Bandera del centenario (Se aplaza la entrega por error)
-
@Mitxi:
Es que con una única franja azul quedarían un poco sosas, por eso llevan 38 franjas azules.
jajajaja touché
Jo també veig prou de blau en eixes bufandes.
-
@TOMMASI:
una duda que tengo…...
las banderas anticonstitucionales no estan prohibidas en los campos de futbol?Especifica amb això de anticonstitucional per favor…
El que està prohibit és fer apologia de la violència, del terrorisme, del racisme, de la xenofobia, nazisme, feixisme, etc, etc...
Si la bandera que duus no representa cap d'estes coses, pots dur-la si vols al camp. És igual de legal dur una bandera d'Espanya amb el bou d'Osborne o l'escut del Llevant en mig, com una bandera republicana espanyola, una estelada independentista, o una bandera de Australia.
-
@TOMMASI:
una duda que tengo…...
las banderas anticonstitucionales no estan prohibidas en los campos de futbol?Es que no existe ninguna bandera anticonstitucional ni prohibida por ley.
-
Bó, per favor deixeu-vos de discutir per tot i fem el favor de tornar al tema del post. No demane res més
Jo vaig escoltar que quasi segur estaràn dimecres però no he escoltat res de que vagen a ser diferents de les que ens varem mostrar al principi. Una pregunta que tinc es si com varen dir que farien el parti de presentació, muntaràn paradetes dins de la zona de Tribuna per a que la gent no se tire de cap en la tenda de fora (la teua tenda més propera segur jeje) i que allà se podràn validar els vales de la bandera.
-
Bó, per favor deixeu-vos de discutir per tot i fem el favor de tornar al tema del post. No demane res més
Jo vaig escoltar que quasi segur estaràn dimecres però no he escoltat res de que vagen a ser diferents de les que ens varem mostrar al principi. Una pregunta que tinc es si com varen dir que farien el parti de presentació, muntaràn paradetes dins de la zona de Tribuna per a que la gent no se tire de cap en la tenda de fora (la teua tenda més propera segur jeje) i que allà se podràn validar els vales de la bandera.
I se sap com seran?
-
@Mitxi:
I se sap com seran?
Si.
Així però amb els colors del logo cambiats. És a dir, que ja el dia de la presentació dels abonaments el club ho tenia mal fet. Error del club o de Soricastel sports?
-
La bandera del Centenario, a la venta en la Tenda Granota
13:31h - 1 septiembre, 2009El Levante UD comunica a todos sus aficionados que ya pueden adquirir el pack del Centenario, compuesto por la bufanda y la bandera oficial, en la Tenda Granota.
Este pack tiene un precio de 12 euros y para adquirir ambas prendas los abonados deben presentar el vale que se entregó al comprar el pase de la presente temporada. Asimismo, los aficionados que ya adquirieron la bufanda también pueden personarse en la Tenda Granota y recoger la bandera entregando el vale que se les dio al realizar la compra.
-
La bandera del Centenario, a la venta en la Tenda Granota
13:31h - 1 septiembre, 2009El Levante UD comunica a todos sus aficionados que ya pueden adquirir el pack del Centenario, compuesto por la bufanda y la bandera oficial, en la Tenda Granota.
Este pack tiene un precio de 12 euros y para adquirir ambas prendas los abonados deben presentar el vale que se entregó al comprar el pase de la presente temporada. Asimismo, los aficionados que ya adquirieron la bufanda también pueden personarse en la Tenda Granota y recoger la bandera entregando el vale que se les dio al realizar la compra.
Si, pero solo en la tenda granota?
-
se puede ir ya esta tarde?no hay ninguna foto?bueno yo casi que me esperare a mañana miercoles
-
Si la bandera es igual de lleja pero canviant el logo als colors oiginals pase de comprar-la. Es massa fosca.
-
@Mitxi:
I se sap com seran?
Si.
Així però amb els colors del logo cambiats. És a dir, que ja el dia de la presentació dels abonaments el club ho tenia mal fet. Error del club o de Soricastel sports?
És lletja de collons, costava molt fer-la blaugrana?
-
Si, lletja és. Que poc de gust. Igual que les camisetes de levante 100%, els polos amb el logo…
-
pues ami me gusta si le an cambiado solo los colores al logotipo estara muy bien,por lo menos parami
EL CASO ES QUEJARSE DE TODO DAIS
-
I per a una camiseta decent que fan tota plena de publicitat: BBVA, Luanvi, Canal 9, Generalitat Valenciana, Diputació de València, algú en vol més?
-
pues ami me gusta si le an cambiado solo los colores al logotipo estara muy bien,por lo menos parami
EL CASO ES QUEJARSE DE TODO DAISL ke no inzulta…
-
pues si no quieres toda esa publicidad en la camiseta paga tu al club todo lo que nos van a pagar ellos y ya esta y sin publicida,es asi de facil,no estamos para tirar dinero porque ati no te gusta que llevemos la palmerita de la comunidad valenciana
-
No ara la peña vol fer lo ke no pot ni fer el bilbao,anar sinse publicidad,a mi me pareix molt,xke com som el chelsea pues al añy ke bè guayem la lliga de 1.
…............................SEMPRE CRITICANT Y MAI AJUDANT.......................................
-
A vore la publicitat es per a lluïr-la als camps de futbol i fer publicitat així, això si em sembla bé, però que et claven 30€ per anar fent publicitat que vols que et diga, no em sembla bé. Les samarretes per als aficionats haurien de ser sense publicitat. Com quan estava Xara, les samarretes que venien no tenien cap publicitat i als camps de futbol si que lluïen "Terra Mítica".
-
pues nano eso yo creo que es imposible que te la vendan sin publicidad porque soy yo el que pone la pasta y ago que la lleven todo el mundo no solo los jugadores en el campo es lo logico,sino mira el madrid los xotos en definitiva todos los equipos.
por cierto alguien va a ir a comprarla esta tarde mas que nada para que suba una foto que la veamos
-
A mi també m´agradarien sense tanta publicitat però en el món que vivim, aquesta està present en tots el llocs i estem en una situació en la que no podem fer-li ascos a res.
-
TODAVIA NO A IDO NADIE A COMPRARLA PARA QUE SUBAIS UNA FOTO Y LA VEAMOS?
-
@Mitxi:
@TOMMASI:
una duda que tengo…...
las banderas anticonstitucionales no estan prohibidas en los campos de futbol?Es que no existe ninguna bandera anticonstitucional ni prohibida por ley.
A no?? la republicana es anticonstitucional, y la estelada es anticonstitucional, ya que va contra la unidad de españa. Y para tu informacion, la bandera con el Aguila de San Juan no es anticonstitucional, es preconstitucional, ya que si miras la primera pagina de la Constitucion Española, el escudo que aparece es el Aguila de San Juan, otra cosa es que no este permitida por la constitucion, ya que la unica bandera que contenpla la Constitucion, es la Rojigualda, sea con el escudo o sin nada.
respecto a la bufanda esa que os habeis inventao, menuda Mier…. de bufanda, que nada tiene que ver con el Levante UD. el club se llama Levante UD, no Llevant Unio Esportiva, y luego esa bandera no representa para nada nuestro club y luego el escudo esta un poco mal echo.
-
@Semper_Fidelis:
@Mitxi:
@TOMMASI:
una duda que tengo…...
A no?? la republicana es anticonstitucional, y la estelada es anticonstitucional, ya que va contra la unidad de españa.
"Exhibir banderas republicanas está amparado por los artículos de la Constitución que consagran la libertad ideológica y la libertad de expresión, según una sentencia de la Sección Novena de la Sala de Lo Contencioso Administrativo del Tribunal Superior de Justicia de Madrid". Impedirlo "es contrario al ordenamiento jurídico, en cuanto vulnera los derechos fundamentales previstos en los artículos 16.1 y 20.1,a de la Constitución Española".
-
Hay que distinguir entre INconstitucional y ANTIconstitucional. La bandera republicana es inconstitucional, en cuanto que no es la contemplada en la Constitución; sin embargo, no es anticonstitucional exhibirla, pues la propia Constitución ampara la libertad de expresión.
-
ahi estamos semper_fidelis lo a dejado bien claro
-
@Semper_Fidelis:
@Mitxi:
@TOMMASI:
una duda que tengo…...
A no?? la republicana es anticonstitucional, y la estelada es anticonstitucional, ya que va contra la unidad de españa. Y para tu informacion, la bandera con el Aguila de San Juan no es anticonstitucional, es preconstitucional, ya que si miras la primera pagina de la Constitucion Española, el escudo que aparece es el Aguila de San Juan, otra cosa es que no este permitida por la constitucion, ya que la unica bandera que contenpla la Constitucion, es la Rojigualda, sea con el escudo o sin nada.
respecto a la bufanda esa que os habeis inventao, menuda Mier…. de bufanda, que nada tiene que ver con el Levante UD. el club se llama Levante UD, no Llevant Unio Esportiva, y luego esa bandera no representa para nada nuestro club y luego el escudo esta un poco mal echo.
En valencià el club s'anomena Llevant Unió Esportiva t'agrade o no. Que cadascú gaste la llengua que més s'estime, el castellà o el valencià.
-
Hay que distinguir entre INconstitucional y ANTIconstitucional. La bandera republicana es inconstitucional, en cuanto que no es la contemplada en la Constitución; sin embargo, no es anticonstitucional exhibirla, pues la propia Constitución ampara la libertad de expresión.
Correcte. El que passa és que em sembla que alguns preferirien tornar unes decades enrere per a que no hi haguera llibertat d'expressió. Per sort cada volta van quedant-ne menys i hi ha més tolerància i respecte cap a les idees alienes.
-
No os desvieis del tema del post.
-
Sincerament. Al Ciutat, amb banderes blaugranes ja faríem. Máxim alguna quatribarrada o blavera quan juguem contra un de fora de la Comunitat Valenciana (i la quatribarrada, per supost contra un català, mai).
Les demés, amb coses polítiques, a caseta.
-
@Mitxi:
A vore la publicitat es per a lluïr-la als camps de futbol i fer publicitat així, això si em sembla bé, però que et claven 30€ per anar fent publicitat que vols que et diga, no em sembla bé. Les samarretes per als aficionats haurien de ser sense publicitat. Com quan estava Xara, les samarretes que venien no tenien cap publicitat i als camps de futbol si que lluïen "Terra Mítica".
eso es todo clausulas en el contrato, con xara pagarian menos o quedaron asi, estos supongo que incrementarian el pago para que tambien la lleven los aficionados y les hagamos tambien propaganda