Jornada 2: LLEVANT-REAL MADRID (1-4 final)
-
En el Levante emv pone que las entradas son más baratas en Madrid que en las taquillas del Nou Estadi.
No capisco niente.
-
En el Levante emv pone que las entradas son más baratas en Madrid que en las taquillas del Nou Estadi.
No capisco niente.
Ho estan comentant en el post dels preus. Deu se que el tio Calderon subvenciona una part del preu.
-
No capisco niente.
Se referirá a las entradas de la grada visitante (que son las mas baratas para este partido), de las cuales habrán mandado una parte al Real Madrid.
-
Iker Casillas debe de estar muy enamorado, está pasando por su peor momento como portero.
El Domingo nos puede dar alguna alegria, en los ultimos partidos que le he visto
(menos Vila-Real. 0-0) le han metido dos o tres goles por partido.Atención Nino, Ettien etc. Tenemos que tirar mucho a puerta.
-
@ampa:
@GRANOTAEXILIAO:
Aci als EUA el televisara GOL TV i possa que el retransmiteixen el diumenge a les 13:00 (19:00 hores en Valencia).
Ja tinc pensat preparar l'all-i-pebre d'anguila el vi de la terreta i fer una festa a casa per a veure'l. Samarretes, banderetes i demes tambe hi hauran a la festa. Ole Ole i Ole
¿Eso es que al final no vienes?
No vaig a poder anar. Primer, tinc feina fins dema al migdia, aleshores nomes podria eixir el dissabte cap a madrid i despres a Valencia. Segon, la dona torna de viatge dema a la nit… i no crec que li faca massa il.lusio que torne ella despres d'una setmana fora i jo em pire a Valencia a fotre la marrana a l'endema. aixi... que l'haure de veure a la TV
-
@GRANOTAEXILIAO:
@ampa:
@GRANOTAEXILIAO:
Aci als EUA el televisara GOL TV i possa que el retransmiteixen el diumenge a les 13:00 (19:00 hores en Valencia).
Ja tinc pensat preparar l'all-i-pebre d'anguila el vi de la terreta i fer una festa a casa per a veure'l. Samarretes, banderetes i demes tambe hi hauran a la festa. Ole Ole i Ole
No vaig a poder anar. Primer, tinc feina fins dema al migdia, aleshores nomes podria eixir el dissabte cap a madrid i despres a Valencia. Segon, la dona torna de viatge dema a la nit… i no crec que li faca massa il.lusio que torne ella despres d'una setmana fora i jo em pire a Valencia a fotre la marrana a l'endema. aixi... que l'haure de veure a la TV
Que no agafes l'avió m'ho crec, que ho veges entre yankees també m'ho crec.
Però para el carro…
que digues que no estaràs allà amb nosaltres no t'ho permet que ho digues ni a tu.
WE'LL NEVER WALK ALONE!!!
-
@GRANOTAEXILIAO:
@ampa:
@GRANOTAEXILIAO:
No et preocupes, animarem per tu també
-
Dos partits arbitrats per Daudén, (04-05) dues derrotes a casa:
Llevant 0 Espanyol 2
Llevant 0 Sevilla 3.Si a més tenim en compte que els 3 partits contra el Madrid els hem perdut a casa, cal trencar moltes ratxes
A POR ELLOS OEEEEEEE
-
A trencar la ratxaa.AMUNT LLEVANT!
(El meu missatge nº 2000)
-
@julen:
A trencar la ratxaa.AMUNT LLEVANT!
(El meu missatge nº 2000)Enhorabona
-
No fueron arbitrajes especialmente malos. Esos dos partidos los perdimos en buena lid.
-
LAS ESTADISTICAS ESTAN PARA ROMPERLAS
A POR ELLOS
-
Alvaro baja para el dia del Madrid
JODER!!!
-
I altra dada que se m'oblidava. Mai hem marcat al Madrid com locals en 3 partits.
-
Al mal tiempo buena cara , ya es hora de romper las malas rachas , y esto no a hecho mas que empezar… el Recre - Levante lo pitará CLos Gomez.
-
¿A qué hora es el partido al final?
-
@ampa:
19:00h Hi haurà quedaeta friki abans?
-
@ampa:
Moltes gracies
Val, m'apunte a la reunió de frikis Ahhh i portaré bona companyia (femenina ehhhhh)
-
@ampa:
Ahhh i portaré bona companyia (femenina ehhhhh)
-
Dios nos coja confesados
-
La VIDA puede ser maravillosa Salinas!!!!!
Haced un hueco al Dejan.
-
-
@ampa:
M'apunte
-
alguien me debe una cerveza?
-
@Konsul:
Yo no, pero te pago una encantado. Para que luego digan de los "catalanes"
-
@Konsul:
Supose que deu parlar de METHAL. Eixe tio té més birres pendents que la Cruzcampo.
-
@Lineker:
@Konsul:
Supose que deu parlar de METHAL. Eixe tio té més birres pendents que la Cruzcampo.
METHAL ya pagó el hombre. Yo lo decia por si picaba alguien, y a fe que han picado A ver si me puedo pasar, si no nos vemos en el campo.
Igual sale Hugo al terreno de juego, atentos!
-
@Konsul:
@Lineker:
@Konsul:
METHAL ya pagó el hombre. Yo lo decia por si picaba alguien, y a fe que han picado A ver si me puedo pasar, si no nos vemos en el campo.
Igual sale Hugo al terreno de juego, atentos!
Joder tronko si no nos vemos en el campo, lo llevamos muy malamente, porque nuestros asientos están juntos. Si ves que no te saludo, me avisas.
PD: Yo no he picado. Ya sabes que no tengo ningún problema en invitar a un colega a una birra.... o dos.......o.......
-
PD: Yo no he picado. Ya sabes que no tengo ningún problema en invitar a un colega a una birra…. o dos.......o.......
Ah, doncs demana 2 per a mi
-
Bo ahi va la meua alineació:
–---------------Cavallero-------------
Deskarga---Alexis-----Dehu-----Rubiales
Ze Maria-----Berson-----Tomassi---Robert
-----------------Kapo------------------
-----------------------Luyiundula-------