EL GOL DE LA LLIGA?
-
Per a mi sens dubté si que serà el GOL de la lliga, per molts tirs que hi hajen des de fora de l'àrea o jugadetes personals. El que fa este tio és IMPRESSIONANT!!!
Jo vuic un Ronaldinho per al Llevant
-
añadiria mas, es el mejor gol de la historia del futbol mundial
-
He fet les gestions pertinents, i la setmana que ve Ronaldinho jugarà de blaugrana.
-
yo creo NO que para mi gusto el gol de camacho fue mejor…me llamareis loco pero me gustan mas los "chuts" fuertes de fuera del area y que son golazos que las chilenas
-
Este és el meu candidat:
-
Mireu el que diuen per la Brunete Mediàtica:
Ronaldinho:
El de Ronaldo al Compos, el de Rivaldo al Valencia y el de Ronaldinho al Villarreal. ¡Qué golazo, señores!
-
Seguro,que golazo.
-
IMPRESIONANTE!!!!
-
Espere que no jugue dissabte, pel nostre be.
-
@Local Hero:
Este és el meu candidat:
Per a mi és un gol de xurro. Vol fer una tissora espectacular i l'ix un remat tan roïn que despista al porter i tot.
-
Como se puede votar el gol de la liga cuando solo se a jugado un tercio de ella??
Para mi es un golazo, pero el de Rivaldo al Valencia lo fue mucho mas…el de Vampirin Iniesta es un churro a lo Raul.
-
el q sale en el segundo 50 del primer video detras del hombre del pañuelo es ramon calderon en el camp nou?
-
un golazo sin duda… pero habia leido tanto de este gol k sinceramente, me lo imaginaba muuuuuxo mas impresionante...
me kedo kon el de rivaldo, sin dudarlo entre los dos, y no creo k sea el gol de la liga (para mi gusto eh?, me gustan mas las jugadas asi rollo al primer toke)
-
Tal volta el millor partit de futbol que he vist mai en la vida. GALLINA DE PIEL!
-
madre mia… que xixarro dios.. xD
-
Yo no sé si será el mejor de la liga, pero sí sé que es todo un golazo, y negar la evidencia es absurdo.
-
no hos acordair del de reggi contra el cadiz?
-
Com que no. Per mi sempre serà este millor que tots els que hem/han posat més amunt. Per tot el que va significar.
GRAN REGGI!!!
-
Com que no. Per mi sempre serà este millor que tots els que hem/han posat més amunt. Per tot el que va significar.
GRAN REGGI!!!
REEEEEEEEEEEEEEEEEEGI!
-
Després del video de Ramonet, crec que el gol d'ahir de Ronaldinho és impressionant, però lo de Rivaldo va ser per diverses raons increïble.
Per cert, en la Brunete Mediàtica destacaven el gol de Romário contra l'Osasuna, el de Ronaldo contra el Compos, el de Rivaldo contra els xotos i este de Ronaldinho. No s'han oblidat del de Romário en el Camp Nou contra el Madrid???
Per cert, per a xilenes històriques, la de Deskarga contra l'Elx.
-
¿Chilena? Esto es una chilena:
-
@Local Hero:
Per cert, per a xilenes històriques, la de Deskarga contra l'Elx.
(ala)
Probablement un dels millors refussos de la lliga, si no el millor.
-
Qui és el tarugo eixe? Contra qui va empatar?
-
Ayyy Don Iñaki, viviendo de las rentas.
-
Uffff,impresionante.El mejor delantero centro que he visto en un campo de futbol.¡menudo hijopvta!
p.d.las comparaciones son odiosas,vaya.El dentista la saca porque es el unico recurso que tiene,sin embargo el mono de feria la busca a pesar de no ser ni de lejos la mejor opcion.¡a hacer el mono al circo!
-
-
GRAN REGGI!!!
sisi, pero tot ve del gran pase de CONGO , ixa es la clau del gol….
-
El millor serà el que li done al Levante la permanència.
-
@Belleza robada:
Uffff,impresionante.El mejor delantero centro que he visto en un campo de futbol.¡menudo hijopvta!
p.d.las comparaciones son odiosas,vaya.El dentista la saca porque es el unico recurso que tiene,sin embargo el mono de feria la busca a pesar de no ser ni de lejos la mejor opcion.¡a hacer el mono al circo!
mira que joyita
-
mmm Curiós. Creia que a Konsul li molestava boicotejar posts. Serà que només li molesta si són els seus.