GRACIES MOLTES GRACIES
-
Des de açi vull donar un gran aplaudiment al LLEVANT FEMENI ,per la gran temporada realitzada , reconeixent els merits,qu'he reconegut a l'equip masculí ,perquè amb les mateixes dificultats que els seus companys del masculí han sabut representar excel·lentment a aquest nostre club , donanmos la lliga i aquest subcampionat de copa , xiques estic orgullós d'ésser del LLEVANT perquè tambe vosaltres el representeu. El meu mes sincer aplaudiment i moltes gràcies per tot:
PORTERES1 - María José Pons Gómez, Mariajo # 13 - Nuria Santiago Hernández, Nuria # 24 - Diana Millán Dubón, Diana
DEFENSES # 2 - Marina Nohalez Caballero, Marina # 3 - Maider Castillo Muga, Maider # 4 - Sonia Prim Fernandez, S. Prim # 5 - Ruth Garcia Garcia, Ruth # 11 - María Fernández Almenar, María # 16 - Anabel Martínez Castillo, Anabel # 19 - Mariví Simó Marco, Mariví
MITJOS # 6 - Sandra Vilanova Tous, Vilanova # 8 - Raquel Cabezón Muñoz, Raquel # 15 - Mayte Casas Llopis, Mayte C. # 17 - Josepa Crespo Balaguer, Crespo # 20 - Montserrat Vaig prendre Vázquez, Montse
DAVANTERES # 7 - Rosa Castillo Varó, Rosa C. # 9 - Mª Paz Vilas Dono, Mari Paz # 10 - Goretti Donaire Paton, Goretti # 12 - Neus Motoso Cifuentes, Neus # 14 - Zayra Victòria Núñez, Zayra # 18 - Gurutze Fernández Callejo, Guru # 21 - Bàrbara Llop Rodríguez, Bàrbara # 23 - Paula Grau Rodríguez, Paula
MACHO LLEVANT