JORNADA 1 EN 1A DIVISIÓN
-
El Barça ja és segon.
-
@Lineker:
El Barça ja és segon.
no me ha molao un pelo el partido tio, la defensa un desastre, motta no puede jugar, marquez lo veo un poco bastante lento, etoo bien cuando se dedica a lo q tiene q hacer, messi impresionante, valdes ha fallado en los dos goles(el primero tiene q despejar para un lado y el segundo creo q puede hacer algo mas), gio mal zambrotta mejor q gio, iniesta y deco no han estado mal, giuly nose si ha jugado y gudjohnsen pos bien 10 min un gol no esta mal.
Rijkaard no sakes mas a motta en es puesto x favor.
-
@Kayser:
@Lineker:
El Barça ja és segon.
no me ha molao un pelo el partido tio, la defensa un desastre, motta no puede jugar, marquez lo veo un poco bastante lento, etoo bien cuando se dedica a lo q tiene q hacer, messi impresionante, valdes ha fallado en los dos goles(el primero tiene q despejar para un lado y el segundo creo q puede hacer algo mas), gio mal zambrotta mejor q gio, iniesta y deco no han estado mal, giuly nose si ha jugado y gudjohnsen pos bien 10 min un gol no esta mal.
Rijkaard no sakes mas a motta en es puesto x favor.
Crec que físicament estan molt malament. És el gran problema i la gran causa de la davallada de joc tant hui com el divendres. Afortunadament hi ha dues setmanes per davant per dosificar i reenganxar-se.
Jo per a partits aixina posaria a Márquez davant de la defensa i a Oleguer o Thuram de centrals. L'eixida del baló tal volta es puga ressentir però guanyarem en solidesa defensiva, tan necessària quan fallem físicament.
Zambrotta s'ha d'espavilar si vol jugar en el Barça. Giuly ha de jugar més pegat a la banda, com ho sap fer. Crec que hui la culpa no ha sigut d'ell. Iniesta bé, però li falta més agressivitat. Encara perd molts balons claus. Gran partit d'Eto'o, amb molt de treball del camerunés, recompensat amb un gran gol. M'ha agradat vore a Edmilson enxufat com feia temps no estava. Si juga així té lloc a l'equip.
Deixant de banda individualitats, el partit pintava molt malament. Primer perquè era dilluns, després perquè el Madrid havia punxat (i això històricament relaxa al Barça), també perquè el Celta és un equip incòmode en casa per al Barça i finalment perquè s'ha començat perdent.
Aixina i tot, l'equip ha aconseguit remuntar. Una vegada ja s'havia fet el més difícil, un nou error de concentració facilita l'empat i arriba el dubte. Afortunadament, Guddy ha tingut el seu dia i l'àrbitre no ha vist la patada que li ha pegat al defensa. Siga com siga, colp d'efecte i de nou liderant.
-
Espero això que siga un bon presagi per als granotes!
Força Llevant!!
PD: Visca tot lo grana!!
-
No sé quienes son los granes, pero Lituania ha perdido. Espero que no sea un mal presagio para el Levante.
-
No sé quienes son los granes, pero Lituania ha perdido. Espero que no sea un mal presagio para el Levante.
Supongo que el barsa no??
-
El nàstic templaos
-
Es que el Murcia también son els granes. Y además ¿qué tendrá que ver la velocidad con el tocino?
-
El Nàstic. Només per eixa victòria ja s'han fet 1500
abonats més.
-
Es que el Murcia también son els granes. Y además ¿qué tendrá que ver la velocidad con el tocino?
Pues la verdad es que a parte de la coincidencia de colores entre Llevant i Nàstic y de tratarse de dos equipos que acaban de ascender… pues esta velocidad no tiene mucho que ver con ese tocino... y donde está el problema?
Força Llevant!!
-
@ludmiguel:
abonats més.!
-
No se si se ha tratado, pero ha sido el primer partido del Barsa en la temporada y el primer robo, ademas descarado.
Gol de etoo claro fuera de juego del duendecillo gabacho y en el tercero clara falta del Islandes.
3 puntos de la federacion al casillero cule….ABRAN JUEGO!!
-
No se si se ha tratado, pero ha sido el primer partido del Barsa en la temporada y el primer robo, ademas descarado.
Gol de etoo claro fuera de juego del duendecillo gabacho y en el tercero clara falta del Islandes.
3 puntos de la federacion al casillero cule….ABRAN JUEGO!!
Primera plorera, diria jo…
-
Per cert, el Madrid a només un punt del descens directe.
-
I el Barça a tres
-
@ferryslliria:
I el Barça a tres
Més average a favor.
-
@julen:
@ludmiguel:
abonats més.!
Al menos eso ha dicho el AS de hoy.
-
@ludmiguel:
@julen:
@ludmiguel:
abonats més.!
Això es mentida
El Nastic en el mes de agosto esta haciendo nuevos socios mediante la lista de espera creada hace ya unos meses (no hay suficiente espacio en el nou estadi y ahora estan acabando de construir la graderia de preferente de arriba).
Que se hagan 1500 socios por esa victoria no puede ser porque llaman uno por uno a los socios para pasar a hacerse
-
@ivaxter:
@ludmiguel:
@julen:
@ludmiguel:
abonats més.!
Això es mentida
El Nastic en el mes de agosto esta haciendo nuevos socios mediante la lista de espera creada hace ya unos meses (no hay suficiente espacio en el nou estadi y ahora estan acabando de construir la graderia de preferente de arriba).
Que se hagan 1500 socios por esa victoria no puede ser porque llaman uno por uno a los socios para pasar a hacerseBé, si ho dius tú suposse que serà així perque ho coneixes de prop. Jo només he possat lo que he llegit al diari.
-
PRIMER ROBO de la temporada.lo del gol de gudjonsen es para meter en la carcel a uno k yo me sé. en fin la vida sigue igual,k asko.
seguiremos kontando.
-
@rafius levante:
PRIMER ROBO de la temporada.lo del gol de gudjonsen es para meter en la carcel a uno k yo me sé. en fin la vida sigue igual,k asko.
seguiremos llorando.
-
Propose fer un nou fòrum, que estiga apart del de futbol en general, podria dirse antifarsa, matacules, siempre fascistas siempre madridistas,valdes=xulopvtas,rikjaard fumat, no se olgo per ixe estil.
Es q com ni han més noticies d´eixe tema q de la reata del futbol nacional i internacional en este forum,pues crec q seria una forma de separar, noticies de basura
-
@el carba:
pues crec q seria una forma de separar, noticies de basura
Fes el favor de no insultar a alguns forers.
-
luego resulta q es el barça kien tiene madriditis, x cierto en el foro del madrit hay un subforo antibarça.
-
@el carba:
Propose fer un nou fòrum, que estiga apart del de futbol en general, podria dirse antifarsa, matacules, siempre fascistas siempre madridistas,valdes=xulopvtas,rikjaard fumat, no se olgo per ixe estil.
Es q com ni han més noticies d´eixe tema q de la reata del futbol nacional i internacional en este forum,pues crec q seria una forma de separar, noticies de basura
Ya sabes donde esta la puerta si no te gusta.
Por cierto, esa misma "basura" la hacen cules tambien cuando pierde el madrid y cosas por el estilo...igual se sienten mal por tus palabras.
-
Por cierto, esa misma "basura" la hacen cules tambien cuando pierde el madrid y cosas por el estilo…igual se sienten mal por tus palabras.
Això és fals!!!
DIFAMADOR!!!
-
@el carba:
Ya sabes donde esta la puerta si no te gusta.
Por cierto, esa misma "basura" la hacen cules tambien cuando pierde el madrid y cosas por el estilo...igual se sienten mal por tus palabras.
Ni m´agrada ni me deagrada però lo que si que m´agradaria es q si ja has obert tu un post diguent q quin robo i aixo, pues q continue la noticia ahi i no obriga un altre, si no es una castanya i tot es lo mateix.
Lo de basura dili com vullgues, basura, tonteries, no se…, no son noticies en si.
-
Procurad escribir sin insultar. Hemos eliminado un comentario.
Saludos.
-
@Moderadores PG:
Saludos.ahi ahi, un poquet d´ordre que la gent esta molt loca
Per cert lo de fascistas madridistas, es lo que cantava la aficio merengue quan va vindre al nostre estadi fa 2 anys no era res mes...
-
@Moderadores PG:
Saludos.Si, mi comentario y no había ningún insulto, me parece que se os ve el plumero.