¿Jorge Molina y Juli del Poli Ejido primeros fichajes?
-
¿Son cromos?
¿Los tienes "repes"?
-
undesueca, jo se que cristian es del teu poble i imagine que tagradaria que fichara en el llevant perque tindras una amistat o el que siga, jo sols te dic que jo este any el e vist jugar tres partits en directe perque tinc un conegut que tambe juga en el alacant i e anat a vorelos varies vegades, i te dic que jo per el que e vist no magradat gens, un central dur i fort, aixo si, pero en el balo en els peus no sap fer un pase i si las vist jugar sabras que no trau un balo jugat ni de conya. per lo menos es el que e vist este any, jo no te dic que tinguera bons anys en segona b, pero per a mi este any la segona divisio li sa quedat gran.
-
Esta clar que no es un jugador que destaque per que te una calitat tecnica com la que te Ballesteros, pero vindria a suplir aspectes en els quals ens quedariam un poquet descoberts en la baixa de Tena, com per exemple en el joc aeri. La temporada passada en Segona va ser un dels millors del Poli Ejido, i alli s'ha deixat a molta gent que l'estimava i aixo que nomes va estar un any i com a cedit. A mes l'Alacant tampoc ha fet una temporada que ajude a que els jugadors lluisquen, al contrari s'han devaluat molts jugadors, i aixina i tot ell ha sigut titular en la defensa.
Com a quart central, per darrer d'Hector Rodas, li vec possibilitats.
-
vist desde eixe punt de vista com a quart central pues alomillor no estaria mal sempre que se acoplara a la nostra situacio economica perque yago este any tampoc aportat masa. si este any a seguit al alacant ahi te llanse una pregunta, que te pareixeria Pedro per banda i Abel Buades per al mij de camp?
-
Clar que s'acoplara, dubte molt que en el Alacant i el Poli Ejido haja cobrat massa (no se exactament la quantitat). A mi personalment Pedro m'agrada molt, pero tinc entes que ho te fet amb el Murcia i Abel Buades ja ha sonat moltes voltes per a vindre, e inclus es diu que es llevantinista.
-
-
Los tiene ya practicamente atados el Elche, es una pena por que me daban muy buena impresion
-
Pelain: espérate porque igual apuntan un poco más alto que el Elche y nosotros. Son rumores solamente por ahora pero tras la eliminación del Villarreal han sido seguidos por muchos equipos y algunos incluso de la parte baja de Primera.
-
Eso es cierto, este tipo de anecdotas sirven para subirte el cache que no veas y Jorge no sera tonto y lo aprovechara, alargara las negociaciones lo que pueda para ver si algun equipo mejor se mete de por medio.
-
Los ha fichado el Elche.
-
mierda!! quizas nunka hemos interesado en ellos…una pena lo de jorge molina,tenia wena pinta.
-
Otra opcion que baraja el elche es Roberto del Huesca, que fue pichichi de segunda "b" hace dos y este año no tengo sus numeros, pero ha seguido siendo el referente del ataque oscense.
-
SEñores,han fichado por el Elche,ya es oficial por parte de la web del poli ejido
-
LOS HA FICHADO A LOS 2 EL ELCHE.CONFIRMADO.
-
Confirmado los ha fichado el Elche….por si no os habiais enterao...
-
ATENCIÓN!!! NOTICIÓN!! Esto es muy confidencial!…. Molina y Juli han fichado por el Elche!
Ahora ya lo sabeis
Por cierto, a rumores y fichajes, no?
-
Sabeis a quien ha fichado el Elche?
-
-
Ah, yo creía que había fichado a Trobbiani, a Vavá, a Lico, a Llompart y a Claudio.
-
¿Han fichado a Juli y a Molina? Vaya entonces no podran fichar a Cuxart y a Frank Tarare…
-
-
No pasa nada,jugadores de este tipo hay,aunque Jorge Molina es bastante bueno.