REGGI JA TÉ FITXA
-
Reggi no ha cobrat res per voluntat propia desde Setembre.
Diu que si no era útil per a l'equip no li semblava bé cobrar uns diners per no aportar res.
Un gran gest
-
@Borínete:
–------------------Cavallero------------------------
-------Descarga------alvaro-----Alexis------Rubiales
-------------D.Camacho-------Tommasi-----------------
–------Ettien---------------------------Courtois----
-------------Nino----------- Reggi ----------
Quita a Camacho o a Tommasi,que juntos..
-
molina
manolo alvaro xxxxx rubiales o harte
camacho xxxxx
xxxxx kapo xxxxx
meyong
fichajes: xxxxx
-
@julen:
@Borínete:
–------------------Cavallero------------------------
-------Descarga------alvaro-----Alexis------Rubiales
-------------D.Camacho-------Tommasi-----------------
–------Ettien---------------------------Courtois----
-------------Nino----------- Reggi ----------
Quita a Camacho o a Tommasi,que juntos..
ai estan muy bien ls dos
-
Vale que cae de pvta madre y que es una gran tio,pero apañados vamos si tenemos que esperar que nos salvemos gracias a reggi.
Su primera temporada fue muy buena,pero recordar hace dos solo marco un gol y la pasada uno o dos.
-
reggi no sera un crack pero para ver a melon ze y a luyindula prefiero a estos 2 porque esos tios ni meten goles,ni corren ni hacen nada,en serio para eso me quedaba con reggi-el bulgaro no m jodas!
Exactamente. Esa es la cuestión. Mejor Reggi que las nulidades que han traído.
I ja possats, per a no fitxar ningú ara, podriem no haver fitxat els paquetes estos de la davantera, que Manxev i Reggi haurien fet més fins ara que aquestos, encara que a molts Manxev tampoc és que els agradés massa.
-
@Don Iñaki Deskarga:
Reggi no ha cobrat res per voluntat propia desde Setembre.
Diu que si no era útil per a l'equip no li semblava bé cobrar uns diners per no aportar res.
Un gran gestDel qual molts podrien apendre.
-
Molina
Manolo Alvaro Alexis Harte
Camacho De la Red
Ettien Kapo Courtois
Meyong
-
Molina
Camacho De la Red
Ettien Kapo Courtois
Meyong
para mi q sobra meyong y falta REGGI
-
Madre mia como salga Reggi y moje, aqui mas de uno pide el baneo.
-
Molina
Camacho De la Red
Ettien Kapo Courtois
Meyong
ai estamos de la red para aka ya ¡¡es mui bueno
-
-
Mireu els gols de Congo esta temporada que igual vos agarren ganes de repescar-lo, i son molt més actuals que els 5 gols que ha marcat Reggi en les últimes dos temporades.
Temp. 2004/05 en Primera Divisió: 2 gols en 22 partits jugats.
Temp. 2005/06 en Segona Divisió: 3 gols en 26 partits jugats.I mira que poden ser roins els Meyong Ze, Luyindula, etc. però abans de posar a Reggi poses a Nino, Kapó o qualsevol altre davanter més ràpid, amb un poquet més de tècnica… Encara que sols siga un milímetre més.
Sobretot tenint en conte que per les bandes juguen Ettien i Descarga, que igual centren alguna carabassa però no crec que Reggi remate res per ahi, i per l'esquerre Lopez Caro no va a posar a Harte, l'unic capaç de traure alguna falta bona o de fer algun centre...
-
@maulet78:
Mireu els gols de Congo esta temporada que igual vos agarren ganes de repescar-lo, i son molt més actuals que els 5 gols que ha marcat Reggi en les últimes dos temporades.
Temp. 2005/06 en Segona Divisió: 3 gols en 26 partits jugats.I mira que poden ser roins els Meyong Ze, Luyindula, etc. però abans de posar a Reggi poses a Nino, Kapó o qualsevol altre davanter més ràpid, amb un poquet més de tècnica… Encara que sols siga un milímetre més.
Sobretot tenint en conte que per les bandes juguen Ettien i Descarga, que igual centren alguna carabassa però no crec que Reggi remate res per ahi, i per l'esquerre Lopez Caro no va a posar a Harte, l'unic capaç de traure alguna falta bona o de fer algun centre...
no sigues pensando que mentalemente somos de segunda. Es que son muchos años por ahi abajo y nos agarramos a un palo ardiendo
-
@maulet78:
no sigues pensando que mentalemente somos de segunda. Es que son muchos años por ahi abajo y nos agarramos a un palo ardiendo
Que si, que tots dos teniu carnet d'entrenador i farieu a este Llevant campió de la xampions…
Tinc jo poder de decisió per el que puga dir en este foro? podem nosaltres fer i desfer des de este foro? jo a l'únic palo que m'agafe és al del Llevant. I en estos moments Reggi és jugador a tots els efectes del Llevant. Que fem? li xiulem? l'enviem a fer la mà de primeres? És el que hi ha i jo el vaig a animar a mort des de el primer dia. Vosaltres, si voleu, podeu siguir jugant a entrenadors des d'ací...
-
Que si, que tots dos teniu carnet d'entrenador i farieu a este Llevant campió de la xampions…
Tinc jo poder de decisió per el que puga dir en este foro? podem nosaltres fer i desfer des de este foro? jo a l'únic palo que m'agafe és al del Llevant. I en estos moments Reggi és jugador a tots els efectes del Llevant. Que fem? li xiulem? l'enviem a fer la mà de primeres? És el que hi ha i jo el vaig a animar a mort des de el primer dia. Vosaltres, si voleu, podeu siguir jugant a entrenadors des d'ací...
Bueno, uns juguem a ser entrenadors i altres com tu a ser secretari tècnic i posar videos de Lombardis o Reggis o qualsevol altre patata…
Però el tema és que de tots els equips de baix, menys el Nàstic, tots ténen molta millor davantera que nosaltres i ací tota la penya, no dic animant, sino demanant que li facen la fitxa a Reggi... Patètic!
Jo no m'ho calle, tu seguix animant al camp, seguix aplaudint coses així al fòrum, ho fas pel bé del Llevant? Criticar es mal o que? Ale pues no critiques als jugadors, ni als fitxatges, ni les fitxes que es donen d'alta, ni al de marketing, ni al de social... Res home! Animem-los a tots! Anim xavals que vosaltres podeu! Que pujen a Tello també que cobrarà una bona fitxa com pa estar a Segona B, i total, pals organitzadors que tenim...
Si tantes ganes tens d'animar al Llevant anima a Villarroel pa que torne i no venga el club a ninguna entitat financiera ni a cap Soler ni Roig... Que seguixca ell i aixina seguirem en la mateixa linea.
Ale Reggi xaval, ta tocat la loteria, si damunt com diuen per aci (cosa que jo no em crec) el tio no cobrava desde setembre, per a que desperdiciar un sueldo com eixe? Haver seguit igual, ara un sueldo més, en una plantilla de 25... I si trobes algun fitxatge en el mercat d'hivern que? Ara a qui dones la baixa? Ufff! Si es que es tot un cacau.
-
@maulet78:
Bueno, uns juguem a ser entrenadors i altres com tu a ser secretari tècnic i posar videos de Lombardis o Reggis o qualsevol altre patata…
Però el tema és que de tots els equips de baix, menys el Nàstic, tots ténen molta millor davantera que nosaltres i ací tota la penya, no dic animant, sino demanant que li facen la fitxa a Reggi... Patètic!
Jo no m'ho calle, tu seguix animant al camp, seguix aplaudint coses així al fòrum, ho fas pel bé del Llevant? Criticar es mal o que? Ale pues no critiques als jugadors, ni als fitxatges, ni les fitxes que es donen d'alta, ni al de marketing, ni al de social... Res home! Animem-los a tots! Anim xavals que vosaltres podeu! Que pujen a Tello també que cobrarà una bona fitxa com pa estar a Segona B, i total, pals organitzadors que tenim...
Si tantes ganes tens d'animar al Llevant anima a Villarroel pa que torne i no venga el club a ninguna entitat financiera ni a cap Soler ni Roig... Que seguixca ell i aixina seguirem en la mateixa linea.
Ale Reggi xaval, ta tocat la loteria, si damunt com diuen per aci (cosa que jo no em crec) el tio no cobrava desde setembre, per a que desperdiciar un sueldo com eixe? Haver seguit igual, ara un sueldo més, en una plantilla de 25... I si trobes algun fitxatge en el mercat d'hivern que? Ara a qui dones la baixa? Ufff! Si es que es tot un cacau.
On he jugat jo a secretari tècnic? fique videos de Reggi..perquè estem en un post de Reggi i que parla de Reggi. No pose el video perque si, com vols insinuar.
Voro, que segons tu Reggi no val per a res, val, quan pasen els partits i així ha sigut doncs el critiques tot el que vullgues, com jo faré si no demostra res de res. Però és el que hi ha, i Reggi almenys li posa un parell de collons sempre que juga. Nosaltres no som un gran, ni tan sols tenim la pasta del "teu" Vila-Real o del Betis o de la Reial Societat(que són els cuers), així que se fitxarà el que se puga. Que si, que el Recre encara té menys pasta i ahi està i m'algre molt per ells.
I en quant a lo de que criticar és bo, tots ho sabem, per això critiquem a villarroel, a la secretaria tècnica i a la directiva en general per lo burros que són, i perquè tenim mostres de sobra per a criticar-los. Cosa que crec que amb Reggi no pasa i si amb Luyindula o quan estava Congo.
-
pues si reggi va a ser el salvador,estamos aviados y ke konste ke le tengo gran aprecio,ojala me ekivoke
-
@maulet78:
On he jugat jo a secretari tècnic? fique videos de Reggi..perquè estem en un post de Reggi i que parla de Reggi. No pose el video perque si, com vols insinuar.
Voro, que segons tu Reggi no val per a res, val, quan pasen els partits i així ha sigut doncs el critiques tot el que vullgues, com jo faré si no demostra res de res. Però és el que hi ha, i Reggi almenys li posa un parell de collons sempre que juga. Nosaltres no som un gran, ni tan sols tenim la pasta del "teu" Vila-Real o del Betis o de la Reial Societat(que són els cuers), així que se fitxarà el que se puga. Que si, que el Recre encara té menys pasta i ahi està i m'algre molt per ells.
I en quant a lo de que criticar és bo, tots ho sabem, per això critiquem a villarroel, a la secretaria tècnica i a la directiva en general per lo burros que són, i perquè tenim mostres de sobra per a criticar-los. Cosa que crec que amb Reggi no pasa i si amb Luyindula o quan estava Congo.
Jo tampoc jugue a ser entrenador i està clar que no tinc carnet d'entrenador, lo únic que tinc es fitxa de jugador de Regional (i dels que sols saben donar patades).
I igual que tu poses videos en un post de Reggi, jo pense (com acaba de dir NeGu) que si el nostre bagatje ofensiu depén de Reggi, aviats anem… L'home posarà voluntat o el que vullgues, serà un bon professional perquè no obri mai la boca... Però d'ahi a que marque gols en Primera Divisió se'n va un munt.
Reggi mai ha sigut un jugador consolidat a l'èlit, quan va vindre a Espanya ja no va destacar en Las Palmas, i en el Llevant va fer lo mateix, algun golet puntual que el va portar al cor dels aficionats, però res més.
Ademés el seu rendiment ha anat sempre de més a menys, o siga que per a mi no és un Larsson que l'any passat marcava xixarros amb el Barça.
Quan el Llevant va estar en Primera Divisió li se va vore el plumero per tots els puestos, i això que aleshores els davanters eren Sérvulo, Congo, Sergio Garcia... En teoria era el que més minuts tenia que disputar... I se li va vore el plumero. Que esperes dos anys després? Que haja millorat? Que marque més gols que Kapó? No res... L'any passat ja no va fer res, però bé...
Com diria López Caro, 'que Dios nos pille confesados'.
-
@maulet78:
No me has entendido. Estoy tacitamente de acuerdo en todo contigo, a pesar de que por razones distintas pueda sentir afecto hacia Reggi, lo cual no implica que crea que no es un jugador para Primera. Facil lo tiene Villarroel como presidente a pesar de las continuas criticas y es que el nivel de exigencia en la afición no estará nunca a nivel de lo que de verdad necesitamos, pero lo veo normal. Son muchos años metido en la fosa de segunda y cualquier jugador que meta un gol de chilena o importante o lo salve nos deslumbra. A eso nos han acostumbrado y con eso es con lo que ojalá erradiquemos un día, porque la secretaría tecnica no es mas que un fiel reflejo de la afición levantinista.
PD. ahora saldrán diciendome que si crees que el Levante es el Inter o si estamos para la champions. Mientras me tapo…
-
Escribir, escribir …..... escribir mientras podeis, que Gustavo hablara en el campo .......... si le dejan.
Reggi marco 11 goles con Las Palmas y 13 con el Levante del ascenso. Estos dos ultimos años apenas a jugado, los datos son engañosos puesto que la mayoria son los 5/10 minutos finales; y siempre que a salido a cumplido ... incluso en Primera, donde Oltra lo puso cuando estabamos ya con el agua al cuello y marco en el Madrigal para dar "esperanzas" durante algunos minutos.
Pero vamos, el juego de Reggi no son solo goles ... son todas las "melonas" que baja, el juego de espaldas que tiene abriendo balones a la banda, tocando balones imposibles y abriendo huecos para que el otro delantero los aproveche ya que este es de los pocos que sabe jugar de espaldas a la porteria, cosa que los que tenemos este año hacen una y otra vez perdiendo balones; con Reggi bajando melonas, quizas no anote el los goles, pero Nino por ejemplo se puede ver muy beneficiado, asi es como jugaba en el Elche.
Si a todo esto añadimos los tremendos huevos que tiene y que a demostrado que le importa este club mas que muchos que alardean de eso ... prefiero ver a este tio y no a otro manta que tampoco mete goles.
Conclusion: Quizas Reggi no marque 15 goles por temporada ... pero por su estilo de juego va hacer jugar a mas de uno ..... si le dejan, .
-
Ahi a demostrat k te fe per este equip.
-
Endavant Gustavo!!!!!!!
-
ojala marke goles y nos calle la boca es lo ke mas deseo
-
ojala marke goles y nos calle la boca es lo ke mas deseo
yo me apunto. Ojalá, pero preferiría a Carew.
-
pero el domingo va a salir??
joer a mi si que me gustaria que salga pero no creo.
-
-
pero el domingo va a salir??
joer a mi si que me gustaria que salga pero no creo.
No juega de inicio seguro. Le sacará cuando vayamos palmando.
-
tenia q marcar ojala le deseo lo mejor a ese xaval es de lo mejor del levante cm persona
-
Creo que ayer el campo hablo por si solo.
GUSTAVO REGGI, LIDER DE MASAS.
Y el primer centro de Riga ... como se lanza Gustavo en el punto de penalti, si la caza estabamos cantando el 3º gol; minutos antes tubo una Nino por arriba que si es Reggi ... blufff Con Reggi en el campo cualquier centro-pedrada es otro mundo.