Post per a qui no tinga per nick Gavilan o Granota
-
@Rana Baileys:
@Cullerot:
Un Osca que fou moltes temporades equip de primera…
Sí, creo que se llamaba Peñas Recreativas, o algo así.
Potser es diguera tambè Magia Huesca????
-
@El Guaje:
@Rana Baileys:
@Cullerot:
Un Osca que fou moltes temporades equip de primera…
Sí, creo que se llamaba Peñas Recreativas, o algo así.
Potser es diguera tambè Magia Huesca????
Jugava el Jackson eixe ex del Madrid que no parava de fer triples.
-
El nom del club és Peñas Recreativas Huesca, per patrocini CAI Huesca La Magia.
-
Pues no veas el peazo partido del filial del Real Madrid.39-88 contra el Ourense.
39 puntos.Casi ná.
-
Pues no veas el peazo partido del filial del Real Madrid.39-88 contra el Ourense.
39 puntos.Casi ná.Estos tios faran història.
-
@Lineker:
ya la estan haciendo…infantiles y hablando de ellos en un post y en el portal granota....HISTORICO!!!!
-
@Gavilan o Granota:
@Lineker:
ya la estan haciendo…infantiles y hablando de ellos en un post y en el portal granota....HISTORICO!!!!
Jo no diria parlant, diria burlant-nos.
-
@Lineker:
@Gavilan o Granota:
@Lineker:
Jo no diria parlant, diria burlant-nos.
hablen bien o hablen mal pero que hablen….HISTORICO!!!
-
Els SÉNIORS del Reial Madrid LEB2 reben d'ací dues jornades al Grupo Cibo Llíria, que s'està frotant les mans. I si algú vol criticar que tenen molta inexperiència li aclariré que el Llíria té una de les plantilles més joves de la LEB2.
-
@Ziggy Stardust:
Els SÉNIORS del Reial Madrid LEB2 reben d'ací dues jornades al Grupo Cibo Llíria, que s'està frotant les mans. I si algú vol criticar que tenen molta inexperiència li aclariré que el Llíria té una de les plantilles més joves de la LEB2.
iremos a verlos no?a que me invitas…
-
Posts com aquests els trobava jo a faltar… si no fora perquè m'he d'atorreprimir sinó el personal es revolta... aigggggg!. Enfí felicitats Ziggy per un post tant bo!
Força Llevant!!
-
Estàs convidat a Torrejón sempre que vullgues, però igual jo no vaig a rebre't
-
Per cert en l'enfrontament entre els dos cuers (Madrid i Osca) ha guanyat l'Osca per 2 puntets i el Madrid s'enfonsa un poquet més i l'Osca remonta fins a l'antepenúltima plaça.
-
Pues ahora,van a bajar a Sinanovic al LEB2,a ver si los salva.
-
Pues al final,el Madrid le ganó al Lliria.El debut de Sinanovic fue productivo.
-
gaviiiilaaan apareceeeeeee
-
Moderadors, esborreu éste post
-
@Ziggy Stardust:
Moderadors, esborreu éste post
¿Qué pasó? ¿Sinanovic en el equipo de LEB 2? Que abusones.
-
Que després de lesionar a dos jugadors del Llíria (un per a mes i mig i l'altre per a tres mesos) s'endugueren el partit per 4 punts.
-
Basket total.
-
vaya,vaya continua tu cap a caida,encima gana ya hasta el mini madrid….MODERATAS NO BORREIS.....KEREMOS SEGUIR DISFRUTANDO!!!!
-
Per a dos partits que guanyen un lesionant de gravetat a dues peces claus de l'equip i l'altre ves a saber com si que disfrutes tu. Ara que tens raó, aquest cap de setmana ha sigut horrorós, ha perdut la Penya, el Llevant i el Llíria.
-
@Ziggy Stardust:
Per a dos partits que guanyen un lesionant de gravetat a dues peces claus de l'equip i l'altre ves a saber com si que disfrutes tu. Ara que tens raó, aquest cap de setmana ha sigut horrorós, ha perdut la Penya, el Llevant i el Llíria.
trankilo,el levante remontara el vuelo,y te alegrara la temporada.
-
http://www.solobasket.com/contenido.php?id=13298
Así, así, así gana el Madrid.
-
@Ziggy Stardust:
http://www.solobasket.com/contenido.php?id=13298
Así, así, así gana el Madrid.pon el de tu ekipo,contra la castaña de ekipo que jugaban…mu triste!
-
Jojojo, vaya meneo. Lo siento por el Lliria, pero es que la acción es puro espectáculo.