Saludos desde tarragona
-
es desde la valla del corner hasta la bandera de los gladiator
saludos
-
han ficat seients jejej, alehores se pot baixar practicament fins al corner no?
-
Quina putada, han possat seients
-
si si se puede bajar en esa zona sin problemas esta acondicionado desde el año pasado lo que pasa esque este año creo que lo an agrandado con las obras de la preferente nueva
saludos
-
@eb3-:
si si se puede bajar en esa zona sin problemas esta acondicionado desde el año pasado lo que pasa esque este año creo que lo an agrandado con las obras de la preferente nueva
saludos
Ei no entenc una cosa, perque hi ha un troç de reixa davant de la primera fila de on està el banderó?
Això també es sector visitant?
-
@Don Iñaki Deskarga:
@eb3-:
saludos
Ei no entenc una cosa, perque hi ha un troç de reixa davant de la primera fila de on està el banderó?
Això també es sector visitant?donde esta el colega eso es una puerta de salida normalmente esta cerrada pero cuando esa foto es del ultimo partido de casa contra el hercules de la temporada pasada ahora esta mas habilitada para unos 500 asientos creo
saludos
-
q tal el payasito de llera????aún ta x tarraco???
-
Muchas gracias por la info.
No creo que la afición tenga la culpa de tener a un idiota en sus filas.
-
los que lo jalearon si, que fueron bastantes
-
y k tal la fiesta el sabado x la noche en tarragona?
-
@eb3-:
en la parte del casco antiguo hay varios restaurantes y en la rambla nova que esta cerca pues hay tambien ademas de macdonals telepizza y esas cosas para los que les guste comer o una cosa u otra luego tambien esta el serrallo que es donde esta el puerto maritimo para comer a base de pescado asi que teneis variedades y luego el puerto deportivo que tambien hay restaurantes eso si esos ya son algo carillos segun en el que te metas o lo que pidas
saludos
Espere que gent com tu siga un exemple a seguir pels tarragonins que vagen a l'estadi,que com ja se sap,els equips q creixem molt a pressa patim d'aficions inexpertes a 1a…que gaudiu dels viatges que regala la màxima divisió i que vos vaja bé a partir de la propera setmana...pq sempre ha d'estar en perill per baixar equips humils com els nostres?
Una pregunta:A la zona de grada central,aquest any heu col.locat una graderia supletòria d'eixes? esq no sé si va ser davant el madrid,però em pareixia molt més gran eixa zona que quan vam viatjar nosaltres. Encara que aquell dia vam agafar una papa que per a recordar estic... Si me confirmes que no s'ha remodelat,m'ho pensaré dues vegades a l'hora de beure el proper dia
Adéu!
-
@llevant firm:
@eb3-:
en la parte del casco antiguo hay varios restaurantes y en la rambla nova que esta cerca pues hay tambien ademas de macdonals telepizza y esas cosas para los que les guste comer o una cosa u otra luego tambien esta el serrallo que es donde esta el puerto maritimo para comer a base de pescado asi que teneis variedades y luego el puerto deportivo que tambien hay restaurantes eso si esos ya son algo carillos segun en el que te metas o lo que pidas
saludos
Espere que gent com tu siga un exemple a seguir pels tarragonins que vagen a l'estadi,que com ja se sap,els equips q creixem molt a pressa patim d'aficions inexpertes a 1a…que gaudiu dels viatges que regala la màxima divisió i que vos vaja bé a partir de la propera setmana...pq sempre ha d'estar en perill per baixar equips humils com els nostres?
Una pregunta:A la zona de grada central,aquest any heu col.locat una graderia supletòria d'eixes? esq no sé si va ser davant el madrid,però em pareixia molt més gran eixa zona que quan vam viatjar nosaltres. Encara que aquell dia vam agafar una papa que per a recordar estic... Si me confirmes que no s'ha remodelat,m'ho pensaré dues vegades a l'hora de beure el proper dia
Adéu!si si se a remodelado con 3000 asientos mas es una grada de preferente esta echa de cemento y ahora el estadio tiene capacidad para 15000 personas con esas gradas el estadio parece otro ademas de hacer los accesos a preferente en fin que de momento hasta que hagan el estadio nuevo con este nos tenemos que apañar jejeje
-
@eb3-:
@llevant firm:
@eb3-:
saludos
Adéu!si si se a remodelado con 3000 asientos mas es una grada de preferente esta echa de cemento y ahora el estadio tiene capacidad para 15000 personas con esas gradas el estadio parece otro ademas de hacer los accesos a preferente en fin que de momento hasta que hagan el estadio nuevo con este nos tenemos que apañar jejeje
Moltes gràcies per l'aclariment,m'has demostrat que no estic cec i que encara recorde les coses que veig borratxo,però que sàpigues que m'has condemnat a una vida marcada per l'alcohol i que ara ja no hi haurà marxa enrere
-
Hola amigo.
Mucha suerte a vosotros para después de este partido.
Y enfin, no os desanimeis que esto es muy largo y lo importante es como se acaba en junio.
Dificil está pero no te creas que nosotros estamos para tirar cohetes.
A sufrir nos toca¡¡
-
Com ja us he posat sobre l'estadi en un altre post, ho torno a posar:
–----------
Hola,
l'amic granota ha entrat a http://www.totnastic.com al forum i ho ha preguntat.
Dema el Nastic juga contra el Mallorca i pel gol sud valen 30€ (contra el Llevant durà ser igual).Us deixo 2 fotos del Nou Estadi:
On es posa l'afició visitant:
I la nova graderia de preferent (els que vau venir l'any passat no estava feta encara):
Hi caben unes 400 persones a la zona visitant
Salutacions desde http://www.totnastic.com