SOPAR FORERO
-
Arreplegant el suggeriment de Cabanyal-St.Croix (duu el rom), vaig a organitzar un sopar per a tots els que vullguen, estic intentant gestionar la presència de Virginia Racca. Motes vegades s'ha parlat, aquest ja està en marxa, encara que estiguem només St-Croix i jo (a més rom eixirem,
). Vaig a encarregar-me de encarregar un sopar amb un menu preu assequible, segons quants siguem buscaré un local amb més o menys capacitat, si té bona resposta i som molts, vaig a intentar que tinguem sorpresses, actuacions i premis, amb molt bon humor. Podria ser una bona ocassió per gaudir "forerament de l'ascens" i si encara no s'ha conseguit per preparar-nos per al partit del Poli Ejido i l'ascens. Un dissabte, sopar amb la presència ja garantida del granota-exiliao ja és interessant, si a més tenim a Virginia Racca, vaig a intentar montar un sopar històric.
De moment puc avançar-vos que segur ja serà el dia 11, divendres a les 21,30 hores.
Podeu anar confirmant la presència aquells que segur aneu a vindre per facilitar-me l'organització, aniré ampliant informació. També puc dir-vos que el sopar (depenent de la gent que siguem, serà o a Picanya o a Xirivella o a València, vull dir no serà molt lluny. Això ja està en marxa, vols vindre?. -
Si todo va bien con Cullerot y sus dudas metafísicas sobre cuando podrá venir a Valencia puedes contar con nosotros y nuestras respectivas.
P.D: Culle, si no estás de acuerdo en que te meta en el fregao levanta la mano, pero creo que lo del ron te basta como aliciente para ir.
-
si no pasa nada cuenta conmigo
-
Per favor indiqueu si sols o amb parella.
-
Seguro 1 y ya te confirmaré ASAP si 2.
-
espero poder ir pero no depende de mi el sabado me levanto a las 7 de la mañana
-
Juas, juas…Xavier, Cabanyal-St.Croix, Rom de les antilles, sopar valencià, Llevant...de cap!!
Ja està fet, estaré en València eixe cap de setmana. En Picanya, Xavier? O estàs pensant en altres contrades?
-
Que passa, Felipe, a vore si lligues el divendres nit o què?
-
Amplie informació.
Si no som més de 20/ 25, hi ha un bareto en Picanya que ens fa bon sopar a bon preu, en "privat".
Fins a 100/125 en Xirivella hi ha un bareto per nosaltres amb bon sopar i preu. (la putada que l'amo és xoto, però negociaré que es tapen els simbols xotos).
Més de 125, caldrà negociar local a València. -
Xavier, YO VOOOOOOOOOY
A ver si nos encontramos todos los forofos de una vez por todas
Que se busque un super salón
porque seremoooooos milllleeeeeeeeeeees
jajaja
que loca estoy
Bueno, eso, que si voy -
Si es en valencia si, si no xs no se si podre, xo si es en valencia seguro uno más, sin acompañante supongo
-
Migue_15, l'organització pot preveure si no és en València ciutat (que al final per la demanda ho serà) desplaçament per als que no tingueu vehicle propi.
-
Yo me apunto, salvo sorpresa de ultima hora.
Aunque Picanya me pilla algo lejos…
-
Yo es k no conozco a nadie, me he dado de alta hoy y no se me da un poco de verguenza la verdad, pero ya vorem.
Saludos.
-
Chake, molts no ens coneixem, i altres s'em conegut en trobades semblants, tranqui, a més te'ns bona pinta. T'esperem.
-
yo tambien voy fijo,…...
-
@Xavier:
Chake, molts no ens coneixem, i altres s'em conegut en trobades semblants, tranqui, a més te'ns bona pinta. T'esperem.
Ieee depravao, que estas casado y con niño. Te parece bien tirarle los trastos de esa manera…
Ahora seguro que no viene.
-
Contar con una más para la cena
-
JO tambe estare alli…...amb el rom baix del brac..... (bo, no baix del brac per tema d'olor i coses aixi)
Que ens diguen on es........ i aixi despres d'arribar a valencia, anire cap ennla!!
a veure si podem fer que el Danes tambe vinga,... REUNIO DE GRANOTES
i que porteu a LANCASTRIAN, PER FAVOR, QUE EL VULL BESSAR.
-
Como me gustaría ir! pero me temo que si es en otro lugar que no sea Valencia no podré.
Hubiera sido una buena oportunidad de conocer gente del foro y acompañar a virginia.
En otra oportunidad será! Yo de todas maneras espero que se resuelva y sea en valenciaAMUNT LLEVANT!
AMUNT CONGO!!!
AMUNT AFICIÓ!!!