Del día del club nunca más se supo?
-
HO mirem com ho mirem i sense voler faltar-li el respecte al nostre equip,no és normal que per exemple un Bayer de Munich-Borussia dortmun valga la mitat de preu que un Levante-sporting. per qulitat de plantilles ja és escandalós,i després si mires la diferència de sou entre un país i altre ja no és escandalós, és que ja no te nom. Per entrar a un partit de lliga t'has de gastar un % importatntíssim del sou,i moltíssims aficionats tot el que hauran guanyat eixe dia serà per vore el partit.Tots no viuen a València capital,i això li has de sumar un gasto en transport,que hui en dia també és per tindre-ho en compte pel preu que estan els carburants. Segurament en el sou d'un dia d'Aemanya tindran pel partit,pel transport i encara sobrarà.
Jo m'alegre molt per la persona que no patix penúries econòmiques,que no li cal fer comptes per arribar a fi de mes i que pot dormmir d'allò més bé perquè no perilla la seua vivenda i de la seua família. Però no tots estan en una situació còmoda,i els clubs de futbol haurien de ser un poc sensibles a tots els problemes de la gent si no volen quedar-se en sols.A l'informe de Marca al voltant del futbol car, va eixir una comparació que si que em va pareixer escandalosa: l'ultim partit de l'Oviedo a casa valia 25 €, mentre que el Bayer Leverkussen - Barça de Xampions es podia vore per 15 €. El problema de base esta als nostres dirigents (RFEF i Mediapro, no directiva del club) i amb els que son els seus còmplices.
-
Lo pondrán contra el barcelona, o bien contra el atleti.
-
Ni se lo deberiamos de recordar… lagarto , lagarto...