Presentació de "Levante UD. El libro del ascenso".
-
No, ¿qué porta?
(gràcies per la sotil manera de mantindre alt el post).
Per cert, he dit 15 eu perque em sonava. No estic del tot segur. No en serà molt més.
-
@Quiosquer:
No, ¿qué porta?
Per cert, he dit 15 eu perque em sonava. No estic del tot segur. No en serà molt més.EI QUE 15 EUROS JA ESTA BE, QUE SON 2.500 PELES…
VOREM SI VAL LA PENA, ESPEREM QUE SI..pd: AMUNT POST
-
"Hay que olvidar las antiguas pesetas"
Ho dic perque me n'he adonat de que no ho sé segur. Em sonava i ho he amollat.
-
@Quiosquer:
No, ¿qué porta?
Per cert, he dit 15 eu perque em sonava. No estic del tot segur. No en serà molt més.Porta actuacions del grup tant en en directe com montages, entrevistes, videoclips, opinions de critics musicals, anecdotes.
En fi, un DVD prou bo, pero tambe haver-lo treballat mes, queda molt material del grup per a mostrar.
-
Este libro tiene muy buena pinta, habra que tenerlo, no??
-
El llibre sí que l'he vist i val molt la pena. La faena de documentació sobre l'any 63 és l'hòstia.
-
A banda de tot, ya val la pena vindre i retre homenage als herois del 63.
(I fer-se alguna foto per a vacilar)Bo, ahí nos vorem.
-
Yo me lo compro fijo!!!
-
He charrat en els de l'editorial. Mea culpa: són 20 euros. Que està molt bé, escolteu. Mireu els preus dels llibres a les llibreries i voreu qué demanen per un llibre de 200 pp a color.
I, per cert, els de l'editorial se l'han jugada. Han assumit un risc impressionant per a una editorial menuda com és esta. El llibre s'ha preparat sense estar clar l'ascens. Encara que ells, com a bons granotes, no paraven de dir que enguany sí. Pero, vaja se l'han jugada i ben jugada.Una atra cosa. Em comenten també que de l'actual plantilla han confirmat l'assistència:
Mora,
Descarga,
Jofre,
Aganzo,
Carpintero,
Ribera i
Carballo,]
i estan aixina, aixina…
Reggi i
Preciado
Bo, ahí estarem.
-
Amunt
-
I esta nit, un dels autors en Valéncia TV
-
Quiosquer pots dir si hi ha fotos de xerez i les celebracions?
gracies
-
Sí, fins del dilluns. El dimarts el van clavar en impremta.
-
Bon dia pel matí.
-
Si no vos pareix malament, ÚLTIM AVÍS.
HAN CONFIRMAT ASSISTÈNCIA REGGI I PRECIADO