Me hago xoto por 2 horas
-
Putos xotos,pero me alegro por ellos,que se jodan"
-
SIEMPRE HACEN LO MISMO.
que les den
no les ha venido muy bien que digamos que algunos granotas hayan sido xotos por dos horas
-
han perdido no?
-
-
Si el partido de hoy fuese definitivo, aún. Pero ya sabíamos que el Betis no va a estar ahí al final.
-
bueno, pues que les den a los pvtos xotos y que pierdan todos los partidos, a mamarla
-
Sou de por. Si el Llevant havera fet el que tenia que fer, que era guanyar 5 partits més dels que ha guanyat, no estarieu sempre mirant a casa del veí.
En la vostra feina a que es dediqueu, a fer la vostra tasca correctament o a vore si el vostre company la caga?
País…
-
@El Guaje:
Sou de por. Si el Llevant havera fet el que tenia que fer, que era guanyar 5 partits més dels que ha guanyat, no estarieu sempre mirant a casa del veí.
En la vostra feina a que es dediqueu, a fer la vostra tasca correctament o a vore si el vostre company la caga?
País…
Home, jo crec que estes coses són normals. Supose que esta jornada vosaltres també heu animat un poc més de lo normal a Vila-Real, Levante o Celta.
-
Perdona, ludmiguel, però jo anime al Llevant i al Vilareal totes les setmanes. Els altres "me la bufen".
-
@El Guaje:
Perdona, ludmiguel, però jo anime al Llevant i al Vilareal totes les setmanes. Els altres "me la bufen".
Bé, si tu dius que en el teu cas és així, perfecte. No sóc ningú per a dir lo contrari.
Però en general són coses normals en quasi tots els aficionats de l'equip que siga. I és algo que va augmentant diacrònicament i que allà per Maig o Juny arriba al seu punt màxim.
I, si no m'equivoque, un clar eixemple d'açó va ser l'ultima jornada de la Liga passada. Al Reyno de Navarra animant al Real Madrid…
-
EN LA VIDA ME HARE XOTO. aunk bajemos a segunda…kiero k pierdan siempre...es mi opinion.
-
@rafius levante:
EN LA VIDA ME HARE XOTO. aunk bajemos a segunda…kiero k pierdan siempre...es mi opinion.
Totalmente respetable, pero si alguna vez dependemos de ellos (ojalá que no), yo querré que ganen. Y no por eso seré peor levantinista.
-
@rafius levante:
Tu ja eres merengue.
-
@rafius levante:
Respetable, pero conflictiva tu opinion..Me parece una sandez..preferir que baje el Levante para que no gane un partido el Valencia
-
@Palomita_Granota:
@rafius levante:
Respetable, pero conflictiva tu opinion..Me parece una sandez..preferir que baje el Levante para que no gane un partido el Valencia
La opinión de Rafius sería conflictiva si fuese granota.
No hay más que leer sus mensajes para ver de qué equipo es.