F.LL./U.L.
-
Perque el partits importants(madrid barça)son un numero molt reduit de gent? fins y tot e escoltat que el força a desapregut no sra veritat no?
-
@mapues:
Perque el partits importants(madrid barça)son un numero molt reduit de gent? fins y tot e escoltat que el força a desapregut no sra veritat no?
Crec que s'han fusionat.
-
No, els Força ja digueren fa temps que per aquest partit tenien un compromís….
Els UL si que sembla que han estat a punt de desapareixer, però l'altre dia un d'ells digué que anaven a aguantar encara que foren 4 només.De tota manera et conteste en base a coses que he llegit per ací, espere que alguns implicats et diguen alguna cosa. (i si algú et diu que estàs intentant remoure merda i tal per preguntar, tranquil).
-
(i si algú et diu que estàs intentant remoure merda i tal per preguntar, tranquil).
No, eso solo es "privilegio" de tus seguidores y tu claro está..
-
Impressionant, en 1 minut.
-
-
-
-
@Local Hero:
@mapues:
Crec que s'han fusionat.
Amb qui s'anaven a fusionar segons tú? Pregunte tansols,pq me digues què t'estàs imaginant. Saluts!
-
Els UL si que sembla que han estat a punt de desapareixer, però l'altre dia un d'ells digué que anaven a aguantar encara que foren 4 només.De tota manera et conteste en base a coses que he llegit per ací, espere que alguns implicats et diguen alguna cosa. (i si algú et diu que estàs intentant remoure merda i tal per preguntar, tranquil).
És veritat que hi havia un compromís,però no te rés a vorer. En altres fórums sobre aficions s'ha parlat ja de la desaparició,encara que molts de nosaltres erem l'altre dia a l'estadi. No deixem de ser del llevant a fi de comptes.
-
no som molt d'explicar les coses perque sols ens incunveix a nosaltres,s'haja disolt o no, 20 tios starem al bus amb la associació, més a banda cotxes, seguim sent del llevant, així que la gent se disolga o no stara on fins ara en primera, i jo particularment staré animant com sempre…
-
@llevant firm:
És veritat que hi havia un compromís,però no te rés a vorer. En altres fórums sobre aficions s'ha parlat ja de la desaparició,encara que molts de nosaltres erem l'altre dia a l'estadi. No deixem de ser del llevant a fi de comptes.
estas hablando en esto ultimo de la peña ultras levante o de força llevant??¿¿ ultras ya dijeron q estaban en un momento dficil,pero contra al barça volvieron a hacer un tifo y a ser unos cuantos….
-
@llevant firm:
estas hablando en esto ultimo de la peña ultras levante o de força llevant??¿¿ ultras ya dijeron q estaban en un momento dficil,pero contra al barça volvieron a hacer un tifo y a ser unos cuantos….
No hi han segones al meu comentari, jo parle de Fll que és el meu grup.Ho dic pq com ha dit romanhool,els components continuem viatjant passi el que passi,com animant a l'estadi.el que dic és que no és la fi del mon i res més, les coses nostres, nostres són.no va a haver comunicat ni res paregut.me limite a dir-te el que s'ha dit ja a altres fórums. del llevant som i serem!
-
esta tot clar….per la nostra banda no se diu res més...aixií que si veieu a gent amb les nostres samarretes, o al nostre bar, o ala nostra grada no vos asusteu, perque seguim sent del mateix equip,sino tota la gent que no fora d alguna penya no podria anar al futbol?? el que no es es k desaparega penya i gent perque ahi s demostra si sents els colors o no...
-
el tema es bien facil,FLL no colgará pancarta nunca mas,ni se agrupará para animar como FLL,la cuestion es sencilla.
-
hostia tios y eso??¿¿por mi es una pena ,siempre me gusta q haya peña q quiera animar al levante donde sea, curro con sergi el moro supongo q algunos lo conocereis igual el sabe algo de loq haya pasado,por mi parte lo dicho una pena ojala volvais a ser un gran grupo.
-
la verdad, es que es una pena.
-
se torna a repetir,…a vore si queda clar el tema... que no mos ajuntem baix un nom no vol dir que la mateixa gent mos ajuntem per a animar...i el moro no crec que sapiga res, les raons soles les saben la gent que actualment va a la grada, la que no ve no sap res ni te perque sabero...
-
doncs si que es una pua.
-
Efectivamente…aquí cada grupo sabe como lleva sus cosas y lo que hace o deja de hacer.
Me sorprende el afan de curiosidad de mucha gente que nada tiene q ver ni con unos ni con otros. No sé...digo yo q es algo q les debería de dar igual. Y al fin y al cabo tan solo hay q mirar x la grada los dias de partido para palpar la realidad.
-
joder que triste…
si contra la real erais bastantes y animasteis un monton, en otros partidos de esta temporada tambien habeis estado aunque no en todos sobretodo no al principio, y de repende ya no vais a estar mas??
FLL ya no existe?? y UL como si no existiera... las 2 principales peñas de animacion ya no estan
-
Efectivamente…aquí cada grupo sabe como lleva sus cosas y lo que hace o deja de hacer.
Me sorprende el afan de curiosidad de mucha gente que nada tiene q ver ni con unos ni con otros. No sé...digo yo q es algo q les debería de dar igual. Y al fin y al cabo tan solo hay q mirar x la grada los dias de partido para palpar la realidad.y la realidad es que nuestro equipo no tiene ni a 4 gatos agrupados en alguna peña que animen de verdad como lo hacian UL y FLL.
-
Hombre…ya dije en otro post que el sábado llegué a casa muy contento por cómo había ido la animación en UL. Alguien dijo que no se nos oyó mucho y puede ser...x suerte o x desgracia no llegamos a 50 y es difícil q se oiga a 15-20 personas entre 21.004 aunque no pares de animar...
Xo lo bueno es que ahí estábamos, estaremos y ojalá q poco a poco seguir remontando el vuelo
-
joder que triste…
si contra la real erais bastantes y animasteis un monton, en otros partidos de esta temporada tambien habeis estado aunque no en todos sobretodo no al principio, y de repende ya no vais a estar mas??
FLL ya no existe?? y UL como si no existiera... las 2 principales peñas de animacion ya no estan
Els FLL han dit k aniran al camp, pero no representaran cap grup.
-
@levante_1909:
joder que triste…
ya pero ir sin grupo significa no hay animacion
-
@levante_1909:
joder que triste…
ya pero ir sin grupo significa no hay animacion
si sientes los colores te da igual estar en un grupo que no vas a animar igual
-
TORNE A REPETIR….QUE NO ANEM BAIX UN NOM DE UNA PANCARTA NO SIGNIFICA QUE NO ANEM A CONTINUAR IGUAL...DE 20 A 30 PERSONES EN TARRAGONA...
-
mi mensaje de apoyo a força llevant, os he visto nacer, crecer, y no m agrada la idea de que el mayor nucleo de apoyo en los ultimos años en alboraya, se disuelva, todass las peñas tenemos bajones, pero si realmente creeis, podeis serlo, muchos animos y a ultras levante, mas de lo mismo, 20 años son muchois, aunk tb recuwerdo años, sin ultras levante, pero sempre hay nuevas generaciones, no decaigais y animo, el levante os necesita.
-
@depeche mode:
mi mensaje de apoyo a força llevant, os he visto nacer, crecer, y no m agrada la idea de que el mayor nucleo de apoyo en los ultimos años en alboraya, se disuelva, todass las peñas tenemos bajones, pero si realmente creeis, podeis serlo, muchos animos y a ultras levante, mas de lo mismo, 20 años son muchois, aunk tb recuwerdo años, sin ultras levante, pero sempre hay nuevas generaciones, no decaigais y animo, el levante os necesita.
gracias por el apoyo,Castillo,si vas a tarragona te explico los motivos de la desaparicion de FLL como grupo,aunque los indeseables como yo seguiremos yendo a darlo todo
-
@depeche mode:
gracias por el apoyo,Castillo,si vas a tarragona te explico los motivos de la desaparicion de FLL como grupo,aunque los indeseables como yo seguiremos yendo a darlo todo
i indeseables encara quedem molts!!!