Ballesteros desagraït.
-
Que fill de Cañete ¡¡¡. Com pot fer-nos això?. Entenc que jugue a per totes defensant el seu club, que s'esforçe al màxim, però….. perdre el temps de forma miserable?. S'ha passat molts pobles. Això és una burla per al Llevant UE i la seua afició. Per mi Ballesteros es pot anar disfressat de dona, negra i lesbiana a un manifestació d'Espanya 2000.
-
amen
-
Ballesteros = mercenario
-
Si voleu es marcarà un gol en propia porta…
No se, es un professional i es deu al seu club. Ha fet el que li ha permes l'arbitre ni més ni menys.
-
@Independent:
No se, es un professional i es deu al seu club. Ha fet el que li ha permes l'arbitre ni més ni menys.Con la afición del Levante no ha sido un señor precisamente, ni esta vez ni otras en las que ha venido
-
@ampa:
@Independent:
No se, es un professional i es deu al seu club. Ha fet el que li ha permes l'arbitre ni més ni menys.Con la afición del Levante no ha sido un señor precisamente, ni esta vez ni otras en las que ha venido
Jo he vist declaracions seues en les que deia que ell era aficionat del Llevant, ni xotos ni villareal ni res, que ell sempre havia sigut del LLevant.
Però be, jo entenc que hui vullguera guanyar, perque el seu club és el Mallorca i és en l'equip que juga…
-
a mi el de hui no va a canviar en gens l'opinió que tinc d'ell, encara recorde aquell villarreal - València proclamant el seu llevantinisme en c9
Les vegades que ha estat en presentacions i altres.
professionalitat i el de perdre temps quan el teu equip va guanyant "van de la mà" són un "pack"
Sincerament no m'esperava que es deixés ficar un gol hui.
Per a mi sergio és molt sergio
-
a mi el de hui no va a canviar en gens l'opinió que tinc d'ell, encara recorde aquell villarreal - València proclamant el seu llevantinisme en c9
professionalitat i el de perdre temps quan el teu equip va guanyant "van de la mà" són un "pack"
Ú que sap
-
Yo tambien lo he pensado,pero el solo estaba haciendo lo que le tocaba en ese momento.
-
@Independent:
Ú que sap
la meua dona diu que no
-
@Independent:
Ú que sap
la meua dona diu que no
Jo crec que la teua dona té raó
-
Ballesteros es un gran profesional. Algunos deberían tomar ejemplo de él. Ha hecho todo lo que debía hacer para que ganara su equipo.
-
@ampa:
@Independent:
Ú que sap
la meua dona diu que no
Jo crec que la teua dona té raó
Creus solament , creus
-
No me queda ninguna duda de q Ballesteros respeta al Levante , hace 2 años cuando todo el mundo en son moix celebrava la salvacion en una entrevista que le hicieron en el mismo terreno dijo q lamentava mucho q el levante bajara.
Ahora otra cosa distinta es jugando contra ellos , cada uno mira x el equipo q le paga nose etoo tb nos marco 2 goles el dia q regreso y mira es un idolo para nosotros
-
Pues yo me he fijado cuando el gol.Y no lo ha celebrado.Ha ido hacia su campo sin hacer ningun gesto,y eso que estaba cerca de los que lo celebraban.El ha hecho simplemente lo que tenia que hacer.
-
GRANDE SERGIO.
CUANDO SE RETIRE LO VEREMOS POR LAS GRADAS DEL CIUDAD DE VALENCIA.
-
GRANDE SERGIO.
CUANDO SE RETIRE LO VEREMOS POR LAS GRADAS DEL CIUDAD DE VALENCIA.Pellegrino también suele presenciar los partidos del Levante
-
@ampa:
GRANDE SERGIO.
CUANDO SE RETIRE LO VEREMOS POR LAS GRADAS DEL CIUDAD DE VALENCIA.Pellegrino también suele presenciar los partidos del Levante
A Pelegrino tambien lo llevo en el corazon
-
Yo no creo que haya que recriminarle nada. Lo de perder tiempo es lógico.
Y si es cierto que no ha celebrado el gol, que no me hedado cuenta, ahí sí que ha demostrado que es un señor y que quiere al Levante.
-
@ampa:
GRANDE SERGIO.
Y yo, y yo. Bendito penalty!!!!
-
@ludmiguel:
@ampa:
GRANDE SERGIO.
Y yo, y yo. Bendito penalty!!!!
GRANDE PELEGRINO
-
yo creo que ballesteros es un profesional y del levante!!!
-
Que fill de Cañete ¡¡¡. Com pot fer-nos això?. Entenc que jugue a per totes defensant el seu club, que s'esforçe al màxim, però….. perdre el temps de forma miserable?. S'ha passat molts pobles. Això és una burla per al Llevant UE i la seua afició. Per mi Ballesteros es pot anar disfressat de dona, negra i lesbiana a un manifestació d'Espanya 2000.
Supongo que este señor está de coña…no creo q diga esas cosas en serio. Pq si lo dice en serio...creo q al vinaboss le ha dado muxo el sol este verano. Y es q xa algunos estar cara al sol es muy jodido
-
completamente de acuerdo
-
Vinatea cómo has patinado con este post.
Ballesteros es un profesional como la copa de un pino. Juega en el Mallorca y se debe a ese club, pero es de los pocos que han defendido al Levante y afirmando ser levantinista cuando han salido de nuestro club. Impresionantes sus declaraciones en xoto 9 a las que os habéis referido.GRANDE BALLESTEROS!!!!!!!
-
Yo tb creo que hizo lo que debía.
-
Logicamente se debe al mallorca y tiene que hacer todo lo posible para que gane el mallorca, asi que yo sigo teniendole un especial aprecio a Ballesteros, no como a alguno que yo me se
-
¡Qué gordo está el cabrón!
-
¡Qué gordo está el cabrón!
Quan el vaig vore al costat de Nino, em vaig preocupar per la seua integritat física. Eren David i Goliat
-
MIreu, hi han formes i formes. El que feu ahir Prats, crec que Cañete no haguera arribat a tant. Jo des que em va començar a cridar l'atenció em vaig fixar i era miserable la forma de perdre temps. Jo no dic que es clavara un gol, ni que fera un penal, ni que es donara presa per treure, però ERA MISERABLE, el que ell feia no el feien ni els seus companys. Pots ser un professional i fer-te respectar i pots ser un professional rastrer. On estiga Juanfran que es lleve el Ballesteros.