TREN GRANOTA A XEREZ.
-
Abundando en otros mensajes publicados a este respecto , os digo que me parece una excelente idea lo del viaje en tren. Coste mucho mas barato que en avion , capacidad para mas gente y mayor libertad para la celebracion.
Hace unos años , en un ascenso del Betis a 1ª , recuerdo haber visto un reportaje en Canal Plus, de la aficion verdiblanca , desplazandose en tren , en un viaje organizado , a tierras del norte ( creo que fue a Oviedo).
Por lo tanto , propongo que los estamentos competentes ( club , delegacion de peñas , autoridades , etc.etc.) entablen negociaciones rapidamente , con RENFE , para organizar el viaje. Creo que anunciandolo oportunamente , la respuesta de los "granotas" seria MASIVA.
-
SIIIIIIIIIIIIII QUE HAGAN ALGO!!!!! POR FAVOR!!!!
-
**
cuanto costaría??? y cuantas horas serían???
tendría bar???(por preguntar que no quede...)
Podría haber un ambientazo en el tren!!!**
-
Si algú del club contacta amb Renfe, us assegure que es pot montar un convoy de fins 11 unitats (crec que és el màxim que permet les vies). Realment no és molt car si el club fa un "xarter" treni, i es pot negociar que vaja directament a Xerez. El més segur que amb 15 euros per cap estigués amortitzat el viatge d'anada i tornada. L'únic problemaés eñl trasllat de tanta gent des de l'estació al camp, encarint un poc el preu es podrien contractar autobusos o alguna cosa així, pel trasllat estació-camp de futbol. Si alguna persona del club vol més informació em pot enviar un e-mail. Com he dit en un altre post vaig organitzar un viatge a Madrid semblant per a CCOO. Us assegure que és molt més tranquil que en autobús, més segur i amb possibiitats de colles de dolçainers animant per ahí. En fi. Cal algú que avale el cost inicial, segur que reintegra els diners, el més lógic és que fos el club.
-
Per cert Bar, si que hi han, a més de waters, etc.
-
@Xavier:
Si algú del club contacta amb Renfe, us assegure que es pot montar un convoy de fins 11 unitats (crec que és el màxim que permet les veis). Realment no és molt car si el club fa un "xarter" treni, i es pot negociar que vaja directament a Xerez. El més segur que amb 15 euros per cap estigués amortitzat el viatge d'anada i tornada. L'únic problemaés eñl trasllat de tanta gent des de l'estació al camp, encarint un poc el preu es podrien contractar autobusos o alguna cosa així, pel trasllat estació-camp de futbol. Si alguna persona del club vol més informació em pot enviar un e-mail. Com he dit en un altre post vaig organitzar un viatge a Madrid semblant per a CCOO. Us assegure que és molt més tranquil que en autobús, més segur i amb possibiitats decolles de do´çainer animant per ahí. En fi. Cal algú que avale el cost inicial, segur que reintegra els diners, el més lógic és que fos el club.
Dubte que algu del club llegeisca el forum. Ecas es que la delegació s'anara moguent en el tema i si tu Xavier tens experiència en este tipus de viatges que es possen en contacte amb tu per a que s'els ho expliques un poquet com va anar el teu viatge i com es va fer. Salutacions
-
@Xavier:
Si algú del club contacta amb Renfe, us assegure que es pot montar un convoy de fins 11 unitats (crec que és el màxim que permet les veis). Realment no és molt car si el club fa un "xarter" treni, i es pot negociar que vaja directament a Xerez. El més segur que amb 15 euros per cap estigués amortitzat el viatge d'anada i tornada. L'únic problemaés eñl trasllat de tanta gent des de l'estació al camp, encarint un poc el preu es podrien contractar autobusos o alguna cosa així, pel trasllat estació-camp de futbol. Si alguna persona del club vol més informació em pot enviar un e-mail. Com he dit en un altre post vaig organitzar un viatge a Madrid semblant per a CCOO. Us assegure que és molt més tranquil que en autobús, més segur i amb possibiitats decolles de do´çainer animant per ahí. En fi. Cal algú que avale el cost inicial, segur que reintegra els diners, el més lógic és que fos el club.
Yo he estado en Xerez dos veces, de la estacion de Renfe al Estadio Chapin hay diez o quince minutos andando.
El Estadio es muy bonito y moderno, cada dia salen dos trenes desde Barcelona a Cadiz. Uno sale por la mañana o otro sobra las 21 o 22 h. desde Barcelona, el de la mañana pasa por aquí (Valencia) sobre las 11 o 12 h. , y el de la noche sobre las 23 h.
AUNQUE ESTO QUE YO DIGO ES HACE DOS O TRES AÑOS CUANDO FUI LA ULTIMA VEZ.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
A la seua disposició.
-
@Xavier:
Vinga Xavier mou el tema com siga, millor en tren que en Bus , per suposat. I per 15€ està molt bé.Sobretot per als que com en el meu cas, estem més pelats que el cul d´una mona.
Sona bé.
Força Xavier, Xavier=Crack
Molt bona idea, si senyor
Chu, chu, chu !!!!!!
-
no solo Xavier, llamar mañana a club como voy hacer yo y decirle "saben si el club va organizar un tren para Jerez?"
aunq perdamos hay q ir, ahi puede estar el ascenso, salimos el viernes despues de cenar sobre la medianoche y ala mañana siguiente estamos alli, para comer trankilos y saltar
-
-Vicent- : Nela m'ha enviat un privat i m'ha preguntat si hi han "compartiments privats al tren"
-
@Xavier:
-Vicent- : Nela m'ha enviat un privat i m'ha preguntat si hi han "compartiments privats al tren"
No has dit que hi han també WC´s ?
-
He enviat un correu a la renfe, per curiositat a vore que em contestaven, i si em contestaven alguna cosa, pues ja passar-ho a qui corresponga.
De moment hi ha açò:Missatge enviat:
Escribo para ver si me pueden responder a una duda:
Se podría montar (como he leido por ahí) un "convoy" especial de Renfe para (en este caso) trasladar a los aficionados de un equipo de fútbol hasta Jerez??
Que posibilidades hay? Me podrían informar del tema?
Agradecería una respuesta, muchas gracias.
Respóndanme a xxxx@hotmail.comResposta:
Con relación a su correo, le informo que hemos dado traslado del mismo aldepartamento de grandes líneas (glinfo@renfe.es), responsable de dicho tema.
Recibirá contestación en breve plazo.
Saludos,Medios Interactivos
-
xxxx@hotmail.com ?? Que dirección más sugerente no?
-
Espesial Joan, a ver si hay suerte y nos vamos para allá más comodos q en bus y a un módico precio
-
EL LEVANTE ES MUY CHU, CHU, CHUPI
(ADAPTACION DE LOS SIMPSON AL LEVANTE)
-
¡¡EL TREN GRANOTA CON DESTINO AL ASCENSO VA A HACER SU ENTRADA POR LA VIA Nº69¡¡¡¡
-
Los de Villarreal tambien fueron en tren (creo que a Córdoba) la ultima vez que ascendieron.
-
elll trennnnnnnnnnnn…...tararara tararara ..subete a mi tren blaugrana...tararara tararara!!!!.Si controlas tu viaje seras felizzzzzzzz....
Tributo a leño
-
¡¡EL TREN GRANOTA CON DESTINO AL ASCENSO VA A HACER SU ENTRADA POR LA VIA Nº69¡¡¡¡
Si vamos por la via 72 mejor
-
Home igual per correu no et diuen gran cosa. Si algú del club telefona a renfe li envien un comercial en seguida i l'informaran. De València a Madrid, pel radid e les curves el tren més llarg és d'onze unitats. La connexió amb Xerez, igual no permet tants, però podrien eixir dos amb no molta diferència, el problema seria de la càrrega de transit de les linees. Us assegure que ix molt més barat que l'avió. A més al ser especial "xarter" només fa les parades que tu li digues i les tecniques.
TREN ESPECIAL JA ¡¡¡¡¡¡¡.
-
SALIDA VALENCIA-NORD 00:25 VIERNES 4
PARADAS
ALMANSA
ALBACETE
ALCAZAR DE SAN JUAN
VILCHES
LINARES-BAEZA
ESPELUY
ANDUJAR
VILLA DEL RIO
CORDOBA CENTRAL
SEVILLA SANTA JUSTALLEGADA JEREZ DE LA FRONTERA 09:28 SABADO 5
PRECIOS
Turista 39,50 euros de Valencia a Cordoba
Preferente 32,00 euros de Cordoba a Jerez
-
@vmarin:
SALIDA VALENCIA-NORD 00:25 VIERNES 4
PARADAS
ALMANSA
ALBACETE
ALCAZAR DE SAN JUAN
VILCHES
LINARES-BAEZA
ESPELUY
ANDUJAR
VILLA DEL RIO
CORDOBA CENTRAL
SEVILLA SANTA JUSTALLEGADA JEREZ DE LA FRONTERA 09:28 SABADO 5
PRECIOS
Turista 39,50 euros de Valencia a Cordoba
Preferente 32,00 euros de Cordoba a Jerezç
sale muy caro… 140 euros + entrada= 25.000 pelas
lo que tendria que hacer el club o la delegación es mirar de fletar alguno que salga mas barato y que vaya directo.
-
COMO CANTA CHARLY:
NO VOY EN TREN... VOY EN AVION
-
Jo vull anar!!!