Imaginació en la gestió esportiva del Llevant ja!!!!!!!!!!!!
-
Pense que és el moment d'arriscar i d'innovar per part del Llevant ja que com se sol dir "qui pega primer, pega dues vegades" i aquesta és la ventaja treuen els innovadors si l'encerten pel sol fet de ser els primers. Per tant propose:
-Es pot cedir l'entrenador? (I a poder ser a un rival directe)
-I el president, podríem cedir el president? (I a poder ser a un rival directe que no siga l'anterior que amb un dels ja en tindran prou…)
-Per últim i posats a fer més atractives les cessions, jo acompanyaria la cessió del presi o la de l'entrenador de la de la nostra companyia de seguretat "La Empalmadina"...
Força Llevant!!
PD: I ara que no m'amenacen els feixistes com de costum...
-
Muy bueno
-
El presidente lo tiene mal. Juega en un puesto que todos los clubes tienen cubierto con solvencia.
-
@granota_del_nord:
Pense que és el moment d'arriscar i d'innovar per part del Llevant ja que com se sol dir "qui pega primer, pega dues vegades" i aquesta és la ventaja treuen els innovadors si l'encerten pel sol fet de ser els primers. Per tant propose:
-Es pot cedir l'entrenador? (I a poder ser a un rival directe)
-I el president, podríem cedir el president? (I a poder ser a un rival directe que no siga l'anterior que amb un dels ja en tindran prou…)
-Per últim i posats a fer més atractives les cessions, jo acompanyaria la cessió del presi o la de l'entrenador de la de la nostra companyia de seguretat "La Empalmadina"...
Força Llevant!!
PD: I ara que no m'amenacen els feixistes com de costum...
Hola!
Quins arguments tens per a cedir al entrenador?Per haver perdut front Sevilla i Real Madrid?
Confiem amb el nostre entrenador, portem molt poc de temps i han jugat amb 2 equips complicats.Salutacions!
ah! Jo també vuic la kopa!