PER FAVOR LLEGIU AIXO
-
S´estas dient moltes coses, segons me diu mon apre, que a levante -emv han dit que el llevant ha presentat suspensio de pagaments…
es diuen moltes coses contra el nostre equip i l´unic que fem al foro es barallarnos entre nosaltres que si villarroel aço, q si villarroel allo.no vos dic q no critiqueu a villarroel, teniu dret el foro esta per aixo, pero que intnetem no deixarnos dur per lo que diuen uns diaris i radios que l´unic que volen es tirar merda i mentires (com lo que posaba en as de que hi habien pancartes q deien PEDRO VETE YA, no vaig vore cap) sobre l´equip i crear coinfussio pa vendre mes diaris, donant-li igual si el llevant sen va a pastar.
demane que per favor no mos deixem dur per interessos personals dalguns diaris. Sera millor pals jugadors i pal club, pero sobretot pa mosatros
-
Esti amb tu Rovert.
Los periodistes busquen noticies i si no hi ha las crean de res.
El Llevant es una empresa com la que treballem tu i jo y crec q está més sanejà que equips com el valència, barça o madrid.Periodistes = Mercenarios
Vosatros si que sois el cancer desta societat
-
@txoco.crispis:
Esti amb tu Rovert.
El Llevant es una empresa com la que treballem tu i jo y crec q está més sanejà que equips com el valència, barça o madrid.Periodistes = Mercenarios
No me haces caso Txoco.crispis,no te cuesta nada….
-
gracies txoco crispis. ja era hora que algu a forum me donara la rao xD
-
@txoco.crispis:
Esti amb tu Rovert.
Desde cuando los periodistas meten o evitan goles. Pos nada, vuelta al victimismo, que si los árbitros, que si Villar, que si el diario tal o cual, que si la CIA, que si la conspiración judeo-masónica…venga ya, esto tiene un diagnóstico mucho más simple.