Fiesta en Patraix!!! Lliure, The Phantoms, Copa 37
-
¿te quieres hacer una foto con la copa de la república?
¿quieres escuchar las canciones de Lliure en directo?
¿quieres comprar productos levantinistas y disfrutar de un ambiente de levantinismo?Pues no te pierdas el próximo acto del centenario en el barrio de Patraix:
La Associació de Veïns , Cultural i de Consumidors Patraix hem atorgat aquest any el nostre premi centenari al Llevant U.E. pels seus cents anys .Per això anem a celebrar-ho el dia 3 d’octubre amb una gran festa llevantinista, dins de les nostres festes populars, que se celebren del 2 al 12 d’octubre.
Tindrem actuacions en directe, sorteig ,exposicions, contarem amb la presencia de la copa del 37,i alguna sorpresa mes .
Tot això se cel.lebrarà a la Plaça Patraix el dia 3 d’octubre a partir de les 10 hores i conta amb la col.laboració del Llevant U.E, de la Delegació de Penyes Llevantinistes i de la Comissió del Centenari.Esteu tots invitats a passar un matí amb tota la família llevantinista.
Pido a los mods que por favor hagan fijo el post si es posible. Gracias.
-
-
Que gran idea han tenido!
-
Bravo, BRavo, BRAVOO!!. Esta es la hoja que habia tirada el otro dia? esque creo que hay otra fiesta en picanya pero no estoy seguro. Gran iniciativa el acercar el levantinismo a los barrios.
-
-
Podriais poner los horarios de los actos que se vayan a realizar
-
Que grandes sois!!! que disfruteis mucho en vuestras fiestas, es una idea genial a ver si podemos ir y pasar un gran dia de levantinismo.
Amunt LLevant!!!!!!!!!!
-
Jo jugue un partit amb els xiquets del meu equip a les 10 en Sant Marcel.lí. Quan acabem m´acostaré…
Salutacions!
-
Algú pot confirmar-me si a banda de la festa de patraix n´hi ha una altra a picanya?
-
¿te quieres hacer una foto con la copa de la república?
Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!
I la resta de coses tambè, eh??
-
Si puedo me acerco,que patraix-jesús es granota coño!
-
Bien hecho, se intentara acudir
-
No creo que pueda pasarme. Si alguien puede, que cuelgue fotos de este acto.
-
-
Ademas de Lliure y el Tio Fredo se apuntan a la fiesta The Phantoms.
-
-
Quien es el tito fredo?
-
-
Quien es el tito fredo?
un crack
Si si vamos, té tota la pinta de ser un crack
GAVGANDIA (hace 5 meses) Mostrar Ocultar +5 Marcado como spam
Responder Un Gran Valencianiste si senyor i no te por de vindre al Grup d'Accio Valencianista a catarmos unes cançonetes i sopar en mosatros.
VIXCA EL TIO FREDO. -