ALBELDA SE DEJA QUERER POR EL BARÇA
-
El tema està en que si s'heu afanyat tant els valencianistes a eixir en la seua defensa vorem que passa… Per ara segueix rebutjant ofertes i mira que va fer Ayala quan li vau tocar els collons.
Jo em pense que Albelda ja ho té pensat i que no vol fer mala sang ara a mitad de temporada, però vos quedeu sense una altra rata penada, que després es convertirà en rata carronyera com intentes justificar.
Però el concepte queda clar: amb títols o sense ells, els jugadors volen acabar en un gran club. Pareix que en poc de temps no hi haurà diferència entre València i Llevant.
-
Si el xoto-muakis vol anar-se'n de la xotera que ho faça, però d'anar al Barça ni pensar-ho…
-
Que se marche si es su voluntad, grandes jugadores ha tenido el valencia y mejores vendran, no lo dudeis

saludos
-
Que se marche si es su voluntad, grandes jugadores ha tenido el valencia y mejores vendran, no lo dudeis

saludos
grandisimos como mendi,o el piojo,farlinos,etc….idolos aki y nada alli...

-
@Gavilan o Granota:

saludos
grandisimos como mendi,o el piojo,farlinos,etc….idolos aki y nada alli...

te olvidas del romario de Aldaya!!!
que por cierto contra el zaragoza estuvo en el levante viendolo
-
perdona que me descojone,albelda es y sera valencianista hasta que acabe su brillante carrera,te recuerdo que ya lo quiso el madrid y el prefirio quedarse en el valencia,todo esto es la pelicula de siempre de los representantes para subir el sueldo de sus representados.
SI CLARO….ESO ME SUENA A CUANDO VUESTRO "MURCIELAGO" DEL ESCUDO TARDO POCO EN LARGARSE AL LAZIO NO? GRACIA ME HACES....LOS FUTBOLISTAS SON TODOS UNOS MERCENARIOS.