Granotas
    • Categorías
    • Recientes
    • Popular
    • Usuarios
    • Grupos
    • Conectarse

Segundo dia del club

Programado Fijo Cerrado Movido Levante UD
    45 Mensajes 11 Posters 1.6k Visitas
    Cargando más mensajes
    • Más antiguo a más nuevo
    • Más nuevo a más antiguo
    • Mayor número de Votos
    Responder
    • Responder como tema
    Accede para responder
    Este tema ha sido borrado. Solo los usuarios que tengan privilegios de administración de temas pueden verlo.
    • ? Este usuario es externo a este foro
      Invitado
      Última edición por

Erres totalment:he de reconèixer q vaig cometre l'errada de caure a la provocació però no pels motius q tu exposes sino pot èsser la causa q estic cansat de l'ús(i abús)q fan moltes persones quan es saben en una posició de dominància o majoria i obvien a les minories o les titlen de extranyes o "flipaos"(d'això per exemple crec q els nacionalistes sabràn prou o els homosexuals o altres grups minoritaris,no?);i continue reafirmant q fou una provocació pq:"Se demostrara por enesima vez que Valencia es unicamente xota,por si algun flipao aun tenia alguna duda."és pot escriure d'aquesta altra manera:"Se demostrará por enésima q València es predominantmente xota,por si cualquier persona tenia alguna duda" i a més el propi autor del post diu ." Que me llames gil.ipollas despues de leer lo que has copiado arriba me parece genial,estaba pensado para eso"(per cert ningú li ha dit res d'això,pero b)la qual cosa denota q:
      a.-La seua resposta seria emprar eixa o semblants paraules
      b.-És la reacció q ell espera i per tant cerca de trobar-hi;
      I el q és evident és,i et cite" Per a mi és obvi que dir "flipao" o "vols un pin" no són insults, per molt que puguen encendre't."Quan algú empra expressions q(sembla estem d'acord)encenen,llur objectiu és clar,altra cosa es q l'aconsegueisca o no

1 Respuesta Última respuesta Responder Citar 0
        Invitado
        Última edición por

Un consell, no t'encengues. Sou bona gent.

• pongangranotaP Desconectado
          pongangranota
          Última edición por

@Gripau:

Erres totalment:he de reconèixer q vaig cometre l'errada de caure a la provocació però no pels motius q tu exposes sino pot èsser la causa q estic cansat de l'ús(i abús)q fan moltes persones quan es saben en una posició de dominància o majoria i obvien a les minories o les titlen de extranyes o "flipaos"(d'això per exemple crec q els nacionalistes sabràn prou o els homosexuals o altres grups minoritaris,no?);i continue reafirmant q fou una provocació pq:"Se demostrara por enesima vez que Valencia es unicamente xota,por si algun flipao aun tenia alguna duda."és pot escriure d'aquesta altra manera:"Se demostrará por enésima q València es predominantmente xota,por si cualquier persona tenia alguna duda" i a més el propi autor del post diu ." Que me llames gil.ipollas despues de leer lo que has copiado arriba me parece genial,estaba pensado para eso"(per cert ningú li ha dit res d'això,pero b)la qual cosa denota q:
          a.-La seua resposta seria emprar eixa o semblants paraules
          b.-És la reacció q ell espera i per tant cerca de trobar-hi;
          I el q és evident és,i et cite" Per a mi és obvi que dir "flipao" o "vols un pin" no són insults, per molt que puguen encendre't."Quan algú empra expressions q(sembla estem d'acord)encenen,llur objectiu és clar,altra cosa es q l'aconsegueisca o no

-->=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

GRANOTA A MORIR

Invitado
            Última edición por

@Local Hero:

Un consell, no t'encengues. Sou bona gent.

Tranquil,en un primer moment com he dit adès si vaig caure,però fou com les bombolletes del cava:efimer ;-)

Invitado
              Última edición por

@ludmiguel:

@pablogranota:

Crec primer juguem en el camp dels xotos.NO? (rana)

Sí, com fa 2 temporades. I la penúltima jornada de Lliga, a casa contra ells.

jo no me lo perd!!! (lev2)

• First post
                Last post