Cantando "Del Maritim Fins al Cel"
-
Es mucho mejor, a mi parecer la de Ramon Pastor, porque a parte de estar en castellano, tiene mas feeling y se aprende bastante mejor. Es un estilo similar, al nuevo himno del almeria, por cierto peazo himno espectacular. Esos son los himnos que se pueden cantar en un campo. "Levante, gloria y honor, llevas por estandarte" "Levante, ante tu afición, demuestras tu talante (Como ZP)"
Home justament pense que un dels punts negatius de la de Ramon Pastor és que no està en valencià, per el fet de representar a una institució valenciana. Despres la gent del Llevant que parle la llengua que sàpiga o vullga (no hi ha llengües millors o pitjors), pero hi ha que conservar les nostres arrels de club valencià de poble. Que probablement la veu de Ramon Pastor siga millor? Doncs si, però si valorem el conjunt de la cançò i la compossició, crec que no hi ha color en quant a qualitat i sentiment, sobretot perque la de Lliure està feta per un granota i parla sobre els que ja no hi estan, que son els principals "culpables" de que aquest sentiment siga viu hui en dia.
-
@hoosier:
Es una pena que no podamos escuchar en el estadio la gran canción de Lliure "Del Maritim Fins al Cel".
Además hoy, día de todos los santos, era el día perfecto.
PLATAFORMA "DEL MARITIM FINS AL CEL" AL CIUTAT DE VALÈNCIA
Gracias Hossier, por tu apoyo, pero el club creo que no la tiene, el dia de la feria sonó porqué unos amigos mios llevaron el cd al animador, y luego me lo devolvieron
-
ue posen la cançò de Lliure per megafonia!!