PARA INSA Y DEMÁS MANGANTES….
-
El pseudo- mesias lleva todo el dia, en cada boletín informativo,haciendo apologia del valencianismo,me recuerda al NODO.Que pena me dá,si se oyera la sarta de tonterias que dice por segundo,en fin lo que hace el dinero del poder.
si se parece al NODO, pero aun iria yo más lejos lo compararia con los discursos de ciertos politicos que iniciaron la segunda guerra mundial
-
¿quë un germá no va a condemnar a atre?, recordem la ma que va traure Palop a tir de Jofre acabant el partit, la victòria haguera segut la salvació, o la golejada del Villareal que nos envià a segona ¿O nosatres no som germans del Valéncia i Vilareal?.
Me encanta vore com demanen que no li guanyem al Valéncia, que és al remat lo que estan fent, intenten disimular en la germanor i totes eixes històries, pero supliquen que el dumenge no apretem molt, que li veuen les orelles al llop.
ÂNIM LLEVANT I A PER ELLS!!No somos nosotros los que enviamos a Segunda al Valencia, son sus propios jugadores que estan hartos del "tufo" a xoto y guarrinadas que rodea a ese club
-
Estic d´acort en tu rata-biblioteca, que són els seus propis jugadors, pero a efectes d´una part de l´afició i els mijos de comunicació que tan nos volen serem els dels llevant els que baixarém al Valéncia, encara que a mi me dona lo mateix lo que opinen, o deixen de dir, si algú del Valéncia no sap reconèixer la ineptitud de la gent que dirigix el equip, i els acomodats dels seus jugadors no és culpa de la gent del llevant.