Barça-at.bilbao
-
@Local Hero:
Serà que la teua tele és tan selectiva que només deixa vore els partits on Ronaldinho ho fa malament?
Tengo mala memoria y no tengo tele de pago.
El mundial 2002 fue donde Ronaldo metió un carro de goles y Ronaldinho era un secundario, aquí hablamos de responder al estatus de estrella. En el último mundial, con todos los ojos puestos sobre él se comió la mierda.
Los partidos del Chelsea. Ahora solo me acuerdo de aquel gol de futbolín que metió desde la frontal. Muy bonito, no recuerdo mucho más si te soy sincero.
Lo del Milán, ¿fue uno de liguilla que se fue de dos y marcó desde fuera del área, o en el que le roban la eliminatoria anulando un gol legal de Shevchenko, que me hubiera hecho ganar una pasta?
Ya te digo que no tengo muy buena memoria, sobre todo cuando los acontecimientos que tengo que recordar no me tocan muy de cerca.
Per a no tindre memòria sembla que no et funciona malament. Evidentment, Ronaldinho és el millor jugador del món i ho ha demostrat en eixos partits importants i en molts més, com tu mateix has demostrat saber.
El present mundial no ha sigut gens bo per a ell, s'ha de reconéixer, però la temporada va ser molt dura per a ell amb el Barça. De tota manera, als mundials triomfa la gent més rara, com ara Hagi, Suker, Salenko, etc. Hui en dia, el futbolista gran és qui ho demostra a la Champions. I Ronnie ho ha fet sobradament.