SOM EL PRIMER EQUIP DEL PAIS VALENÇIA
-
-
de tant en tant caldría desinfectar amb zotal per evitar agafar "pezuña"
-
antes también lo éramos
-
@tuan:
QUE PAIS ES ESE POLACO DE MIERDA, SE DICE COMUNIDAD VALENCIANA.
Y X CIERTO QUE RISA ME DAIS, ANTES TENDREIS QUE PASAR AL MEJOR EQUIPO DE ESPAÑA Y AL SEGUNDO MEJOR EQUIPO DE EUROPA NO?
QUE DA LA CASUALIDAD QUE ESTA EN LA MISMA COMUNIDAD QUE VOSOTROS!
OSTIA QUE PUTADA, SE VE QUE SE OS HABIA OLVIDADO ESE PEQUEÑO PUNTO
tu merda
jo li poso el nom que em surt dels collons al meu pais si a tu t'agrada més altre els poses , però a mi no m'imposis gens CAPULLO
-
@tuan:
Y X CIERTO QUE RISA ME DAIS, ANTES TENDREIS QUE PASAR AL MEJOR EQUIPO DE ESPAÑA Y AL SEGUNDO MEJOR EQUIPO DE EUROPA NO?
HUELES A MIERDA ;HUELES A XOTO PIRATE
-
@eSe_SantiS_oe:
El Valencia es el primer equipo de la COMUNIDAD VALENCIANA (y de España) y el segundo el Villarreal. Y para llegar hasta ahi hay q currar, no soñar
OTRO GILIPOLLAS A LA VISTA
-
SMSW LOS MEJORES POTR QUE OS RECUERDO QUE NUESTRO FILIAL ESTA EN SEGUNDA B Y EL BUESTRO EN TERCERA Y NUESTRO FEMENINO ES CAMPEONA DE LA COPA LA REINAY EL VUESTRO …....
.........A ESPERA QUE NO TENEIS
NUESTRO JUVENIL EN DIVISION DE ONOR Y EL VUESTRO NI LO SE NI ME INPORTACMO TE DEFIENDES DE ESO AI QUE DA XOTO
-
@eSe_SantiS_oe:
Mira, aqui todos vosotros cambiariais todos los titulos del equipo femenino x una copa del rey para el levante o si me apuras por conseguir la permanencia. De todos modos te doy la razon, el femenino del levante es el mejor de Valencia (aunque realmente me da igual, me interesa mas el campeonato de mus q el futbol femenino) y el filial esta mejor el del levante q el del Valencia. Enhorabuena por eso, espero no tener q presumir nunca del Valencia B antes q del Valencia
Y gracias por lo de gilipollas, supongo q si te contesto me echais del foro no?Jo prefereix el truc!! (a blanques o a negres, com vullgues)
-
@Cabanyal-StCroix:
@eSe_SantiS_oe:
Mira, aqui todos vosotros cambiariais todos los titulos del equipo femenino x una copa del rey para el levante o si me apuras por conseguir la permanencia. De todos modos te doy la razon, el femenino del levante es el mejor de Valencia (aunque realmente me da igual, me interesa mas el campeonato de mus q el futbol femenino) y el filial esta mejor el del levante q el del Valencia. Enhorabuena por eso, espero no tener q presumir nunca del Valencia B antes q del Valencia
Y gracias por lo de gilipollas, supongo q si te contesto me echais del foro no?Jo prefereix el truc!! (a blanques o a negres, com vullgues)
ESTOS XOTOS DE ALBACETE….....
-
Mira que son rabiosos y pesados estos xotos,que pena dan.
Primer equip de el Pais Valencia…..anem per el bon cami.¡¡FORÇA LLEVANT!!
-
Hay un xoto q dice q són los segundos de europa, q xoto de mierda…
El segon millor ekip d'europa és el Mónaco, el q hi ha q llegir...Visca el País Valencià
-
VIXCA EL REGNE DE VALENCIA
SEMPRE EN BLAU !!!!!FORA CATALANISTES
-
@Chinchon:
VIXCA EL REGNE DE VALENCIA
SEMPRE EN BLAU !!!!!FORA CATALANISTES
Per què els xotos sempre entreu amb el mateix temeta?.
-
Perquè estan tots alliçonats en els mateixos pensaments, si no, no els deixen entrar en la xotera.
Els pobres no saben què és el pensament variat i lliure
-
Podrían limitar el tamaño de los avatares
-
Ahi estamos.
-
si donde ai kalidad….....................
-
Jajaja. Primer equipo dice…. soñad, soñad que la realidad es muy dura.
-
Jajaja. Primer equipo dice…. soñad, soñad que la realidad es muy dura.
no es tracta de somnis, es tracta de realitats, a dia de hui estem els dos en primera i el nostre filial , per d´amunt del vostre, informa't majete
-
Las vacas vuelan y las ovejas cogen caracoles…
Me daria verguenza escudarme en el filial para poder sacar algo positivo de mi equipo.
-
ke te analicen el poco cerebro ke tienes gilipollas
-
@tuan:
BORINOOOOOOOOOOOOOOOOOT FEIXISTE.
-
Solo una puntualización, los Paissos Catalans esos de los que habláis no existen y no soy xota por ello ni lo seré aunque me tenga que morir.
-
@Hermione Granger:
Solo una puntualización, los Paissos Catalans esos de los que habláis no existen y no soy xota por ello ni lo seré aunque me tenga que morir.
Xota no ho sé, però el que sí sé segur és que encara no has escrit un missatge dels 10, que fins ara portes, per a conciliar. És més, fins ara t'has dedicat a clavar-te amb gent que està a este fòrum des de fa molt de temps. I no ho dic precisament sobre la teua visceralitat contra el catalanisme, repasseu els primers missatges de l'amiga i voreu de què parle.
Ideologies a banda, és un plaer vore quin és el vertader talant dels granotes, on tots hem sabut distingir de seguida qui ve a provocar i qui no. I ho dic especialment per Levante 1909, amb qui sé que tenim moltes divergències ideològiques, però des d'ací li agraisc que sempre tinga bona voluntat i avantpose el seu llevantinisme a les temptacions d'uns xotos avorrits per la calor.
-
L'ànima existeix?, Dèu existeix?, i el color blanc? no sé : Hermione sincerament, si jo dic PPCC saps a què m'estic referint?. Jo no dic que no estigues d'acord, que no t'agrade, ho puc compendre. Això era per la teua afirmació. Respecte a allò de xota, òbviament no ets xota (supose) però en aquest fòrum, ja siga Jaime Urrutia, ja siga l'Antinacionalista, ja siga jo mateix, ja siga Levante1909, amb diferents idees ens respectem, i cadascú va a la seua, però sempre es noten els xotos que entren, que normalment davant algun post que utilitze terminologia no acceptada al món xotil, comencen a insultar i fer proclames malsonants pamfletàries. Bé continua amb les teues idees, i espere haver-te aclarat per què l'acusació de xoto al "tuan" eixe.
Respecte al que s'ha posat de nick "elrana" per què canvies la terminologia "granota" al castellà?, per insultar?. Jo de tota manera no canviaré "xoto" al castellà "cabrón".
-
Y UNA MERDA
EN PRIMER LLOC DE CHOTO RES DE RES
EN SEGON LLOC POLACO Y DELS PAISOS CATALANS EN LA VIDA
Y EN TERCER LLOC UN POC DE RESPETE A ESTA TERRA VALENCIANA
Y ALS SEUS HABITANTS
Y AÑADO QUE SOBRA LA MALA EDUCACION QUE ALGUNOS TENEIS POR BANDERA Y OS AUTONOMBRAIS COMO LA AFICCION DEL LEVANTE
LA VERDAD QUE CON AMIGOS COMO VOSOTROS NO NECESITAMOS ENEMIGOS
VIXCA EL LLEVANT Y EL REGNE DE VALENCIA
-
@SUFRIDOR@GRANOTA:
Y UNA MERDA
EN PRIMER LLOC DE CHOTO RES DE RES
EN SEGON LLOC POLACO Y DELS PAISOS CATALANS EN LA VIDA
Y EN TERCER LLOC UN POC DE RESPETE A ESTA TERRA VALENCIANA
Y ALS SEUS HABITANTS
Y AÑADO QUE SOBRA LA MALA EDUCACION QUE ALGUNOS TENEIS POR BANDERA Y OS AUTONOMBRAIS COMO LA AFICCION DEL LEVANTE
LA VERDAD QUE CON AMIGOS COMO VOSOTROS NO NECESITAMOS ENEMIGOS
heltzen den lehena,
liburu bakarra dugu
gauean ez duzu hitz bakar bat esan ez zait bururatzen hura kritikatzeko arrazoi bat ere
-
Pos vale… esto es como pillar y no recordar......
-
LLIURE ERES MUY GRACIOSO, O ESO TE CREES TU
DESDE LUEGO EL POLACO LO ESCRIBES MUY BIEN
Y EN CUANTO A LA CHAMPIOS ME LA SUDA ,
¿QUE TE CREES QUE SOY CHOTO¿¿
PUES MACHO SI ES ESO YA PUEDES IR AL OCULISTA , YA QUE DESDE EL AÑO 1950 ESTOY YENDO A VER A MI EQUIPO A VALLEJO, Y AL NOU STADI,
-
Yo pense que si sereu el primer CLUB Valencia pero el primer equip Valencia es el Valencia.
Com ha dit algu per ahi el Monaco es el segon d'Europa. Per tant, el VCF es el primer de l'estat, i per tant el primer EQUIP Valencia. Es a dir, si actualment el VCF es el actual campeo, puix sera el primer.