¿NINO O RIGA?
-
NINO SIN DUDARLO
-
RIGA
Xo…pq hay q elegir? Quien obliga a q solo esté uno? Veremos a Nino y a Riga en la foto oficial 2006-2007
-
@Ilicitanix22:
Os lo aseguro, Nino es mucho mejor, pero joé, necesitamos un delantero que supla a Nino y quien mejor que Riga.
Tened compasión
venga vale va la tenemos RIGA para vosotros.
-
@SeRGiO GaRCiA:
@Ilicitanix22:
Os lo aseguro, Nino es mucho mejor, pero joé, necesitamos un delantero que supla a Nino y quien mejor que Riga.
Tened compasión
venga vale va la tenemos RIGA para vosotros.
jajajaj te quiero, pero sin mariconadas ni ná eh?
Ahora en serio, Nino es un pedazo de futbolista, que os asegurará tardes de gloria, se irá haciendo nombre en el futbol español, os lo aseguro.
A partir de hoy, seré del Elche pero os desearé suerte en primera y que Nino marque 50 goles si es posible
-
@Ilicitanix22:
A partir de hoy, seré del Elche pero os desearé suerte en primera y que Nino marque 50 goles si es posible
Doncs per el teu foro no estan molt contents de que acabe en el Llevant
-
@Ilicitanix22:
Doncs per el teu foro no estan molt contents de que acabe en el Llevant
Ellos quieren que se vaya a un equipo que tenga asegurada su permanencia en primera, pero bueno, estan en su derecho de opinar así.
A mi me da igual donde se marche, solo le deseo suerte y claro esta, que se marche al equipo que más ofrezca
-
Riga. no tiene color
-
nino y riga
yo creo q el negret puede hacer muy buen papel en primera…
CAMBIO NO!
-
nino y riga
CAMBIO NO!Riga al Elche y Nino al Levante, pienso que el Levante sale ganando, por que el Elche sin Nino…....miedo me da.
Por eso necesitamos a un jugador como Riga.
-
@Ilicitanix22:
nino y riga
CAMBIO NO!Riga al Elche y Nino al Levante, pienso que el Levante sale ganando, por que el Elche sin Nino…....miedo me da.
Por eso necesitamos a un jugador como Riga.Creus que Riga voldria quedar-se en 2a? Antes aniria a l'Ajax que també estava interesat en ell.
Riga no està inclos en l'operació Nino, aneu fent-se la idea.
-
@Ilicitanix22:
nino y riga
Por eso necesitamos a un jugador como Riga.Creus que Riga voldria quedar-se en 2a? Antes aniria a l'Ajax que també estava interesat en ell.
Riga no està inclos en l'operació Nino, aneu fent-se la idea.
dudo que el ajax ande detras de Riga, me suena a inventada de la prensa valenciana, que asco de prensa, aqui en Elche da un asquito…....jaja
Yo creo que deben incluir a Riga, seria lo más justo.
El Elche sin Nino........tened piedad
-
a riga lo podrian probar cmo extremo! en el vitesse jugaba asi!
-
Y Francoksky?
-
-
de momento me quedo con riga de calle, mucho tiene q sudar el nino ese para quitarle el sitio al rastafari
-
espero q los 2
-
Empezamos como hace dos años, fichando gente de segunda.
Nino es muy bueno en segunda y con el Elche. Si tengo que apostar, Riga se adapta antes y mejor a primera que Nino, y me apuesto algo.
Si Nino viene, chupará banquillo
-
¿a ver os habeis parado a pensar quien es el maximo goleador de nuestro equipo?
¿quien marcó el gol del ascenso?
¿quien nos ha dado con sus goles alegrias durante esta temporada y parte de la pretemporada??RIGA = CRACK
y yo quiero que Nino venga…xo espero q no hayan dado a Riga a cambio.
-
-
Riga és un trompellot que si està cuerno pilla rebots i marca gols que ni ell s'ho creu casi, tipo Raulito del Madrid.
Però en este debat que volia posar jo també falta algú: la pregunta real serà NINO, RIGA O CARMELO?
El que no pot ser és posar de '9' a Riga o Nino, crec que ningú dels dos està per a ser el màxim responsable ofensiu. Jo crec que el Llevant necessita fitxar un davanter centre específic tipo Frankowski, Forlán, Larsson, etc.
I Carmelo durant esta temporada ha fet de 'parxe' per l'esquerre, però en Primera no crec que puga fer-ho perquè el Llevant fitxarà homes específics de banda i ja no entrarà ahi en eixa posició.
Ara tots els entrenadors juguen en 4-4-2 o 4-2-3-1 i falta per vore l'entrenador que vinga que vol, si un mitjapunta amb arribada estil Nino o Riga o un mitjapunta més creador i amb més toc de baló tipo Carmelo.
Però hauran de definir-se per algú. Nino, Riga o Carmelo, dos dels tres xuparà banquillo o grada.
Jo crec que ja que per Riga hi ha equips que estarien disposats a pagar i que no es convertisca en l'eterna promesa com Ettien que sempre el volien Inter o no se qui mes i al final s'ha quedat ací sense fer res. Per a mi Riga és un cas Manchev 2, que a principi de l'any passat teniem por de que tinguera la clàusula de 6 milions d'euros perquè ens el furtavem, i ara que? Donem-li temps a Riga que passarà igual.
-
un tribote
nino-portillo-riga
-
@maulet78:
Riga és un trompellot que si està cuerno pilla rebots i marca gols que ni ell s'ho creu casi, tipo Raulito del Madrid.
Però en este debat que volia posar jo també falta algú: la pregunta real serà NINO, RIGA O CARMELO?
El que no pot ser és posar de '9' a Riga o Nino, crec que ningú dels dos està per a ser el màxim responsable ofensiu. Jo crec que el Llevant necessita fitxar un davanter centre específic tipo Frankowski, Forlán, Larsson, etc.
I Carmelo durant esta temporada ha fet de 'parxe' per l'esquerre, però en Primera no crec que puga fer-ho perquè el Llevant fitxarà homes específics de banda i ja no entrarà ahi en eixa posició.
Ara tots els entrenadors juguen en 4-4-2 o 4-2-3-1 i falta per vore l'entrenador que vinga que vol, si un mitjapunta amb arribada estil Nino o Riga o un mitjapunta més creador i amb més toc de baló tipo Carmelo.
Però hauran de definir-se per algú. Nino, Riga o Carmelo, dos dels tres xuparà banquillo o grada.
Jo crec que ja que per Riga hi ha equips que estarien disposats a pagar i que no es convertisca en l'eterna promesa com Ettien que sempre el volien Inter o no se qui mes i al final s'ha quedat ací sense fer res. Per a mi Riga és un cas Manchev 2, que a principi de l'any passat teniem por de que tinguera la clàusula de 6 milions d'euros perquè ens el furtavem, i ara que? Donem-li temps a Riga que passarà igual.
maulet, riga esta a años luz de manchev. el unico problema es su falta de madurez como persona. esta solo en valencia, apenas chapurrea el español. le sento mal su suplencia. no creo que sea comparable con manchev. su clase es mayor. un jugador como él se lo disputaría en primera. por el mismo motivo que funciona. como raulito, siempre esta con la caña preparada.
-
Riga és millor, crec jo.
-
maulet, riga esta a años luz de manchev. el unico problema es su falta de madurez como persona. esta solo en valencia, apenas chapurrea el español. le sento mal su suplencia. no creo que sea comparable con manchev. su clase es mayor. un jugador como él se lo disputaría en primera. por el mismo motivo que funciona. como raulito, siempre esta con la caña preparada.
Bueno, Raulito ha sigut un crack perquè ha jugat en el Madrid i això té repercussió mediàtica, però per a mi Raul no té res de clase. Riga igual, no pot tindre clase un tio que té un baló mort en l'àrea i sense marca ni li pegue. Riga és molt tronc.
Per a mi Riga va pillar una bona ratxa, com va fer Manchev en el seu dia, i difícilment tornarà a igualar eixos registres golejadors i menys encara en una lliga tan competitiva com esta.
A mi m'agrada més un equip amb un mitjapunta tipo Carmelo, o Aimar (salvant les distàncies) que un Raul o un Riga. A vore si fitxen a un bon 9 i podem fer-ho.
-
@maulet78:
Riga igual, no pot tindre clase un tio que té un baló mort en l'àrea i sense marca ni li pegue. Riga és molt tronc.
Per a mi Riga va pillar una bona ratxa, com va fer Manchev en el seu dia, i difícilment tornarà a igualar eixos registres golejadors i menys encara en una lliga tan competitiva com esta.
Dedica´t al dominó…
-
@maulet78:
Riga igual, no pot tindre clase un tio que té un baló mort en l'àrea i sense marca ni li pegue. Riga és molt tronc.
Dedica´t al dominó…
Parlarem a final de temporada, val??
-
¿? pero ¿Riga se va o que? ..mejor sería la pregunta si fuera si Nino o Congo, esta claro que Congo es mejor que Nino y yo reficharía a la Topadora, ya que estamos….
-
@Antinacionalista:
¿? pero ¿Riga se va o que? ..mejor sería la pregunta si fuera si Nino o Congo, esta claro que Congo es mejor que Nino y yo reficharía a la Topadora, ya que estamos….
Congo mejor que Nino?…permíteme que discrepe abiertamente.
-
creo que era ironico…
-
@Antinacionalista:
Erceg (o como se escriba) a ese recuperaria yo