INDIGNANTE!
-
L'afició exemplar del valensia campeó no pot haver fet això. Segur que té alguna explicació,per què no m'imagine a un xoto insultant al rival i faltant el respecte a les demés aficions.
-
L'afició exemplar del valensia campeó no pot haver fet això. Segur que té alguna explicació,per què no m'imagine a un xoto insultant al rival i faltant el respecte a les demés aficions.
Estic amb tu, no pot ser….............. juas juas juas
-
I els xotos espanyoleros que venen habitualment no entren ara a traure la cara per la seua afició? ara no venen a com de guapo és el seu equip i a dir que tenen algun titol més que nosaltres? Doncs ho diré jo.És una afició que dóna asco, i moltes vegades senc vergonya de que ixa gent siga de la mateixa terra que jo. Si jo fora xoto i usuari d'este foro ja fa temps que estaria ací explicant que no tolore eixes actituds,i no m'amagaria,no siga cosa que em facen igual que els impresentables sense ser-ho. JO crec que els xotos foreros estan esperant a vore com queden contra el Màlaga per vore si venen a tocar els collons o no. Segons com queden faran. És que ser xoto i prepotent és de ser tontos,no és rentable i només el pots endur que disgustos o que es descollonen de tú en la cara,per què tenen un equip que dóna més pena que glòria,i per a disgustos no guanyen prou. El primer que han d'apendre,i ací els poden ensenyar,és a ser humils.I de l'afició ja he dit el que pense.
-
I els xotos espanyoleros que venen habitualment no entren ara a traure la cara per la seua afició? ara no venen a com de guapo és el seu equip i a dir que tenen algun titol més que nosaltres? Doncs ho diré jo.És una afició que dóna asco, i moltes vegades senc vergonya de que ixa gent siga de la mateixa terra que jo. Si jo fora xoto i usuari d'este foro ja fa temps que estaria ací explicant que no tolore eixes actituds,i no m'amagaria,no siga cosa que em facen igual que els impresentables sense ser-ho. JO crec que els xotos foreros estan esperant a vore com queden contra el Màlaga per vore si venen a tocar els collons o no. Segons com queden faran. És que ser xoto i prepotent és de ser tontos,no és rentable i només el pots endur que disgustos o que es descollonen de tú en la cara,per què tenen un equip que dóna més pena que glòria,i per a disgustos no guanyen prou. El primer que han d'apendre,i ací els poden ensenyar,és a ser humils.I de l'afició ja he dit el que pense.
Me decepcionan tus palabras socarraet, tenia otro concepto de ti
saludos
-
A mi el valència no em cau malament,mai ho he amagat. Tamble he dit que primer em faria Xoto que del Madrid o del Barça,tampoc ho he amagat. Però no m'agrada que vinga ningún xoto en aire de prepotència a refregar res,no puc en eixe tipo de gent,ni fora ni dis del foro,siguen del VCF o del Club de Billar, i si repases els comentaris de molts xotos només venen que a provocar a la gent i la veritat que sovint té molta paciència. Cal saber estar,i ací estem uns amics reunits per a parlar de futbol. Amb el pretexte que és només futbol no podem perdre les formes i dir tot el que ens passa pel cap,amb ànim de ves tú q saber què.
Si tens un concepte o altre de mí te diré clarament com sóc per a que ningú es confundisca:
-M'agrada el futbol,i parlar de futbol.
.preferisc que guanye qualsevol equip de la Comunitat Valenciana abans que un de fora.
-NO m'agraden els xulos,perepotents i vacilons,siga amb contexte de futbol,de feina, d'habilitats o de qualsevol altra cosa, i mai amagaré que no m'egraden. A estes altures ja no em preocupa caure bé i menys a gent que no conec.
-Els que venen a parlar de futbol sí que m'agraden,és al que vinc i al que ve molta gent,a passar un bon rato parlant en les persones i intercanviant opinions i punts de vista,siguen de l'equip que siguen.
NO vinc a aguantar les vacilades d'un xoto que segur que està en edat d'estudiar i no està fent-ho, a més que de vegades li se noten greus carències en competència social.
Si tenies un concepte que no era com acabe de dir és que efectivament estaves equivocat,no sóc dels que s'ho traguen tot sense protestar com a mínim, ni dels que es poden convencen fàcilment de res quan ja tinc una idea clara d'alguna opció,situcació o elecció. Em pareix bé que cada un diga el que vullga,però hi ha que saber quines coses es podem dir,com es poden dir i on es poden dir. Qui no entenga d'això cal que millore com havia dit en competència social i vorà com poc a poc li va millor en la feina,els amics,el seu cercle d'amistats,els companys de foro,i en tots els llocs on té una implicació social,bé siga familiar,d'amics o institucions.
-
Te agradezco tu extensa respuesta que palia en parte mi decepcion, pues me sorprende que un tio al que considero inteligente y dialogante pierda un poco los papeles y aflore signos de odio y desprecio absurdos pues esto no es mas que un deporte y un pasatiempos foril.
saludos
-
NO cal que en dones les gràcies,normalment m'agrada que les coses queden clares. No considere que explicar el que pense de quatre impresentables siga perdre els papers,i no té res a vore en l'esport,continue diguent que em dóna igual que siga pel futbol,billar,per feina,per tindre un cotxe gran,per ser un uelo ric,per ser més llest que la mitjana nacional o per tindre millor feina que els amics… per qualsevol cosa d'estes qui vacila la resta és un impresentable. Ho diré les vegades que faça falta i on faça falta. NO és odi absurd,dic clarament que sense eixes conductes la societat funcionaria millor,cosa que no és gens absurda i per mí molt evident. És més,qui justifique estes actituds ronaldesques és qui realment mostra odis absurds i poc dialogants.
Si el referies als odis al València no en tinc gens ni miqueta,de fet tinc familiars molt però que arrimats que són accionistes del VCF, i això ho he dit al Ciutat de València, a la delegació de penyes i on ha fet falta,mai he amagat res i mai he vist amb antipatia el València per què la gent en la m'he relacionat sempre ha segut xota,però decent. L'actitud d'alguns que venen per ací em farà aborrir al VCF i estan aconseguint que m'alegre quan perd,perquè és la única manera que estan més tranquils. Hauràs de reconéixer que quan el valència guanya i li va bé esportivament hi ha gent que es creix i es torna insoportable,du molt malament això de l'èxit i li pega per vindre a este foro a dir destarifos.
-
Lo de espanyolero com insult, es insultant per al 95% de la nostra aficio. T'has lluit.
-
NO cal que en dones les gràcies,normalment m'agrada que les coses queden clares. No considere que explicar el que pense de quatre impresentables siga perdre els papers,i no té res a vore en l'esport,continue diguent que em dóna igual que siga pel futbol,billar,per feina,per tindre un cotxe gran,per ser un uelo ric,per ser més llest que la mitjana nacional o per tindre millor feina que els amics… per qualsevol cosa d'estes qui vacila la resta és un impresentable. Ho diré les vegades que faça falta i on faça falta. NO és odi absurd,dic clarament que sense eixes conductes la societat funcionaria millor,cosa que no és gens absurda i per mí molt evident. És més,qui justifique estes actituds ronaldesques és qui realment mostra odis absurds i poc dialogants.
Si el referies als odis al València no en tinc gens ni miqueta,de fet tinc familiars molt però que arrimats que són accionistes del VCF, i això ho he dit al Ciutat de València, a la delegació de penyes i on ha fet falta,mai he amagat res i mai he vist amb antipatia el València per què la gent en la m'he relacionat sempre ha segut xota,però decent. L'actitud d'alguns que venen per ací em farà aborrir al VCF i estan aconseguint que m'alegre quan perd,perquè és la única manera que estan més tranquils. Hauràs de reconéixer que quan el valència guanya i li va bé esportivament hi ha gent que es creix i es torna insoportable,du molt malament això de l'èxit i li pega per vindre a este foro a dir destarifos.Bueno , por mi parte doy por zanjado el tema, me senti aludido por lo de xoto espanyolero y de ahi mi intervencion.
saludos
-
fuera espanyoleros y xotos tambien.
-
Lo de espanyolero com insult, es insultant per al 95% de la nostra aficio. T'has lluit.
Has fet alguna enquesta per saber si el 95% de l'afició està ofesa? Jo soc espanyol, no espanyolero. Per tant, a mi no m'ofén en absolut (i estic segur que a aquells granotes que estimen més les persones que certs objectes com banderes tampoc).
-
que es un espanyolero? en españa hay espanyoleros? no entiendo nada.
-
Según el diccionario de la Academia del Cabanyal, hay dos tipos de espanyoleros:
1. Los seguidores del Espanyol
2. Los que llevan un León amarillo, una bufanda Yomus, el pelo cortito, botas, y si te oyen hablar valenciano reaccionan como si les hubiesen metido una ortiga por el cvlo.
Supongo que se refiere a estos últimos, porque ser xoto y seguidor del Espanyol no cuadra mucho.
-
Según el diccionario de la Academia del Cabanyal, hay dos tipos de espanyoleros:
1. Los seguidores del Espanyol
2. Los que llevan un León amarillo, una bufanda Yomus, el pelo cortito, botas, y si te oyen hablar valenciano reaccionan como si les hubiesen metido una ortiga por el cvlo.
Supongo que se refiere a estos últimos, porque ser xoto y seguidor del Espanyol no cuadra mucho.
ahora lo tengo claro, gracias jos.
-
Home soc molt géneros . Pensé que hi-ha un 5% de socis que son extrangers.
No crec que hi haixca que emprar, cap adjetiu gentilici despreciant a ningú.Es mes no crec que hi haixca que insultar a ningú.
Hi-ha que rebatir idees no persones , ni nacions, ni regions.