PACO LLORET "EL RABIOSO"
-
El ser humano es extraordinario.
-
Tiene toda la razón D. Francisco Lloret: los colores de la Real Senyera son de Valencia, pero se le olvida que una preposición no equivale a un artículo. ¿Me entendéis, no? (No es lo mismo "del" Valennnnnsssia, que de Valencia).
Respecto al amor que le tiene a nuestro Levante este insigne presentador, es el mismo que cualquiera de nosotros siente por el Valeeeeeeeeennnsssia campió, es decir, una M I E R D A.
Desintonizar la emisora en la que trabaja este insigne presentador es obligatorio para cualquier seguidor del Levante.
Yo ya lo he hecho ¿y tú?.
-
Asco de xotos,cada día me repugnan más. Solo espero que cuando jueguen en el Ciutat se vayan escaldados y sin ningún punto. Eso sí,haber si este año la afición anima un poco más que el pasado cuando jugamos contra esta gentuza. ¡Me pongo malo! ¡muy pero que muy malo! p utos xotos.
-
Doncs ara vaig a fer un poc de l'advocat del dimoni.Jo crec que no hem de tindre odi pels xotos,ni per ningú.Proveu a fer-ho i voreu com la vida és mes fàcil de portar.El València és un equip important,perquè no dir-ho,però no és el nostre.JO conec molts xotos que són bones persones,no són impresentables i no li tenen cap odi al llevant.
El valència no és el meu equip,i tant me val si guanya,perd,te deutes o desapareix.És una cosa que no va amb mi i no és el meu problema el que faça el veïnat.
JO sóc del LLevant i em preocupa la marxa i el funcionament del LLevant,els demés no els odie,però em donen igual.
Altra cosa són casos d'impresentables,maleducats i rencorosos com el cas del senyor este que parelm,que no representa a ningú,ni a xotos ni a ningú.Cal recordar que ni els mes xotos el volen,per a fer-nos una idea.
És cert que al mitjans de comunicació només es parla de xotos,i això ens desagrada.És una cosa que s'ha de canviar poc a poc,però a base d'ilusió,feina i constància,no a base d'odiar a ningú.
Crec que deguem estar impasibles davant de totes les provocacions,ignorar a estos personatges,no fer-los gens de propaganda i anar a la nostra.
Ja tenim prou preocupació nosaltres saldant el deute,arreglant l'asumpte del nou estadi i lluitant per a mantindren's en primera.Només falta també fer-li cas al primer impresentable rencorós que li s'ocurrix despotricar sobre el llevant. -
Si kiko era del madrid, bar
a, espaÑol o del bollullos del condado y ahora es granota, esta perdonado, lo impredonable seria que fuera un xoto aberrante, que los hay por miles…este tio (el paco lloret) ya tiene una cara que disgusta verla...
-
yo reconozco que no me identifico mucho con la camiseta de senyera se me hace algo raro, ademas el diseño me gusta poco, pero solo por joder,, si joder, en mestalla y en el ciutat quiero la "SENYERA".
-
Menuda primicia informativa decir que Quico simpatiza con el Madrid.
Si hasta creo que lo ha dicho en público en alguna ocasión.Paco Xotet que ….. es!