¡Con él llegó el escándalo!
-
Villarroel ya sabemos que eres el dueño del club y que vas hacer lo que te déla gana, pero ten presente
"QUE LES ESTAS DANDO CARNAZA A LOS H. DE P. DE CANA9"Haz lo que tengas que hacer, piensalo bien y consulta con los pesos pesados del vestuario si piensas cargarte al Entrenador, pero sobre todo CALLATE LA BOCA Y NO SEAS EL "HAZMEREIR" DE VALENCIA, si no sabes hablar valenciano habla en castellano y sobre todo NO HAGAS EL PAYASO que todavía se estan riendo y burlando de lo que digiste ayer antes del partido frente al Atl. de Madrid.
Dicen que fiches a Cos (Alavés) y te pongas el chandal para entrenar tú.
Pedro: No seas patético, no ofrezcas carnaza a los periodista xotos de mierda.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
pues va aviado, con yolanda damia en la secretaría de prensa los de canal nou y radio nou van a tener a mano todas las lindezas que le oferta cada declaracion del Presidente. Mas vale que se lo filtre a Morata o a Marcelo que al menos han demostrado de que lado están.
-
El valencià de Villarro és la mostra de l'estat de la llengua al País Valencià: Chugaors,equipo,mosatros-moatros-nosatros,etc.
En altre lloc,pense que la premsa encara està amb que el Mallorca és de "Segon" divisió.
Per això la meua tesi no és que Villarro haja de parlar en castellà,pq sinó no apendrà mai valencià. La qüestió és que no parli mai més,i a ser possible, que tampoc actui massa. Espere que una abrumadora majoria de forers estiga TOTALMENT d'acord amb aquest missatge.
FORÇA PEDRO…I CALLA'T D'UNA VEGADA!
-
Puix per mi que parle com vullga (i tú a vorer si adeprens l'apixat, que se te veu el plumero Baldomero), pero que el parle.
per cert si vols que calle, es molt facil…. li compres les accions i ala i parles tú
-
@alianzadecivilizaciones:
Puix per mi que parle com vullga (i tú a vorer si adeprens l'apixat, que se te veu el plumero Baldomero), pero que el parle.
per cert si vols que calle, es molt facil…. li compres les accions i ala i parles túUn altre que me vol donar la pvta vesprada
-
@alianzadecivilizaciones:
per cert si vols que calle, es molt facil…. li compres les accions i ala i parles tú(modo ironía on) Calla que como no eres el dueño del foro no puedes hablar, si quieres hablar te montas un foro para ti solo (modo ironía off). El Levante no es un puñado de acciones, el Levante son sus aficionados y estos aficionados con derecho a opinar que Villarroel cuando habla de echar entrenadores del Levante o de el mallorca es de segunda la caga. Lo de que hable mal valenciano o no es un problema cultural, bien lo sabe Lopera o Villar que no hablan bien el castellano. No siempre los ricos son los mejores mandatarios ni los mas inteligentes mas bien suele ser al contrario, suelen ser los mas "listos" en el sentido de caradura y de favoritismo, endogamía y demás, eso si pero no los que mejor gobiernan o saben hablar en el momento adecuado. No hay mas que ver al Pocero... o a Villar o a Lopera
Yo no podría comprarle las acciones a Villarroel ni aunque me hipotecara toda mi vida pero Villarroel lo de tener las acciones ni le quita un viaje por el mundo ni una comida en restaurante caro ¿será que le sobra mucho?
-
Moltes gràcies sr.antinacionalista
Pensava que hi havia un complot per a no donar-me mai la raó.
Al missatge que tú has contestat anava a contestar amb un "apitxats, no sabeu parlar", però no volia incloure a tots al mateix lloc, més que res pq no volia lo d'abans,expressar-me malament.
-
@llevant firm:
Moltes gràcies sr.antinacionalista
Pensava que hi havia un complot per a no donar-me mai la raó.Pues vete acostumbrando al complot
-
Millor que no escrigues això que si no la tindrem, que jo entre atres cosses sóc apitxat i si no parle d'unatra manera és per dos motius: que no m'ix dels collons i que es com m'han ensenyat a parlar; pero mai per que no sàpia parlar en estàndar.
-
No mos fareu apitxats
-
@Antinacionalista:
No mos fareu apitxats
A mí ja no m'heu podreu fer perque ja ho sóc.
-
@Ziggy Stardust:
Millor que no escrigues això que si no la tindrem, que jo entre atres cosses sóc apitxat i si no parle d'unatra manera és per dos motius: que no m'ix dels collons i que es com m'han ensenyat a parlar; pero mai per que no sàpia parlar en estàndar.
Per això no he dit res,però jo no parle estàndard, vamos crec jo. Com se m'escapa de les mans el tema concret de la fil.lologia que tractem,ho deixe córrer.
-
@Antinacionalista:
No mos fareu apitxats
-
@llevant firm:
@Ziggy Stardust:
Per això no he dit res,però jo no parle estàndard, vamos crec jo. Com se m'escapa de les mans el tema concret de la fil.lologia que tractem,ho deixe córrer.
¿"vamos crec jo"? Eso son de les normes del puig fijo Vos chimuelos debeis saber que yo hablás castellano estandar ¡hijos de la gran chingada¡¡pinche güey!
-
Tot açò és una pvta merda!!!!
-
-
@Antinacionalista:
Que ben parlat ets
¿estas en el poli?¿tienes coche?Estic en casa fumant-me un canut…
-
@Antinacionalista:
Que ben parlat ets
PD para los moderadores: Mandrake esta incumpliendo una norma del foro y es desviar el tema del post inicial que por otro lado ya estaba del todo desviado ...¿deberia autobanearse? ademas ha entrado al foro consumiendo estupefacientes lo cual es del todo ilegal en cualquier recinto o foro deportivo.
-
@Antinacionalista:
@llevant firm:
@Ziggy Stardust:
¿"vamos crec jo"? Eso son de les normes del puig fijo Vos chimuelos debeis saber que yo hablás castellano estandar ¡hijos de la gran chingada¡¡pinche güey!
És una forma col-loquial de parlar. Com ho diries tú, "anem crec jo?".
Són les normes de Castelló si vols.
No entenc lo de la fí, és racisme cap a una parla derivada dels colons castellans?
-
@Antinacionalista:
Que ben parlat ets
Massa fumes tu últimament .. deixa les companyies dolentes
-
@ampa:
@Antinacionalista:
Que ben parlat ets
vols una calà…
-
@ampa:
@Antinacionalista:
Que ben parlat ets
vols una calà…