es normal se supone que eramos el rival a batir de la categoria
-
Doncs mira, és important que ens tinguen presents
fins i tot quan estàn de celebracions, vol dir que
som algo…
I bueno, si tot ix bé ja ens vorem la pròxima temporada
i a vore que passa
-
@Lineker:
De les coses que no sé, preferisc no parlar. Per a parlar sense saber ja n'hi ha d'altres…
No creo q kien ha abierto el post mienta…
-
La veritat...és que no hem pillat el significat d'aquest comentari. El del Reus, mira, encara, rivalitat i tal, tot i que no hauria de ser així. Però el del Llevant? Encara hem faig creus...xDD
NPI...
-
De todos es bien sabido q x allá no se nos tiene cariño…lo q pasa es q algunos aki parecen vivir en los mundos de Yupi y su afán de unidad lingüistica, politica, etc los lleva a pensar cosas q no son en realidad.
Xo weno...mientras dsd aki algunos felicitan al fastic, dsd allá los fastikers nos dedican hermosos canticos
No importa...el 1º en subir será el 1º en bajar
-
Ostia!! pues vaya decepción tú, a mí que me caía de puta madre el Nástic y mira por dónde nos insultan en su celebración y nosotros aquí felicitándoles. Decepciones que se lleva uno. Tacho al Nástic de mi lista de equipos que me caen bien.
-
yo igual
-
De todos es bien sabido q x allá no se nos tiene cariño…lo q pasa es q algunos aki parecen vivir en los mundos de Yupi y su afán de unidad lingüistica, politica, etc los lleva a pensar cosas q no son en realidad.
Xo weno...mientras dsd aki algunos felicitan al fastic, dsd allá los fastikers nos dedican hermosos canticos
No importa...el 1º en subir será el 1º en bajar
Jo tota l'afició que he vist del Nàstic és clarament pro-llevant, tant ací com en altres fòrums com futbolplus.com
Això, vulga Kahn o no vulga, és una realitat. Sobre els càntics, primer que no els he sentit, però per una persona no ha de pagar tot un equip ni tot un club. És exactament igual que quan Baños va dir el que va dir i tu ja volies apedregar a tot l'equip.
Lamentable generalitzar fent demagògia barata amb intencions poc ètiques.
FORÇA NÀSTIC I FORÇA LLEVANT.
-
A mi me dan asco todos los ekipos del mundo menos el Levante, así no me llevo desengaños. El Castellón me cae bien y tal, pero prefiero que no me guste demasiado ninguno.
-
En lugar de celebrar el ascenso, fijaos a que se dedican!!!
HAce 50 años que no están en Primera, que celebren su ascenso y dejen al resto, porque, que yo sepa, no les hemos hecho nada. SI tienen rivalidad con el Reus, pues que le canten, pero ¿nosotros?. Que aprovechen la fiesta y se dejen de tonterías.
Algo que me sorprendió muchísimo fue ver que tan sólo habría como un centenar de personas de Tarragona en Xerez (eso es lo q vi en la tele). Nosotros fuimos más de dos mil personas y también era sábado.
-
Lineker…"alone in the dark"
-
PUUUUUUTA TARRAGOOOONA!!!!!
-
-
@LordNightmareII:
Estava seguint les celebracions amb cert entusiasme fins que despres de sorgir la frase Reus ***** saluda al campeon, he sentit Llevant ***** saluda al campio.
Yo le recomendaria al xoto este que deje las drogas de una vez por todas.
Si fueran drogas… seria transitorio, lo de este chico es perpetuo. CHOTOS NO y CHOTOS FRACASADOS MENOS.
-
Cuando fuimos a Tarragona, que por cierto perdimos 1-0, la gente nos trató bien y hubo un hombre que se nos acercó a decirnos que tenia un nieto en el Cabanyal y tal, osea que bien, no oí canticos en contra del Levante. Con lo cual dudo mucho que eso sea asi, no sé.
-
@Antixotos:
A mi me dan asco todos los ekipos del mundo menos el Levante, así no me llevo desengaños. El Castellón me cae bien y tal, pero prefiero que no me guste demasiado ninguno.
El MAdrid també? @Lineker:
De les coses que no sé, preferisc no parlar. Per a parlar sense saber ja n'hi ha d'altres….
-->
-
Podeis creerlo o no pero ayer en el Canal 33 en la celebracion del ascenso en el ayuntamiento Llera canto lo de Levante cabron saluda al campeon y toda la aficion le siguio, q ami no me importa yo solo corroboro datos q e visto y puedo decir q son verdad esto son cosas normales q seguramente espero q nosotros tb agamos el domingo…jeje
-
Podeis creerlo o no pero ayer en el Canal 33 en la celebracion del ascenso en el ayuntamiento Llera canto lo de Levante ***** saluda al campeon y toda la aficion le siguio, q ami no me importa yo solo corroboro datos q e visto y puedo decir q son verdad esto son cosas normales q seguramente espero q nosotros tb agamos el domingo…jeje
Ací ningú dubta de ningú. El problema no és eixe, sinó que d'un comentari desafortunat voler fer creure que tot el Nàstic i tota Tarragona pensa igual. Això és tan fals com clarament tendenciós. El problema d'estos aprenents d'Urdaci (no són els que diuen la notícia sinó els que volen traure punta d'on no n'hi ha) se'ls veu el plumero a distància. I per a que vegen que no tinc voluntat de tirar la pedra i amagar la mà, he de dir que especialment va dirigit a Jamadi i a Kahn.
Generalitzar sempre és un acte injust i propi de manipuladors. Per què també seria injust dir que tots els granotes som franquistes per què en alguna part del camp se canta el Caralsol, no penseu?
El que haja dit qui ho haja dit no és representatiu ni del Nàstic ni de Tarragona, almenys a mi m'ha quedat clar tant amb la gent d'este fòrum com amb gent d'altres fòrums, com ara futbolplus. Podeu entrar i vore quins són justament la gent que més ens defén. Efectivament, ho heu endivinat, la gent del Nàstic.
FORÇA LLEVANT I FORÇA NÀSTIC.
L'any que ve, Llevant-Nàstic!!!
-
La frase de Levante ***** saluda al campeon la a dixo Llera, y la de Reus ***** saluda al campeon.. a sido este si David Garcia valenciano y ex-levantinista
pues el año k biene se lom cantaremos nosotros no??????????????''
-
Podeis creerlo o no pero ayer en el Canal 33 en la celebracion del ascenso en el ayuntamiento Llera canto lo de Levante ***** saluda al campeon y toda la aficion le siguio, q ami no me importa yo solo corroboro datos q e visto y puedo decir q son verdad esto son cosas normales q seguramente espero q nosotros tb agamos el domingo…jeje
Pos hombre a Eto'o por lo mismo le sancionaron hace dos años, y luego tuvo que pedir disculpas, pero claro, nosotros ni somos el madrid, ni el chotodeporte es el marca…