En el Marca…
-
Si jo no critique als que són també d'altres equips, tots tenim certa simpatía per alguns equips (en el meu cas el City, per exemple) però d'ahí a ser aficioant d'eixe equip hi ha diferència. A mi si em pregunten jo sóc del Llevant. I en algún lloc he hagut d'explicar quin equip és el Llevant perque no el coneixien. I la meua crítica al Marca no era per ser un diari madridista sinó per què trau molt poca informació del Llevant comparat amb l'altre diari madrileny, l'AS, al que no puc criticar. De Sport i Mundo Deportivo no parlar-ne perque del Llevant no trauen pràcticament res, però així sí, l'hemeroteca d'este últim és espectacular i té moltíssima informació sobre la Copa del 37.
-
Ací només importa el Llevant. El Madrid, el Barça, el Valencia… que s'en vajen a fer la ma
-
@SALILLAS 9:
Ací només importa el Llevant. El Madrid, el Barça, el Valencia… que s'en vajen a fer la ma
+1
Otra cosa es que como aficionado al futbol leas los deportes en la prensa y a veces te sonroje la PARCIALIDAD Y EL FOROFISMO de malos profesionales que existen en los medios informativos y MARCA ES UNO DE ELLOS, pero claro hay que comer todos los dias y si es preciso, uno….... se baja los pantalones y escribe al dictado.
¡¡¡Macho Llevant!!!
-
Es normal que tanto los medios madrileños como catalanes sean imparciales. Si no fuese así nadie los compraría o los leería. Es lo que ellos mismos buscan. Intentan generar gente que se convierta en forofos y adquieran más de sus productos.
-
Lomb, los valencianos tambien.
-
Si, no sé por qué he nombrado sólo madrileños y catalanes, esto ocurre con cualquier medio, sea de donde sea y es comprensible.
