Speeker
-
@Gavilan o Granota:
@:: DAVID :::
@Vinatea:
@Gavilan o Granota:
@Vinatea:
I que parle un valencià correcte ¡¡¡¡.
pero correcte de deberes

Si et refereixes a la tasca que han de fer els estudiants a casa encomanada pels mestres, no es diu "deberes" cal dir "deures". Si et refereixes a un fet veritable, a un sinónim de "així siga" no es diu "deberes" cal dir "de veres".
A això em referia, veig que has comprés el que volia dir.


dale a traducir y dejate de carasas…..

tan valencianos que sois y no entendeis lo que pone?
