NI UNA ENTRADA REGALADA A DESCONEGUTS
-
@EL GAT:
Esperava tenir una mica de comprensió…
Repetir els arguments d'un altre com un mico no té cap mèrit.
Vos assegure que ser granota en territori xoto per excel·lència com és la meua comarca i tenir tanta poca comprensió... m'asqueja.
Jo et puc dir que TÉ MOLT DE MERIT SER DEL LLEVANT en Xátiva, sé molt bé de que va el rotllo perquè jo sóc setabense tinc família i vaig de tant en tant.
Les meues entrades estan compromeses, si no fos així et donava una.
¡¡a veure si fas una penya del llevant en xativa collons ¡¡¡
-
dons imagina ser del llevant i viure a Vila-real, nomes tinc ganes de pujar a veure si podem fer que callen alguns grasiosos.
Jo si que anire que per algo hi han tres pases en la familia, i la gent convidada animara al llevant segur.
Ens juguem la temporada aixi que a animar fins al final, recordeu la reaccio de la aficio a Xerez despres de encaixar el gol en contra, encara vam animar en mes força fins la remontada i el ascens.
Llevant sempre portare els teus colors al cor
-
"EL GAT", si necessites entrades contacta amb mi mitjançant privat.