FEU LES VOSTRES RESERVES!!!!
-
@Equipaciones:
yo quiero una
Mal momento has elegido amigo para hacer negocio.
-
yo kiero un par de camisetas o 3 si son baratas jajajaja cuando salenn
-
proximament posarem la foto de les samarretes fetes, el preu estara rondant els 10 euros i els 12 euros aproximadament, i supose que les podrem vendre de tu a tu al camp o enviantles a casa.anire informant.
-
vuic una
-
pues a no me pareix qeu siga res del altre mon. no magradaria portar la cara de ell en la meua camiseta…
-
@granota roscna!:
pues a no me pareix qeu siga res del altre mon. no magradaria portar la cara de ell en la meua camiseta…
doncs no la compres i ja esta!
-
home, aixo esta clar. no vaig a posarme a criticarla con an fet en el altre xaval i laltra camiseta. a mi no magrada i no la compre i ja esta, no cal buscarli mil pegues ala camisa…
-
El problema es ver la camiseta y ver esa cara. Cuando este sucia pensaras… ¿la lavo o que se pudra en la mierda el muy cabrón?
-
Quin és el rang d'enviament?
-
@Andrés Calamaro:
com que el rang?
per a mi la samarreta diu molt més que simplement portar al capo al pit, sino mostra tb la santa familia que som, almenys per a mi, he fet moltes amistats i d molt bones al ciutat,per mi es la meva segona familia, la santa familia.
-
Rang de distància.
-
yo compraria la de la santa familia m'agrada molt…
-
ja estan?
-
si si, ahora la gente te va a decir, ohhh q guapa que es, yo quiero 1
y luego??aajajajjajjjaajajajjajajajajajajajjajaja
no te va a pagar ni Tato
y si no al tiempo
-
@Andrés Calamaro:
si la mane paga voste els costes d'enviament, i la puc manar fins a la xina…
@h9uunqf5:
si si, ahora la gente te va a decir, ohhh q guapa que es, yo quiero 1
y luego??aajajajjajjjaajajajjajajajajajajajjajaja
no te va a pagar ni Tato
y si no al tiempo
nose, tinc experiencia en aço d fer samarretes i vendreles,si la gent respon comprant doncs s'anira fent més material sino doncs res.
a finals d'akesta setmana estaran.