Club Joventut de Badalona de baloncesto
-
Ahí fallaren dues coses:
-El primer quart,
-i el tir, sobre tot l'exterior.
I es perdé contra un gran equip, però es podria haver donat millor imatge.
I tens raó Gavilan, ens em quedat sense benzina, però hi ha benzineries per a reposar.
-
@Ziggy Stardust:
Ahí fallaren dues coses:
-El primer quart,
-i el tir, sobre tot l'exterior.
I es perdé contra un gran equip, però es podria haver donat millor imatge.
I tens raó Gavilan, ens em quedat sense benzina, però hi ha benzineries per a reposar.oye yo tengo unicaja de benzina,la kereis?
-
Perdona?esq estava contemplant la "Estrella Roja" q aparegué al cel ;enguany va a ser duret pa la Penya:això ho sabiem i s'està confirmant
-
@Gripau:
Perdona?esq estava contemplant la "Estrella Roja" q aparegué al cel ;enguany va a ser duret pa la Penya:això ho sabiem i s'està confirmant
lo se y lo bueno es que estare aki,a mi no se me akaba la benzina…...
-
Ja han passat per Repsol.
-
Espere q tinguen el dipòsit ben ple
-
El Joventut s'ha proposat de guanyar de poc en Eurolliga, ahir contra l'Olimpia 67-69. No puc dir res del partit perque estava treballant.
-
Bien la Penya en la Euroliga. Importante victoria que les encamina hacia el Top-16.
Ricki Rubio crece cada día y se está convirtiendo en pieza importante del equipo.
Enhorabuena y que sigan así. Es muy importante para la Penya estar en el Top-16.
-
Altra victòria més.
-
¿Qué comió ayer Rudy?
-
Llentilles.
-
Ieee Ziggy Ashcroft, a las duras y a las maduras.
-
No sé de que em parles, no he tingut temps de mirar el resultat d'esta setmana, i menys el partit.
-
Awita!!!
-
53 punts que ens dóna la vida, menys mal que ahir tinguí una satisfacció perque ni el Llevant ni el Llíria (a cal líder) me la donaren.
-
Impresionante el partido de la Penya, e impresionante también el de Unicaja (este por lo malo). Que te ganen de 53 metiendo tú 52 no lo hace ni el Wintenthur (que ya es decir).
-
Ya tiene un post Ziggy. No seáis spammers.
-
Ya tiene un post Ziggy. No seáis spammers.
Eso se lo dices a Local. Yo sólo he contestdo su post (aunque he pensado lo mismo)
-
Ya tiene un post Ziggy. No se�is spammers.
Eso se lo dices a Local. Yo s�lo he contestdo su post (aunque he pensado lo mismo)
Em sembla una xorrada que nomÃs hi haja un post per club i un tall de ***** els que ho defensen.
En la justa mesura està el gust i està clar que simplificar en un post per club tot un subfòrum d'altres esports Ãs ser un poc curt de mires.
-
@Local Hero:
Eso se lo dices a Local. Yo s�lo he contestdo su post (aunque he pensado lo mismo)
Em sembla una xorrada que nomÃs hi haja un post per club i un tall de ***** els que ho defensen.
En la justa mesura està el gust i està clar que simplificar en un post per club tot un subfòrum d'altres esports Ãs ser un poc curt de mires.
¿Qué te pasa con los acentos? Sale en cirílico o algo así. Me parece que te ha caído una maldición bíblica, porque eres el único al que le pasa.
-
@Local Hero:
¿Qué te pasa con los acentos? Sale en cirílico o algo así. Me parece que te ha caído una maldición bíblica, porque eres el único al que le pasa.
Yo amar Perestroika!!!
-
A mí en la facultat amb el Firefox de vegades em passa.
-
Això es que la madriditis li afecta als dits…
-
La màquina en l'últim partit m'encantà
-
Local Hero, veure amb tu el darrer partit, per la teua passió i el teu ànim que mai decau, va ser una passada. Gràcies per l'acollida, encara que em toques el difícil paper de gaudir d'una victòria de la penya sota sostre molt molt blaugrana!
(Encara que no negaras que les conyes foren fines…)
-
@Cullerot:
Una sutilesa acollonant…
-
@Local Hero:
@Cullerot:
Una sutilesa acollonant…
Marcelinho se peló a la máquina él solito.
-
Ayer en el partido de la euroliga que enfrentaba al Partizan contra el Joventut volvió ha demostrar rudy fernandez su gran capacidad, siendo el mejor del partido anotando 26 puntos.
Clara victoria del joventut que acabó con un resultado de favorable de 74-83.
-
casi…
-
Algú veié ahir el que feren? Quins minuts finals per a gravar-los. Emocionant.