Primera Peña granota alicantina
-
A mi això de les províncies no em sembla relevant, a més que són artificials. Tan valencià és un montcadí, com un vinarossenc, com un guardamarenc, no hi ha diferència alguna, tots valencians. Però sí que és una gran notícia que hi haja una penya a 108 km. del nostre estadi.
-
bueno mas bien parece del entorno de nuestro presidente mas que espontanea, pero bienvenida sea de una forma o de otra
tienes toda la razón, tiene pinta de peña para cuando vayan los de valencia de vacaciones a denia…

Pero como has dicho, bienvenida sea, osea de verdad...
