HUIT, ERES UN CANSINO
-
Nada, nada. Que lo baneen. Hasta aquí llega el olor a cabra sudada.
Xotos no, bases fuera.Huit, entre tu i jo. La temporada que ve hi hauran dues jornades de lliga que ens anem a fartar de riure.
Huit... Huit... Oigamé?... Operadora?
-
@XOTO D'ALBALAT:
Nada, nada. Que lo baneen. Hasta aquí llega el olor a cabra sudada.
Xotos no, bases fuera.Huit, entre tu i jo. La temporada que ve hi hauran dues jornades de lliga que ens anem a fartar de riure.
Huit... Huit... Oigamé?... Operadora?
NO LO TENGAIS TAN CLARO CABRITOS, QUE YA SE VERÁ LO QUE PASA LA TEMPORADA QUE VIENEN EN ESOS 2 PARTIDOS A LOS QUE TE REFIERES.
-
Qué me has dicho? Cabrito yo?
Mira Silvestre, vale que haya buen rollo en el foro y que incluso en la cena estubiéramos hablando y tal. Pero de ahí a que me llames cabrito media un abismo. Yo no soy ningún cabrito, soy un xoto cabrón.
-
@XOTO D'ALBALAT:
Yo no soy ningún cabrito, soy un xoto cabrón.
Te ha faltado un "sin acritud"
-
@huit:
Collons!!! Un post para mi solo.
Al igual que a cada cerdo le llega su San Martin,a cada xoto en este foro
le llega su Wigan Day.Jejeje, me ha gustado eso del Wigan Day. Una fotito de Wigan, para ponernos en situación:
-
@XOTO D'ALBALAT:
Qué me has dicho? Cabrito yo?
Mira Silvestre, vale que haya buen rollo en el foro y que incluso en la cena estubiéramos hablando y tal. Pero de ahí a que me llames cabrito media un abismo. Yo no soy ningún cabrito, soy un xoto cabrón.JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA
Quin xoto més collonut ché.
-
Wigan… ¿prop de Manchester no?
-
Vaya, parece que dejando me llevar por mi juventud y mi impulsividad y me he equivocado abriendo este post. todo surgio porque he visto otros xotos q entraban y cuando hablaban la gente se enfrentaba a ellos o ponian estos emoticons y en el enfrentamiento q tuvo con peska al q el propio huit alude nadie dijo nada y me puse a ver sus mensajes anteriores y encontre cosas como estas :
"Sin mas un saludo,desde la acequia de mestalla a esta inmensa minoria que es la familia granota."
"La tarta esta ya vendida y la familia granota tan solo puede aspirar a las migajas.Aunque espero con impaciencia cual sera la postura de nuestra querida television autonomica a la hora de negociar los derechos de imagen con el levante."
"Desde luego esta claro que el que no se consuela es porque no quiere.
Asi me gusta, que tengais moral.
¡¡¡Ala bim,a la bam,a la bim bom bam,Alcoyano,Alcoyano,y nadie mas!!!""Hombre pues yo creo que si,Bebeto sin duda alguna seria el hombre.Asi cerrariais la trilogia plagada de exitos que inicio Cruiff y que continuo el innombrable.Eso si reservaos algunos metros del centro comercial para hacer un mausoleo a tan insignes jugadores,que de otra cosa no,pero de sentimiento andais sobrados."
q unido a la camisetita q tenia del valencia con la senyera... pues me encendio y me llevo a pedir el baneo. pero ahora pido disculpas porque la verdad es q tmb ha hexo muchos comentarios con gracia del tipico xoto fotedor con el q me puedo reir en el bar d la facultad... bueno pues eso, q con la emocion d escribir en el foro llevaba 2 semanas y me creia el rey del mundo y me cebe con huit, pero con lo d peska y las q he puesto ahi eran bromas un poco mas hirientes eh rufian??? jejej enga saludos!!
-
Si veus una tal "susana" demana el ban, eixa si q'es roina de veres a més a més de xota.
O un tal "ismache".
-
@Levante1909:
Wigan… ¿prop de Manchester no?
NO!!! Manchester, prop de Wigan.
Vinga Huit, no sigas tan melindrós i torna, que si no pensarem que t'escapes per no estar ací el dia del derbi!
-
Xoto D'albalat…...... jo ja savia que no ets un cabrito........ que ets un cabro i dels Grans, perque ens enganyes; tu no ets xoto..... tu ets granota, vinga, accepta-ho, per favor!!
Per cert....... algu te el video on el Xoto D'albalat esta botant mentre es canta allo de: ES UN XOTO EL QUE NO BOTE??? i algunes fotos del sopar forero, on el xoto li esta donant un parell de besets (amb romantica posse) al gran Victoriero??? - jo vull el video i les fotos, per a mostrar-li-les al sr. Baptiste soler...............
-
Be, arrivats a este punt no tinc més remei que dir la veritat.
Soc un agent infiltrat. Una societat secreta anomenada "el Priorato d'Algiros" va contractar els meus serveis. El gran Maestre Xoto va contactar amb mi i em digué: "infiltra't en eixa societat, ves al seu estadi, visita el seu forum. Estudia'ls. Observa com parlen, com menjen, que estimen, que odien. Fes-te el seu amic i investiga'ls en el cor de la seua esència fubolera. El destí del València club de futbol està a les teues mans. Hem de destruir-los com siga. Segurament pujaran a primera divisió i ens restaran minuts de premsa, voldran els nostres diners institucionals i perdrem a molts xiquets que acavaran convertint-se en granotes. No podem permetreu".
Em va confiar el secret més important d'esta societat. Tothom pensa que Jesucrist és xoto, però en realitat als soterranis de Mestalla hi ha una càmera secreta on es guarden documents que demostren que JESUS DE NAZARET ES JESUS DEL CABANYAL, i el més important… JESUS ES GRANOTA.He hagut de dir la veritat perquè no podia aguantar més la presió. Us he enganyat a tots. Ni tan sols m'agrada el futbol...
QUE OCTAVIO AUGUSTO MILEGO I LUIS CASANOVA EM PERDONEN!
-
@XOTO D'ALBALAT:
Be, arrivats a este punt no tinc més remei que dir la veritat.
Soc un agent infiltrat. Una societat secreta anomenada "el Priorato d'Algiros" va contractar els meus serveis. El gran Maestre Xoto va contactar amb mi i em digué: "infiltra't en eixa societat, ves al seu estadi, visita el seu forum. Estudia'ls. Observa com parlen, com menjen, que estimen, que odien. Fes-te el seu amic i investiga'ls en el cor de la seua esència fubolera. El destí del València club de futbol està a les teues mans. Hem de destruir-los com siga. Segurament pujaran a primera divisió i ens restaran minuts de premsa, voldran els nostres diners institucionals i perdrem a molts xiquets que acavaran convertint-se en granotes. No podem permetreu".
Em va confiar el secret més important d'esta societat. Tothom pensa que Jesucrist és xoto, però en realitat als soterranis de Mestalla hi ha una càmera secreta on es guarden documents que demostren que JESUS DE NAZARET ES JESUS DEL CABANYAL, i el més important… JESUS ES GRANOTA.He hagut de dir la veritat perquè no podia aguantar més la presió. Us he enganyat a tots. Ni tan sols m'agrada el futbol...
QUE OCTAVIO AUGUSTO MILEGO I LUIS CASANOVA EM PERDONEN!
al menys, has arribat a temps a dir la veritat….... cosa que t'agairem de per vida tots els granotes.
El que no savia jo es que Jesus no es de Natzaret.... es del Cabanyal........ Aixo no ho savia; que fora Granota aixo si que ho savia, pero ara em surt una nova pregunta: Jo conec un tal Jesus que passa cocaina, heroina i hachis al Cabanyal........NO SERA EIXE, VERITAT?????
-
No sé de que em parles.
Operadora?…
-
@XOTO D'ALBALAT:
No sé de que em parles.
Operadora?…JO EN NINGUN MOMENT T'HE DIT QUE EL CONEGUES…........ JO SE QUE TU ETS UN TIO MOLT SA, QUE CORRE DEU KILOMETRES A DIARI I QUE VA A MISSA TOTS ELS DIUMENGES I FESTES DE GUARDAR.
NOMES M'HA SURTIT EL DUBTE.......... SERA CASUALITAT??QUI LO SA, QUI LO SA