Tornarem
-
05/06/2004 Estadi Municipal de Chapin , centenars de llevantinistes recolzant l'equip del nostre cor en el fons que en el Ciutat de València, sería Gol Alboraya.
Minut 52 penal a favor del Xerès i gol de Canito.
Menys d'un segon més tard al fons on estàvem la majoria dels granotes es sent un estrèpit:
VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS OTRA VEZ ,VOLVEREMOS A PRIMERA COMO EN EL 63La resta tots ho recordem 1-1 Reggi 2-1 Riverita.
Hui entre llàgrimes pel meu llevant, només em ve una cançó al meu cervell :
VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS OTRA VEZ ,VOLVEREMOS A PRIMERA COMO EN EL 63
-
SI SIGUEN ESTOS SINVERGÜENZAS YO…. NO CONFIO. DE TODOS MODOS GRACIAS POR LOS ANIMOS, LOS NECESITO
-
TONICHAMBAO , creeme no pretendo dar animos a nadie ,solo comento lo que en estos momentos estoy sintiendo. Y de verdad estar siempre del lado del derrotado hace que tu mente se busque metodos de autodefensa ,para no acabar tirando por la calle de medio y caballo y picador por los aires.
Siempre he sido un idealista y a mis 43 (bueno 44 en 10 dias) años no voy a cambiar pero siempre he creido que la buena gente al final tiene su rencompensa y sinceramente en mis años de ir al campo ,en mis años de hablar con aficionados de a pie de este club ,en lo mucho que he podido leer en este y otros foros que hablan del Levante , se que en el club de mis amores ,otra cosa no ,pero buena gente las hay y a capazos. Por eso ,por eso imagino que ahora mismo solo hago una cosa ,cantar en voz alta el cantico ,por que mi club y mi gente se lo merece.
-
Yo hablo de un club Zapater , ni hablo de estos ni de los otros ni de los de mas alla ,yo hablo del Levante como club , me da iguañl en primera que en regional me da igual de aqui 10 que 50 años ,pero volvera ,porque como club no puede desaparecer.
-
05/06/2004 Estadi Municipal de Chapin , centenars de llevantinistes recolzant l'equip del nostre cor en el fons que en el Ciutat de València, sería Gol Alboraya.
Menys d'un segon més tard al fons on estàvem la majoria dels granotes es sent un estrèpit:
VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS OTRA VEZ ,VOLVEREMOS A PRIMERA COMO EN EL 63La resta tots ho recordem 1-1 Reggi 2-1 Riverita.
VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS OTRA VEZ ,VOLVEREMOS A PRIMERA COMO EN EL 63Que recuerdos, pero claro que volveremos.
-
VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS ,VOLVEREMOS OTRA VEZ ,VOLVEREMOS A PRIMERA COMO EN EL 63Que recuerdos, pero claro que volveremos.
AHI ESTAREMOS
-
@tommasi15:
con esta directiva,olvidaros de volver a primera.
Por que me tengo que olvidar?Por que tu lo digas?Igual que decias que se firmaba…
-
La cuestión es que ahora hay que ser más realistas que nunca y olvidarnos del sueño de la Primera División. La triste realidad es que estamos en Segunda, con un presupuesto ínfimo y con el club intervenido judicialmente.
¿Primera División? Quizás algún día… ojalá, pero por el momento se nos acabó el sueño y da comienzo una nueva temporada rodeada de la mayor incertidumbre e inseguridad posible.
-
demasiado post con mensajes heroicos
-
ya pero queda precioso lo de hacerse rayas con los ultras o hacer de brave heart con frases heroicas
A pensemos en no bajar a segunda b
B pensemos en no desaparecer
-
@tommasi15:
ya pero queda precioso lo de hacerse rayas con los ultras o hacer de brave heart con frases heroicas
A pensemos en no bajar a segunda b
B pensemos en no desaparecer
+1-1
-
una cosa, eso de + 1 y - 1 que significa
-
am gracias tomassi.
-
Allò de les ratlles amb els ultres rober-vlc, no sé si va per mi, però si de cas i posat que jo he obert aquest post, et diré una cosa, no tens ni pvta idea de qui sóc, si em faig ratlles o no, cossa qu'es de la meva lliure elecció i que no crec que l'importe a ningú , i si me les faig, me les faré amb qui em done la gana, siguin ultres o gent de tribuna, que també n'hi ha i ho afirme amb rotunditat, com només llegiu el que voleu , tornaré a repetir, era un sentiment en veu alta quu he transmès en aquest fòrum sol per reflectir el meu estat d'ànim en aquest moment i el que em passava pel cap, sol això
Però bo, si, tinc il·lusió, tinc somnis i això ningú no m'ho pot treure, i passarà o no passarà, però somniare que tornarem a primera, perquè és el meu somni ; i així vull continuar somniant.
A propòsit en aquests moments, ni sóc braveheart ni m'he fet cap ratlla
-
Allò de les ratlles amb els ultres rober-vlc, no sé si va per mi, però si de cas i posat que jo he obert aquest post, et diré una cosa, no tens ni **** idea de qui sóc, si em faig ratlles o no, cossa qu'es de la meva lliure elecció i que no crec que l'importe a ningú , i si me les faig, me les faré amb qui em done la gana, siguin ultres o gent de tribuna, que també n'hi ha i ho afirme amb rotunditat, com només llegiu el que voleu , tornaré a repetir, era un sentiment en veu alta quu he transmès en aquest fòrum sol per reflectir el meu estat d'ànim en aquest moment i el que em passava pel cap, sol això
Però bo, si, tinc il·lusió, tinc somnis i això ningú no m'ho pot treure, i passarà o no passarà, però somniare que tornarem a primera, perquè és el meu somni ; i així vull continuar somniant.
A propòsit en aquests moments, ni sóc braveheart ni m'he fet cap ratllaLo de brave heart era una comparacio i lo de les ratlles un exemple, a mi m´importa una merda el que façes en el teu nas, ja es prou lacra la de la cocaina com pa preocupar-me de qui ho fa o deixa de fer-ho
I si, molt heroisme =Braveheart al missatges. Sigam serosos, mos anem a tirar molts anys a segona
-
una aclaracio, lo de les ratlles o han dit en atre post no en aquest
-
Torne a repetir ,rober-vlc , tu dius qu'anem a tirar-mos la tira d'anys en segona i pot ser que tingues raó ,i ho respecte.Peró torne a repetir es el meu somni i no pense renunciar.Lo de la cocaina ,si l'han dit en altres post no se a que ve,comentarlo en aquest,pero be tu ho has dt ,cadasqu que fasa amb el seu nas lo que vullga , i en aquest cadasqu permet que m'incloga jo ,