En serio pensais que estamos tan mal???
-
Después del espectáculo del año pasado está claro que había que hacer tres cosas primordiales: limpia en el vestuario, traer un equipo nuevo y echar a Sandro. Más o menos se han cumplido objetivos, ahora hay que ser pacientes, no creo que esto empiece a funcionar desde el martes. Hay que dar un mes de tregua.
-
Después del espectáculo del año pasado está claro que había que hacer tres cosas primordiales: limpia en el vestuario, traer un equipo nuevo y echar a Sandro. Más o menos se han cumplido objetivos, ahora hay que ser pacientes, no creo que esto empiece a funcionar desde el martes. Hay que dar un mes de tregua.
Por supuesto, hay q tener tranquilidad, el equipo poco a poco se irá haciendo, no pretendamos ganarlo todo, aunque seguro q se saldrá a ganar, pero menudo comienzo de temporada q tenemos…
Yo confio en este equipo y con el entrenador, ojala a final de temporada salga todo bien.
AMUNT LLEVANT -
Jo crec que s'ha fitxat bé. El problema és que són massa canvis per a un sol any i això, al primer contratemps que trobem, pot ser definitiu. Principalment perquè al ser tots nous, el compromís amb el club i l'afició és totalment nul.
Per tant, amb tant de canvi estem jugant amb foc, perquè a la mínima els jugadors ens van a deixar tirats a nosaltres i a l'entrenador. La solució tampoc era senzilla perquè era imprescindible fer una neteja. El problema en açò del futbol és que s'ha de tindre visió de futur per part dels responsables tècnics. En eixe sentit don Pietro no té ni idea de futbol i així ens va. És intolerable construir un equip i que a l'any següent no t'aprofite cap jugador, això dóna fe dels incompetents dirigents que tenim.
Anem a patir més del que ja en principi ens pertoca. I tot gràcies a ell.