Euro 04
-
que la guanye la sel.leccio Valenciana.
no, vinga, en serio!!! per mi, que la guanye Espanya, que per sort o per desgracia, porte passaport Espanyol….........
-
POR SUERTE O POR DESGRACIA…..NO COMMENTS
-
ESPAÑA
-
POR FIN HA SALIDO ALGUIEN QUE SIENTE LOS COLORES.
-
a mi sinceramente ME LA SUDA
Mi unico equipo es el Levante U.D, y como mucho la selección valenciana.
-
@Ramon 1909:
Mi unico equipo es el Levante U.D, y como mucho la selección valenciana.Jo diria el mateix (això si en valència).
-
@Xavier:
@Ramon 1909:
Mi unico equipo es el Levante U.D, y como mucho la selección valenciana.Jo diria el mateix (això si en valència).
aleshores, amigatxo Xavier…..... tu diries: A MI ME LA BUFA
-
@rafagranota:
POR SUERTE O POR DESGRACIA…..NO COMMENTS
El que esta clar, amic rafagranota es que no m'has entes…. jo no ho dic amb la malicia que tu has interpretat. Soc espanyol, ja que tinc el passaport espanyol, pero tambe tinc una altra nacionalitat, ja que tinc un altre passaport, que no es l'espanyol.
Per aixo he dit que per sort o per desgracia......... no ho he dit amb malicia, de veritat. Sento molt que m'haja expressat malament o que m'hajes malinterpretat.
Salutacions.
-
Vixca la Nacio Valenciana Lliure i Sobirana!
Perdoneu-me per haver-me clavat en politica.
P.D.: Be, mes o menos, Espanya lo que faça me dona igual, pero m`agrada mes Italia.
-
Rafagranota, jo no he escollit ser representat per la selecció espanyola, m'ha tocat, per tant no em crec en cap obligació d'animar borregament a un equip que ni em va ni em ve. Sense oblidar que hi participen jugadors com Albelda, Raul, Cañete o qui sap si Salva, que em fan més aviat fàstic i que no desitge que guanyin ni a la cucanya.
Anant més enllà del tribal, puc sentir simpatia per qualsevol selecció (incluides les que em poden ser pròpies, espanyola, catalana, valenciana), ja siga per agrat dels seus jugadors, simpatia cap al país o qualsevol altre motiu extravagant o afectiu que se m'ocorre.
I dit això, jo com Negu: Força República Txeca!!!
-
España
-
@Jaime Urrutia:
¿Qui voleu que guanye la Eurocopa 2004?
M`agradaria que la guanyara Italia, o be Alemanya.
A Espanya quan abans els eliminen millor, perque son el antifutbol.
Joder.
Como puedes decir que no quieres que gane España porque es el antifutbol, y querer que ganen o Alemania o Italia.
Por mi parte:
España, por cercania.
Letonia u Holanda, porque si.
-
En lo fotut del grup d`Espanya ya faran el ridicul per si mateixos.
La meua nacio i la meua seleccio es la Valenciana; Ni la Espanyola, Ni la Catalana, ni milongues per l`estil.
Ho senc si ferix la sensibilitat ad algu.
P.D.: Perdoneu-me una vegada mes per clavar-me en politica.
-
I bueno, tambe m`agradaria dir que encara que la meua nacio es Espanya de forma oficial, sentimentalment la meua nacio es Valencia.
Me pareix que no sempre coincidix lo oficial i lo sentimental.
P.D.: I tambe vullc dir que estes idees que yo tinc les demostre pacificament i respectant a tots, coses que els espanyolistes i/o els catalanistes me volen impondre per la força. "Tu eres español por que si", coses per l`estil…
-
Si eso me parece muy bien, lo que yo digo es futbolisticamente no politicamente ni milongas parecidas.
Si España que intenta jugar medianamente bien a futbol (sin conseguirlo) la denominas antifutbol y por eso no quieres que gane.
Despues decir que quieres que ganan Italia, con su catenaccio y Alemania con su futbol fuerza ultradefensivo es algo incogruente.
-
En l`unic moment en el que he vist jugar mig be a Espanya a segut en Camacho. No he dit que no vullga que guanye, mes be me dona igual.
M`agraden Italia i Alemanya per la llegenda que son i sempre han estat en la pomada. Espanya no te un caracter guanyador com ad ells.
I si arribà a quarts fon gracies a Casillas, en el primer grup tingue a Eslovenia, Paraguay i a Sudafrica, maximes potencies en el panorama futbolistic mundial.
A mes, yo tambe soc futboliste i no m
agrada vore el deport com una forma d
espectacul, sino per a poder dependre dels jugadors. Pot ser que per aixo no compartim les idees.Pero en fi, que guanye el millor.
-
MISTA A LA EUROCOPA
Eso dice hoy el AS, asi que cumpliendo mi promesa me hago fan acérrimo de Portugal. Ese Couto repartiendo cera, ese Maniche rematando a los que se escapen vivos, esos gallos de porcelana y las toallas que no secan…
¡¡¡¡PORTUGAL, PORTUGAL, PORTUGAL!!!!
Ah, y Casablanca 2009, que no se nos olvide.
-
Yo iré con España.
Y cuando ya la eliminen, con el Catenaccio de Italia, mi segundo equipo .
También me gustaría que Grecia lo hiciera bien.
-
home yo como siempre con CAMERUN¡¡¡¡¡
Seguro que si dejo asi el mensaje sale algun listillo q dice
CAMERUN NO JUEGA EN EUROPALe contesto al listillo, LAS MISMAS PROBABILIDADES TIENE CAMERUN QUE EL "ESPAÑA" DE GANAR
-
Ese Suick!!!!
Pondremos los gallos sobre la tele, nos coceremos a Oporto, cantaremos fados, nos pondremos morados a Bacalao, haremos las os nasales y jalearemos sin descanso: PORTUGAL, PORTUGAL, PORTUGAL!!!
Dos porronchos más a este lado de la frontera. Las promesas son para cumplirlas (y la ronda de tapas que se te ha ganado también, eh gañán!!!)