QUINS PLANS TENIU PER A AQUEST ESTIU?
-
com agradar….pero mel passare a la cabina del peatge treballant....encara que supose que alguna escapadeta per bilbao o xerez me pegaré.
Però tindràs aire condicionat, no?
si aire acondicionat i me porte la musiqueta….
-
@maulet78:
mel passare a la cabina del peatge treballant….
Tu eres el que està amagat dins la màquina i fas ixir el tiquet quan el cotxe es para????
jajajaja soc el fill d puta que te diu son 18'90….
-
Yo me piro en nada al Perelló
y en agosto a un pueblecito de Cuenca.
-
yo me ire la semana q viene a oropesa, en agosto me escapare algun dia a roses y si mi padre se decide tb unos dias al norte y en septiembre lo mas seguro esq me vaya una semanita fuera de españa xo aun no se a dnd
-
Jo me quede tot l'estiu currant, però ja m'han anunciat que la setmana que ve tinc festa i me'n vaig a l'exòtica ciutat d'Alacant. Ah, se m'oblidava, i empollant per a setembre.
-
Jo, potser, alguna semaneta d'agost en alguna oferta d'última hora si el pressupost m'ho permet.
M'agradaria anar A Madeira. Algú ha estat allí?La resta, aquí, amb el ventilador, i passant calor
Preguntali a Pinotxo, que es de MADEIRA.
-
Pero que sumament roín que és eixa acudit dejan
-
Yo me iré una semanita de relax a un balneario, a que me dejen como nueva
-
Jo ja he pres les meves merescudes vacances "d'estiu" (aci on visc sempre es estiu, osiga que….) i vaig estar a VAlencia, gaudint d'un bon sopar forensia, de la celebracio del LLevant, del quasi ascens del LLevant B i de la boda del meu pare (un altre boig que es casa vora als 60 anys)
Ara em mude a un altre lloc (vora 3.000 Km de distancia d'on visc ara) i no tinc pensat fer cap viatje de plaer. Si puc encara em faria una altra "escapadeta" de cap de setmana llarg a VAlencia amb la dona. De treball encara em queden molts viatjes, de fet el proper dilluns surt cap a Rio de Janeiro, pero de pur treball, eh??? - res de brasileres amb tanga ni res d'aixo, vos ho jure!!
En quan a Madeira, dir-te que a mi personalment em va agradar molt, encara que tambe la vaig visitar per treball i no per plaer. Es una d'eixes "assignatures pendents" que em queden, pero bo... segur que amb bona companyia i sense tindre que treballar Madeira es un bon lloc de vacances. Ara, si t'he de dir la veritat... una illa que em va encissar va ser Malta... pero clar, no te res a veure amb el que tu preguntes....
-
@GRANOTAEXILIAO:
Jo ja he pres les meves merescudes vacances "d'estiu" (aci on visc sempre es estiu, osiga que….) i vaig estar a VAlencia, gaudint d'un bon sopar forensia, de la celebracio del LLevant, del quasi ascens del LLevant B i de la boda del meu pare (un altre boig que es casa vora als 60 anys)
Ara em mude a un altre lloc (vora 3.000 Km de distancia d'on visc ara) i no tinc pensat fer cap viatje de plaer. Si puc encara em faria una altra "escapadeta" de cap de setmana llarg a VAlencia amb la dona. De treball encara em queden molts viatjes, de fet el proper dilluns surt cap a Rio de Janeiro, pero de pur treball, eh??? - res de brasileres amb tanga ni res d'aixo, vos ho jure!!
En quan a Madeira, dir-te que a mi personalment em va agradar molt, encara que tambe la vaig visitar per treball i no per plaer. Es una d'eixes "assignatures pendents" que em queden, pero bo... segur que amb bona companyia i sense tindre que treballar Madeira es un bon lloc de vacances. Ara, si t'he de dir la veritat... una illa que em va encissar va ser Malta... pero clar, no te res a veure amb el que tu preguntes....
i tu no hem pots kontractar encara que siga per a portarte el mobil???? collons tete no pares….
-
A pues jo passaré totes les vegades que puga per el peatge amb la tarjeta de crèdit caducada per a timar a romanhool ç
Timeu-lo!
-
@GRANOTAEXILIAO:
i tu no hem pots kontractar encara que siga per a portarte el mobil???? collons tete no pares….
si, si, Roman!! - tot sona molt bonic; pero tu saps el fotut que es estar fora de ta casa? - i el fotut que es estar lluny del meu benvolgut CAbanyal???
Ultimament no he parat, pero la veritat es que ja estic fins els @@@@@@ de tant de viatjet cap aci, cap enlla….....
JA EM QUEDA MENYS PER A TORNAR-ME'N
-
@GRANOTAEXILIAO:
@GRANOTAEXILIAO:
si, si, Roman!! - tot sona molt bonic; pero tu saps el fotut que es estar fora de ta casa? - i el fotut que es estar lluny del meu benvolgut CAbanyal???
Ultimament no he parat, pero la veritat es que ja estic fins els @@@@@@ de tant de viatjet cap aci, cap enlla….....
JA EM QUEDA MENYS PER A TORNAR-ME'N
aixo esta clar pero per a uns mesos de estiu jijijiji, que soc estudiant…
-
31 julio a 9 de agosto a ROMA,FLORENCIA y LA TOSCANA.
10 agosto a 15 agosto a PILES pagaito a OLIVA.
15 agosto a 20 agosto a la VILAJOIOSA junto a Benidorm.
y por ultimo 25,26 y 27 de agosto a…..FORMENTERA(Illetes,els pujols,la mola..la bomba).
-
@Gavilan o Granota:
31 julio a 9 de agosto a ROMA,FLORENCIA y LA TOSCANA.
10 agosto a 15 agosto a PILES pagaito a OLIVA.
15 agosto a 20 agosto a la VILAJOIOSA junto a Benidorm.
y por ultimo 25,26 y 27 de agosto a…..FORMENTERA(Illetes,els pujols,la mola..la bomba).Joer, cómo se lo montan algunos !!!!
-
ya ves todo el año currando…y en un pvto mes todo por el aire,eso si el verano es sagrao
-
Yo me voy a Lanzarote,el resto del verano,en Valencia.
-
@maulet78:
A pues jo passaré totes les vegades que puga per el peatge amb la tarjeta de crèdit caducada per a timar a romanhool ç
Timeu-lo!
si a mi no me times, a mi me te igual….times a la empresa....per cert abise que el truc del ticket no es pot fer, sino se entrega el ticket k toca te cobren recorregut màxim, ja que te surt a la pantalla una discrepància de temps i recorregut.
-
El dimecres a Ibiza!!!!
Aixó sí, només 5 dies.
Bora Bora, que vaig!!!!!!!!!!
-
Pues a mi me toca trabajar todo el veranito, casi de sol a sol, es la dura vida del estudiante en practicas!!! Ojala pudiera irme unos diitas a cualkier lado, pero a ver si puedo librar un finde o al menos un domingo y un lunes o algo así y me puedo ir cerkita aunque sea a una playa a ponerme más morenita aún.
-
@nenita_1909:
Pues a mi me toca trabajar todo el veranito, casi de sol a sol, es la dura vida del estudiante en practicas!!! Ojala pudiera irme unos diitas a cualkier lado, pero a ver si puedo librar un finde o al menos un domingo y un lunes o algo así y me puedo ir cerkita aunque sea a una playa a ponerme más morenita aún.
no buskes playitas,ni ponerte mas morena…me llevao yo todo el moreno...aunke como me sobra,te puedo regalar un pokito...
-
Solo una palabra: Ibiza
El paraiso de los adolescentes descelebrados
-
Veo que mucha gente se va a aIbiza… Yo también!!!!
1 semanita a Ibiza, unos cuantos dias a Madrid, a Mallorca otra semanita y a Lisboa la última semana de Agosto...y a ver si surge algun viajecito más algun finde...
-
pues yo este año me parece que a ningun lado, mas que al pueblo donde veraneo todos los años, pero de viejes a no ser de sorpresa de ultima hora "res de res"
-
@nenita_1909:
Qué estudias y dónde practicas?
Si no es indiscreción…
-
Voy a estar bastante ocupado,asi que no se si me dara tiempo a tomarme unas vacaciones.
Esta semana he hecho un trabajo de documentacion severo.Tengo fotos de todas y cada una de las viviendas que han colgado la bandera del vaticano en valencia.¡que sepais que de septiembre no pasais! Luego si aun me sobra tiempo he de dar varios palos a lo grande al carrefour…si los gabachos creen que lo peor que les podia pasar era Matrix estan muy equivocados.
Asi que si consigo acabar con tan dignas tareas me ire a campo dei fiori a hacer botellon,que es lo que toca
-
@Gavilan o Granota:
@nenita_1909:
no buskes playitas,ni ponerte mas morena…me llevao yo todo el moreno...aunke como me sobra,te puedo regalar un pokito...
jaja, gracias gracias. La verdad es que ya estoy supermorenita, xo nunca viene mal algo más, pero tampoco hay que ser egoísta!!! Pero si puedo librar dos días seguiditos, me escaparé a playas como las de Jávea, Dénia o Calpe, algo así, más que nada por cambiar de aires.
-
@pau:
Veo que mucha gente se va a aIbiza… Yo también!!!!
1 semanita a Ibiza, unos cuantos dias a Madrid, a Mallorca otra semanita y a Lisboa la última semana de Agosto...y a ver si surge algun viajecito más algun finde...
Joer ke bien vive una BARBIE
-
Mi plan para este verano es difrutarlo al 100% con toda la gente q he conocido estos meses y se han convertido en mis mejores amigos, en especial culebrina, vaya veranito estamos teniendo, llevamos 15 dias d vacaciones y la d cosas q hemos vivido ya y las q kedan, sobretodo esa semanita en la sierra de cazorla
de momento, lo mejor hasta ahora este finde en cullera, el mejor finde en muucho tiempo, gracias a los 5 (guille, anti, jorge_86, deivid y culebrina) pero sobretodo a ti
-
pues yo nada de lo comun los findes aki en barraka luego la semana ke viene a monegros
despues me piro a mi pueblo dos semanas de ahi me piro a benidorm otra y luego por ultimo y lo mejor…
otra semanita a ibiza
ke os den